Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä niiden pitkien tekokynsien kanssa voi edes tehdä?

Vierailija
19.12.2023 |

En voi olla ainoa, jonka mielestä ne on järjestään rumia ja epäkäytännöllisiä?

En ole koskaan ottanut mitään kynsihoitoja, vain omissa häissä minulla oli ranskalainen manikyyri. Muuten pidän kynnet siisteinä, mutta lyhyinä. Väritöntä, kiiltävää lakkaa vain. 

En voisi pitkien kynsien kanssa tehdään mitään, mitä yleensä teen: en soittaa pianoa enkä kitaraa, en puuhailla kotona ilman että koko ajan pitäisi varoa. Onko täällä muita "epänaisellisia"? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, todellakaan. Kuvottavia ovat. Kuka ihme on keksinyt, että pitkät muovihärpäkkeet sormien päissä on hieno asia? Ja sitä akryylin määrää...luonto kiittää. Not. 

Vierailija
2/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edeltäjien kanssa. Itselläni oli sen ensimmäisen ja viimeisen kerran rakennekynnet jokin aika sitten ja totesin ne täysin paskoiksi. Ei koskaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä tee yhtään mitään normaali käytännön ihminen. Pikkutyttöjen leluja.

Vierailija
4/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitaraa ja pianoa soittava luomunainen on maailman ihanin asia. <3

Vierailija
5/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, todellakaan. Kuvottavia ovat. Kuka ihme on keksinyt, että pitkät muovihärpäkkeet sormien päissä on hieno asia? Ja sitä akryylin määrää...luonto kiittää. Not. 

Nykyajan muotia pimppihousujen ja muun vouhotuksen ohella.

Vierailija
6/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä edeltäjien kanssa. Itselläni oli sen ensimmäisen ja viimeisen kerran rakennekynnet jokin aika sitten ja totesin ne täysin paskoiksi. Ei koskaan enää.

Tosiaan paskoiksi: miten per seen pyyhkiminen sujuu?

Vierailija
7/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka niitä laittelee, ei  ensinnäkään osaa tehdä uhtään mitään käytännön asioita ja toisekseen ovat tyhjäpäitä

Vierailija
8/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. 

Vierailija
9/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä toimistolla tekokynsiä on vain niillä naisilla, jotka lorvii.

Vierailija
10/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen näppäili etusormen nivelellä kännykkää

Vierailija
11/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän nimenomaan symbolisoi sitä, että ei tarvitse tehdä omin käsin! Hommat hoidetaan suhteilla, ja muilla kehonosilla, kuin käsillä.

Vierailija
12/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin Kiinassa naiset osioittivat pitkillä kynsillään, että heidän ei tarvitse tehdä minkäänlaista työtä.

Vierailija
13/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne laittaa ruokaa kynnenaluset paskassa😅

Vierailija
14/19 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus muinoin Kiinassa naiset osioittivat pitkillä kynsillään, että heidän ei tarvitse tehdä minkäänlaista työtä.

Ei taida monikaan näistä kynsien laittajista kuulua sellaiseen eliittiin 😅😅

Vierailija
15/19 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ekaa kertaa testissä itse liimaamani tekokynnet ja olis tarkotus pitää näitä sen verran ku hermot kestää tai kynnet alkaa irtoo. Aikasemmin mulla ollu teipeillä press on kynnet juhlissa jne. mut ne on ollu tilaisuuden jälkeen helppo irrottaa ja jatkaa arkea normaalisti.

Nää mun kynnet ei oo edes mitkään super pitkät, mut muutama asia ollu tosi vaikeeta tehdä näiden kanssa kuten treenitrikoiden kiskominen jalkaan, ohuisiin sukkahousuihin en uskaltais edes koskee.. lisäks mä tykkään pitää mun tosi paksua tukkaa tiukalla ponnarilla, enkä saanu sitä ponnaria millään auki piikkikammalla, joten eka kynsi irtos ponnaria kiskoessa.. no liimasin sen takas. Tekstaaminen ja konekirjotus on vaikeempaa ja hitaampaa mikä on ongelma. Tuntuu, et tämänki viestin kirjottaminen kestäny ikuisuuden. En voi ku nostaa hattua mikäli joku selvii tavallisesta arjesta pitkien tekokynsien kanssa. Pepun pyyhkiminen ollu hyvin pintapuolista. Toivottavasti en haise..

Vierailija
16/19 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne laittaa ruokaa kynnenaluset paskassa😅

Ei ne tee ruokaa. Ostavat valmisruokia tai wolttaavat.

Vierailija
17/19 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ajattelee köyhiä naisia kynsistudioissaan, voi lyhyitäkin kynsiä koristella ja somistaa. Voisivat myös tehdä pikaisia arkimeikkejä ym. 

Vierailija
18/19 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitaraa ja pianoa soittava luomunainen on maailman ihanin asia. <3

raitis ja tupakoimaton luomumies on maailman ihanin asia, ei tarvitse osata edes kitaraa soittaa

Vierailija
19/19 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, että miten se Florence Griffith-Joyner sitoi juoksulenkkarinsa aikoinaan.