Oletko poistanut kuolleiden puhelinnumerot puhelimestasi?
Vai tuleeko joskus mietittyä niihin soittoa? Entä kun sieltä vastaakin jokin tuntematon jolle numero on annettu=
Kommentit (12)
Olen, ja olen poistanut monien elävienkin numerot.
Mulla roikkui pitkään kuolleen kaveripyyntö Facebookissa mutta ilmeisesti omaiset jossain vaiheessa poistivat profiilin niin kaveripyyntökin hävisi.
Äitini kuoli vuosi sitten. Olen pitänyt hänen numeron puhelimessa, mutta en ole soittanut numeroon enkä aiokaan soittaa.
Veli kuoli, lähetin syntymäpäivätekstarin.
Poistan numeron, kun vaihdan puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Olen, ja olen poistanut monien elävienkin numerot.
Juu, minä myös. Kuolleille ei voi enää soittaa ja kaikkien elävien kanssa ei enää halua olla tekemisissä.
Ystävällisesti vastatkaa kysymykseen. Elävien numeroita nyt jokainen on poistanut.
En poista, en halua, vaikkei niille luonnollisesti oikeaa käyttöä olekaan. Samoin fb-kavereina on pari kuollutta ihmistä.
Annetaanko 0400-alkuisia numeroita enää kenellekään? Siis tuollainen oli yhdellä kuolleella läheisellä, niin onko se nyt pysyvästi pois käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Annetaanko 0400-alkuisia numeroita enää kenellekään? Siis tuollainen oli yhdellä kuolleella läheisellä, niin onko se nyt pysyvästi pois käytöstä?
Ja tiedoksi jonneille, jotka ei muista, niin 0400-suuntanumeron saivat ne, joilla oli vanha NMT-numero, numeron loppuosa pysyi samana.
Poistin kuolleen sukulaiseni numeron, kun huomasin että se oli varmaan annettu eteenpäin ja tuli aktiiviseksi whatsapissa. Sukulaiseni ei siis käyttänyt älypuhelinta.
Sattumalta numeron uusi käyttäjä oli laittanut profiilikuvakseen sellaisen autereisen maisemakuvan, jossa taivasta loisti auringon valo jumalaisesti. Hymyilin ja poistin numeron.
Mitä hittoa? Olen poistanut suurimman osan elävistäkin.