BB, Janica ja haisuhelmet. Mieheni ihmetteli kummissaan,
mistä hajusta ne siellä puhuvat. Hänestä se paikka ei haise miltään. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja harrastamme seksiä myös spontaanisti, desininfioimatta paikkojamme. Minulla on ollut käsitys, että naisen paikat haisevat, jos siellä on tulehdus tai jos on tosi pitkään pesemättä. Valistakaa mua: haiseeko teidän pimppinne?
Kommentit (47)
eikös se mainoskin lupaa poistaa ne epämiellyttävät hajut, jotka eivät johdu hiivasta tms. tulehduksista? Mullekin lekuri kyllä papassa sanoi, että mulla on varmaan hiiva, mutta sitä ei löytynyt sit kuitenkaan. Puhui sitten jostain tilasta, johon voi sitten näitä tasapainottavia hoitoja käyttää jos tahtoo. Ei mulla kyllä mielestäni millekään kalalle haise, muttei se varmasti hajutonkaan ole. Vähintäänkin jokin hapan tuoksu. Ja karvareuhka nyt saattaa haista pissalle välillä. Mut toisilla ihmisillähän ei kyllä oo kovin hyvä hajuaistikaan..
Jos ei välitä poistaa karvoja sieltä, niin ei kai muutenkaan tiedä mitä tuoksuja ym siellä on?
en todellakaan jaksa raapia karvoja sieltä. Toisekseen mä olen aikuinen nainen, ja aikuisella naisella on karvat. Piste.
Mutta kai mä nyt haistan silti, haiseeko se pahalle vai ei, vaikka karvat onkin.
Ja kuten sanoin, en usko että joillain "ei haise millekään". Varmasti limakalvoilla ja eritteissä on jokin mieto happamahko ominaistuoksu.
Jos vertaa ennen kun aloitin poistaa ja pitää karvat poissa niin on helpompi nykyään tuon hygienian kanssa. Odotusaikana ja etenkin kesähelteellä ero onkin huomattava.
Jos vertaa ennen kun aloitin poistaa ja pitää karvat poissa niin on helpompi nykyään tuon hygienian kanssa. Odotusaikana ja etenkin kesähelteellä ero onkin huomattava.
Ainakin se ulkoinen ja kai sisältäkin hieman on raikkaampi olo.
että tuota hajua ihmetteli mies, joka ei koskaan ole sen kanssa ollut tekemisissä. voihan ihan normaali alapääntuoksu haista hänen mielestään pahalle/oudolle, jos ekaa kertaa haistelee. ei sen tarvii mitenkään poikkeava tuoksu olla.
joltain haisee. Vai miksi luulette, että miehet haistelevat tai antavat toisten haistaa pimpissä olleita sormiaan??
Jos ei välitä poistaa karvoja sieltä, niin ei kai muutenkaan tiedä mitä tuoksuja ym siellä on?