Millaiset sinun hiuksesi ovat, vain naisille kysymys naiselta
minun on pitkät, paksuhkot ja tumman ruskeat, jokunen hopea harmaa joukossa, puoliselkään. Olen miettinyt, että leikkautan polkkatukan mutta iso pahka näkyy niskasta sitten enemmän, rasvapatti.
Kommentit (20)
Senkin takia haluan lyhyemmät kun menevät takkuun, saa raastaa voimalla jotta siliävät, ei hyvä.
Pitkät ja ohuet mutta luonnonväriset ja ihmiset aina luulee, että värjään hiuksia mutta tämä on mun oikea väri. Mun hiuksissa on kai aavitus punertavaa myös
Pitkä ja tasoittamaton kotilook. Kotoa poistuessa aina kiinni, niin ei ole väliä onko latvat suorassa vai vinot. Pitäisi hommata uudet parturinsakset.
Sekin minulla aloittajalla on, että mieheni hoitaa leikkauksen ja värinkin minulle pari kertaa vuodessa, iso säästö kuitenkin vaikken sitä sanokaan aina kaikille. Ja minä hänen hiukset leikkaan.
Solisluille asti ulottuvat, piikkisuorat ja ohimoilta ohenevat. Harmaita pukkaa, mut en värjää enää.
Näin 50 vuoden iässä hiuksia lähtee paljon. Oon miettinyt et ottaisin vähän pituutta näistä josko freshais lookkia.
Harmaa, se vanhentaa paljon ihmistä. Minulla sitä ei ole mutta värjäänkin aina joka toinen kuukausi.
Sivuilta ja takaa millin sänki, päälaella pari kolme senttiä. N66
Paksut, upeat ja taipuisat! Kasvaa kuin rikkaruoho mutta harmaata edelleenkin vain päälaella, muuten punertavat. Taas puoleen selkään vaikka kesäkuussa leikattiin niskapituiseksi
65v
Olen n 1,5 v sitten ajellut pääni kotiparturikoneella. Sädehoidon jäljiltä paksuista ja pitkistä kiharistani ei ollut juuri mitään jäljellä. Onneksi hiukset kasvoivat takaisin ja alkavat jo yltää ponnarille. Hiukset on värjäämättömät eli harmaahkot. Onneksi ne on kiharat niin mallin puute ei käy silmään. Pidän itseäni onnekkaana, että sain hiukset takaisin ja siksi päätin vastata tähän.
Pitkät ja blondit, huonokuntoiset ja ohentuneet varmaan viidennekseen normaalista viime vuosina, kun en syö.
Lämpimän ruskeat, paksut, hieman luonnonkiharat, yltävät alaselkään, kastuttuaan kuivuvat tosi hitaasti, ohimojen kohdalla ja hieman siellä täällä harmaita, mutten viitsi värjätä, ettei herkkä päänahka kiukustu.
Maantienruskea/vaalea polkkamalli, mikä hieman takaa kerrostettu. Luovuin pitkästä, kun se vetää naamaa alas. Olen jo 46v.
Olin yli vuoden ilman hiuskemikaaleja,
sitten tein 3-4 asteen blondauksen tukkaan.
Lyhensin juuri n.8 cm, nyt paksut latvat.
Pituutta yllin kyllin. Uudessa kodissa
etsin ammattilaisen ja vaihdan
tummempaan. Symboliksi uudelle
aikakaudelle. ~(*_*)~
Epämääräiset polkasta uloskasvaneet puolipitkät, ohuet (hiuksia kuulemma ihan normimäärä mutta ne ovat niin äärimmäisen hentoja), maantienväriset, osin harmaantuneet.
Kampaamot ovat hinnoitelleet itsensä ulos elämästäni. Vaikka olen keskituloinen, hinnat naisille ovat aivan jäätävät jo nykyään. Käyn 1-2x vuodessa leikkauttamassa polkan. Väreistä jne voi vain haaveilla.
Toki se raha olisi tihentääkin, mutta kaikkea ei yksinelävänä voi saada ja ulkonäkö ei ole minulle merkittävä saati priorisoitava asia. Paljon mieluummin ostan vaikka mitä muuta.
Vinkkinä kampaamoille: Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Teidän kannattaisi pitää parturien tavoin myös ilman ajanvarausta oleva palvelu ja siihen vielä paketoisitte jotkut perusleikkaukset joihin alempi hinta ja/tai joku leimakortti.
Minä kävisin hoitamassa tukkaani kuntoon työni vuoksi useammin, mutta kun 20 min leikkaus on alkaen 80e niin ei tule kauppoja. Enkä tosiaan mieti mitään ajanvarauksia, ei kiinnosta tarpeeksi.
50e on jo hyvä raha noin pikkuhommasta ja jos joka 6. ilman, niin saisitte minun ja monen muun hompsun huolittelemattoman älykkönaisen asiakkaaksenne.
Me emme tarvitse paljon emmekä halua sitä "luksustunnelmaa" ja cappucinoa kekseineen siihen. Me olemme tässä kuin miehiä. Ongelma: Tukka. Ratkaisu: Mene parturiin.
Te kampaajat olette mielessänne tehneet naisista yhden prototyypin, bimbon joka lyö päähänsä ja naamaansa omaa, miehensä ja vipattua rahaa surutta. Ja suuntaatte kaiken palvelunne sille ihmistyypille.
Vaaleat, ohuet. Ollut aina sellainen ohut "hamppu" paitsi ehkä lapsena.
Paksut, tummat. En ole ikinä värjännyt. Ehkä lähivuosina pitää harkita kun alkavat harmaantua.
Tummanruskeat, paksut, pakaroita jo kutittelee. Hopealankoja joukossa.
Ajoin kesällä huonokuntoisen tukan pois ihan kaljuksi. Sen mitä tässä nyt on kasvanut.
Näytön joltain peikkopojalta varmaan kun lyhyt tukka sojottaa joka suuntaan. Ulkonäöstä en tiedä mutta kunto ainakin hyvä.
Kasvatan sekä pituutta että omaa väriä. Värjäsin keväällä punaiset, nyt juuri on omaa ruskeaa ja loppu sellaista kullankeltaista. Pituutta solisluille.
Ihan karseat juuri nyt.