Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB, Janica ja haisuhelmet. Mieheni ihmetteli kummissaan,

Vierailija
17.10.2011 |

mistä hajusta ne siellä puhuvat. Hänestä se paikka ei haise miltään. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja harrastamme seksiä myös spontaanisti, desininfioimatta paikkojamme. Minulla on ollut käsitys, että naisen paikat haisevat, jos siellä on tulehdus tai jos on tosi pitkään pesemättä. Valistakaa mua: haiseeko teidän pimppinne?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haise! Eikä kuulu haista! Ei haise puhtaana eikä pesemättömänä. Myös Janica myönsi että ei kaikilla haise. Älkää kuvitelkokaan että ois normaalia!

Synnytyksen jälkeen haisi joitakin viikkoja/kuukausia muttei kalalle silloinkaan.

Siis J Ä R K Y T T Ä V Ä Ä että joillain naisilla ja ihan tytöilläkin haisee pikkarit ja kaikki housut, siis miten voi olla hygienia niin retuperällä... yööööök!!!

Mutta hei, pikkasen noloa Janicalle, STRIPPARILLE, sen jos kenen luulis huolehtivan tuoksuistaan.

Vierailija
22/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat olleet aamupäivästä asti sisälläni, semmoiset silikoniset 2 palloa narussa. Ihan mielenkiinnosta nuuhkaisin niitä ennen pesua. Hyvin mieto tuoksu, sellainen pimpsan tuoksu niissä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat olleet aamupäivästä asti sisälläni, semmoiset silikoniset 2 palloa narussa. Ihan mielenkiinnosta nuuhkaisin niitä ennen pesua. Hyvin mieto tuoksu, sellainen pimpsan tuoksu niissä oli.

Vierailija
24/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei haise kalalle ellei ole jotain anaerobitulehdusta. Jos haisee kalalle, niin flagyl-kuuro päälle! Jos on pesemättä, niin voi haista, mutta ei KALALLE

Vierailija
25/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ex kävi vieraissa, tiesin kalan kärystä aina kun oli pettänyt, flagylit auttoi mullakin. Nykyään ei haise kun on uskollinen mies. Turha väittää, että se olisi normaalia. Pesemätön pimppi on eri asia, mutta ei sekään mun mielestä kalalle haise, likaiselle ja erilaiselle kyllä.

Terveisin: Ex-haisuli

Vierailija
26/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tuosta tuoksusta joskus vitsailtu ja se on mieheni mukaan minulla juustontuoksuinen..? Saan paljon (tarkoitan myös sitä) suuseksiä ja mies kyllä tietää jos siellä tuoksu tai maku muuttuu..

Vierailija
27/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten voi olla hygienia niin retuperällä...

Bakteerivaginoosi voi tulla myös liiasta pesemisestä.

Vierailija
28/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule trikomonasta, joka on alkueläin. Epäspesifi emätintulehdus kyllä voi tulla ja hiiva, mutta EI kalanhajua.

Vierailija
29/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 edellisen miehen spermat sisässä aiheutti todella pahat hajut. Luulen, että kaikkien bakteerikannat vain eivät sovi yhteen. :)

Exän kanssa sain joka hemmetin käänteessä seksin jälkeen virtsatietulehduksen (seksiä EI ollut usein), ne loppui heti kun suhde loppui, kenenkään muun kanssa ei ole ollut yhtään...

Vierailija
30/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli alapää haiskahtaa. Narupöksyt aiheuttavat aina pientä mekaanista hankausta ja se puolestaan lisää emättimen eritteiden määrää. Itse kun siirryin stringeistä käyttämään puolilahkeellisia hipstereitä niin se vähäkin tuoksahdus katosi.

Vierailija
31/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu pelkällä vedellä sisäpuolelta, huulet voi miedolla saippualla kuitenkin pestä. Hipsterit käyttöön, karvat pois. Kokeiluun meni.

Vierailija
32/47 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten se meinos meni?

Vierailija
33/47 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaapa joskus suihkun jälkeen sormet pimppaan ja räplätkää hetki. Jos jollain ei tuoksahda joltain, suosittelen sitä gyneä.

Pääosa meistä pitää kalamaisesta tuoksustanne!

Vierailija
34/47 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä pimpulahelmiä perseessä pitää? Vai kumpaan ne oli alunperin tarkoitettu? Tulehtuu paikat.

Vierailija
35/47 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahalle...

Vierailija
36/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmiillä on ominaistuksuja myös alapäässä. Vert. vaikka hiki: joku hikoilee kun pieni porsas mutta ei haise hielle, toisella ei näy hikipisaraa missään mutta haisee hielle. Niin ja tulehdukset asia erikseen, ne haisevat, mutta se "ominaishaju" vaihtelee myös. Ja itselläni menkkakierto vaikuttaa myös, eli ilmeisesti hormonit? Ja en puhu niinkään alapäähajuista mutta esim. pissa ei normaalisti tuoksu ollenkaan, menkkojen alla taas tuoksuu pistävältä

Vierailija
37/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se mainoskin lupaa poistaa ne epämiellyttävät hajut, jotka eivät johdu hiivasta tms. tulehduksista?

Mullekin lekuri kyllä papassa sanoi, että mulla on varmaan hiiva, mutta sitä ei löytynyt sit kuitenkaan. Puhui sitten jostain tilasta, johon voi sitten näitä tasapainottavia hoitoja käyttää jos tahtoo.

Ei mulla kyllä mielestäni millekään kalalle haise, muttei se varmasti hajutonkaan ole. Vähintäänkin jokin hapan tuoksu. Ja karvareuhka nyt saattaa haista pissalle välillä.

Mut toisilla ihmisillähän ei kyllä oo kovin hyvä hajuaistikaan..

Vierailija
38/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oman lapsen kakka haise niin pahalta kun tuntematttoman lapsen kakka, sama juttu tässä.

Vierailija
39/47 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 edellisen miehen spermat sisässä aiheutti todella pahat hajut. Luulen, että kaikkien bakteerikannat vain eivät sovi yhteen. :)

Exän kanssa sain joka hemmetin käänteessä seksin jälkeen virtsatietulehduksen (seksiä EI ollut usein), ne loppui heti kun suhde loppui, kenenkään muun kanssa ei ole ollut yhtään...

sama juttu; exällä oli aina virtsis yhdynnän jälkeen?

M.33

Vierailija
40/47 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKIEN NAISTEN PILLUT HAISEE SILLILLE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme