Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä 11-vuotiaan synttäreillä?

Vierailija
29.10.2011 |

Mun tytär täyttää tänään ykstoista, joten pitäs keksii jotain tekemistä kaverisynttäreille.Vieraita tulee 3

AP

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun synttäreillä (olen 10 täytän koht 11) aattelin järjestää
- talentin
- pantomiimin ( muumi ) ( vedetään hatusta muumi lappu missä on se muumin nimi lappua ei saa näyttää kellekkään sitten olen piirtänyt ja leikannut ne muumit joita on lapuissa ja piilottanut niitä ympäri huonetta ja sitten etsitään oma hahmo ja esitetään niin ettei saa puhua ja muut arvaa ketä esittää)

Vierailija
2/42 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit viel aasin häntää pienellä paperilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuivat 10v juhliin, kuten aika monilla kavereillakin.

Vain 2 kaveria piti 11v juhlat ja toinen kutsui 3 kaveria Rossoon ja toisella oli kotona elokuvabileet. Katsoivat siis leffan.

Älä järjestä 11 vuotiaille enää mitään leikkejä, vaan vaikka kiva lautapeli tai sittennhomaatte kaikenlaisia kynsilakkoja ja -koristeita ja teette hienoja kynsiä.

Yksi idea voisi olla myös pizzan teko eli lapset saisivat itse leipoa ja täyttää oman nurkan omilla mieltymyksillään täytteistä

Jälkkäriksi vaikka jäätelöannokset samalla itse koristeluperiaatteella.

Vierailija
4/42 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi piti kavereille elokuvasynttärit. Vein heidät leffaan ja Mäkkäriin syömään. Ja kivaa oli. Ei 11-vuotiaat enää mitään kotisynttäreitä vietä, ellei teema ole sitten jo vähän "aikuisempi", esim. leffa, musa, karaoke, meikkaus, ruoanlaitto tms.

Vierailija
5/42 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei me pidimme Dicko synttärit ja oli paljon leikkejä esimerkiksi Limboa ja erillaisia lauta pelejä.Kaikki tykkäsi Dickosta ja sitten sai tuoda omia CD-levyjä kuunneltiin mitä kerettiin

T:Niina

Vierailija
6/42 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synttärit on jo tänään, tulee tämä "kutsuminen" vähän myöhään...

Meillä 11-vuotissynttärit vietettiin Korkeasaaressa. Vein tyttären kavereineen sinne (Mustikkamaalta pääsee ympäri vuoden ja siihen sillän kupeeseen vaikka zoobussilla) ja söimme siellä synttäritarjoilueväät ja tytöt kiersi katselemassa eläimiä. Kivaa oli.

Vierailija
7/42 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ulkoista ne. Hohtokeilaus olisi kiva juttu. Leffasynttärit ok, mutta ei kotona.

Vierailija
8/42 |
18.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itse 11v mie ainaki tein sellase talentin joka on kiva peli voi laulaa. Tehä mitä vaa 3. Tuomarii tai nii mont kun haluaa sit ne esittää jotai jokku pääsee jatkoo ja sit vika joka voittaa saa palkinnon

Vierailija
9/42 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi, mullakin on kohta synttärit, mitä ohjel,aa voisin laittaa ? en asu pääkaupunkiseudulla. Synttäreillä ei oo vanhempia neljään saakka, eli talo on vapaa, omakotitalo on juu

Vierailija
10/42 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:44"]Ja sit viel aasin häntää pienellä paperilla
[/quote]

Munki synttäreillä oli toi

Vierailija
11/42 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän muutaman päivän päästä 11v ja en millään tiedä mitä tekisin......

Onhan meillä silti piñata, limbo, isolla porukalla rikkinäinenpuhelin, herkkujen syöminen sekä lahjojen jako. Mutta se ei vain riitä!

En enää keksi mitään tekemistä. Auttakaa, juhlat on ihan kohta!

Vierailija
12/42 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensiviikolla 12v synttärit.(Oon kaksonen ja sekin siis on paikalla)Kutsutaan 6kaveria meille yöksi.Herkutellaan ja leikitään.Ainakin ollaan Aasin häntää,pelataan Just Dance ja muita wii pelejä.Tehdään myös niin että laitetaan ilmapallon sisään karkkia ja se pitää puhkaista :) Lumisotaa,kuumaa perunaa,tietovisa meistä(voittajalle yllätys)

Vierailija
13/42 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei oon kohta 11 ja äitini sanoi että mulle ei enää pidetä synntäreitä koska oon jo niin iso. Mulle ihan ok. Ajattelin viedä 4 kaveriani jonnekin meikkaus opetus juttuun. koska kaikki me 4 meikkaamme jo. ja myos jonnekin syömään shoppailemaan yms. onko jotain muuta ideoita meille joka kiinnostaisi meitä "varhaisnuoria" ja mitä mieltä ootte meikkaamisesta 11 vuotiaana.

Vierailija
14/42 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
15/42 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Täytän ihan juuri 11v ja en keksi siis yhtään mitään mun synttäreille. Eli siis voisitteko laittaa jotain ehdotuksia mitä voitais tehä. Ja siis ei mitää pikkulasten leikkejä, kutsun 4 kaveria ja ollaan sillee omasta mielestä aik isoi jo😂 Ja siis mä ja 3 niistä kavereista meikataan, et jotain siihenki liittyvää voi laittaa!

Vierailija
16/42 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ostat (pyydät äidin ostamaan) jotain edullisia meikkejä, ja sitten kukin vuorollaan on toisten meikattavana. Voitte tehdä vaikka jotkut fantasiameikit.

Vierailija
17/42 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kyllä aika aikasta 11 vuotiaana meikata... Mutta toisaalta omat päätöksethän itse teet, musta se on vaan aika outoa...

Vierailija
18/42 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma ja en keksi siihen yhtään mitään! Meillä ei oo mitään tekemist kun ei me enää oiken *leikitä ...

Vierailija
19/42 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite (11v) Olin suunnitellut Harry Potter aiheiset synttärit. Mutta sitten kun kutsuin vielä yhden kaverin, tajusin että hän ei saa kattoa Pottereita. Eli juhlasuunnitelmat uusiksi😂

Vierailija
20/42 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ens viikon perjantaina 11v kaveri synttärit nii mää ite olin ajatellu et ollaan aasin häntää, aarteen etsintää, lahjan piilotusta ja totuutta vai tehtävää. Mut haluaisin vielä muutaki mut en tiiä mitä. Kotona piän synttärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän