Ostaisitko mustan toppapuvun 1,5-vuotiaalle pojalle? Perustele.
Minä en osaa päättää, että pitäisikö sen puvun olla värikäs vai olisiko musta ihan hyvä. Mustan saisin suht.edullisesti nyt.
Kommentit (21)
täytyy olla tosi hyvät heijastimet, muuten mustassa puvussa taapertava alta metrin mittainen katoo tonne pimeyteen aivan täysin
Meillä 5v. pojalla on nyt musta toppahaalari. Asusteilla saa väriä jos niikseen tulee. Käytössä meillä on talvella muutenkin tuo heijastinliivi.
on ollut 2 vee pojalla musta haalari viime talvena, ja ihan hyvä oli. Heijastimia oli reilusti ja ihan hyvin erottui pimeästä.
en halua kannustaa valmistajia yhtään valmistamaan pojille mustia, sinisiä tms. tummia asuja. Pidän väreistä.
Ja olen tosi tyytyväinen ostookseeni. Halusin nimenomaan mustan, koska muutoin käyttää paljon värikkäitä vaatteita. Vähän vaihtelua välillä.
Puvussa (Molon) on erinomaiset heijastimet ja väriä saa asusteilla. Meillä on useampia värikkäitä pipoja, joista on mukava valita kulloinkin sopiva (kirjavaa päähinettä olisi hankala yhdistellä kovin kirjavasti kuvioituun haalariin).
Lisäplussaa siitä, että aikanaan sama haalari sopii hyvin pikkusiskolle, valitaan hänelle vain tyttömäisemmät asusteet.
tytölleni jos haalarin tarvitsisi. Yhdistä siihen kivan raikkaat asusteet niin on hyvän värinen asu
...jos pojalla on paholaisen luonto :( silloin musta pukee.
...jos pojalla on paholaisen luonto :( silloin musta pukee.
Ai hitto, kun hauskaa!! :D Odotinkin koska tänne moinen viesti tulee! :D
Jos tuntuisi liian synkältä, toisin väriä pipolla, kaulurilla ja rukkasilla ja jos mahdollista niin kengillä. Tai voisin jopa mennä niin pitkälle että ompelisin itse pukuun jotain koristuksia (esim. joku värikäs hihamerkki).
Mä tykkään vähän värikkäämmästä. Yksivärinen on aina vähän tylsä. Mutta tämä siis on ihan vain minun mielipiteeni. En mä mitenkään "kieroon" katso sinua, jos näen lapsesi mustassa puvussa :-)
Ei mulla ainakaan ole mitään "värisääntöjä" joita noudatan. Eli siis jos on tarkoituksenmukainen ja hyvä puku niin toki ostaisin.
en osta isommillekaan lapsille. välillä saa kyllä hakea että löytää poikien haalareita värinä muu kuin harmaa tai musta. kokonaan tummansinisestäkään en tykkää.
vauvalla on musta haalari. Seuraavalla tummansininen ja isoimmalla taas mustahaalari.
Saan migreenin niistä riemunkirjavista vaatteista, ihan mauttomia.
Mieluummin musta kuin niitä iänikuisia sinisiä--valkoisilla-viistoleikkauksilla.
Paremmin autoilijat/pyöräilijät näkevät värikkään asun kuin mustan, vaikka mustassa olisi kuinka heijastimia. Ei monissa pyörissä ole edes valoja, jotka osuisivat heijastimiin.
kuinka paljon se 1,5v oikeasti taapertelee pimeällä jossain autojen seassa?
Kysyn vaan siksi, kun moni vastasi, ettei voisi hommata mustaa pukua, kun se ei näy pimeällä...
Ei näy se sininenkään, eikä violetti, eikä vihreä tai punainenkaan. Jos niitä heijastimia ei ole. Musta on väri siinä missä muutkin. Itse tykkään paljon yksivärisistä yleisilmeeltään rauhallisista ulkovaatteista. Eli ostaisin minäkin tuon mustan puvun.
3 vuotiaalle tytölleni mustan Ticket to heaven haalarin, pipoilla, kengillä ja hanskoilla siihen saa väriä.
ostaa mustan siinä missä minkä tahansa muunkin värisen, niin pojalle kuin tytöllekin.
Musta on hyvä väri siinä mielessä, että kaikki kirkkaan väriset asusteet sopii siihen tosi hyvin.
Heijastimet on tuon ikäisten vaatteissa yleensä jo valmiina, jos niitä ei ole niin sitten ei ole niin hyvä vaihtoehto.
Liian ikävä väri. Pojan naama on vielä kovin kalpeakin, musta vain korostaisi lakananväristä naamaa. Lisäksi musta ei erotu maastossa. Metsäkävelyllä poika saattaa juoksennella ympäriinsä ja värikkäässä asussa hänet on helppo paikantaa, sama pätee puistossa.
täytyy olla tosi hyvät heijastimet, muuten mustassa puvussa taapertava alta metrin mittainen katoo tonne pimeyteen aivan täysin