Nauhoitan tulevat MTT-keskustelut osoittaakseni ettei sieltä mitään apua saa.
Soitin potilasasiamiehelle, joka sanoi että minulla on oikeus nauhoittaa hoitokeskustelut mielenterveystoimistossa. Kohteliaisuudesta on tietenkin hyvä mainita asiasta hoitotaholle, mutta pakollista se ei ole.
Kommentit (92)
että lekuri laittaa mut vittuillessaan Pudasjärven terveyskeskuksen vuodeosastolle, mut se olis silloin kun halusin osastolle hinnalla millä hyvänsä eikä oulussa ollut paikkoja. Mutta sinnekään ei olis tarvinnu omalla rahalla matkustaa, lanssilla 9,25€/suunta.
epämääräisiä opintoja avoimessa yliopistossa. Mutta WT olen ja haluankin olla, silti haluan että mua hoidetaan yksityisellä ja parhaat lekurit.
Toivottavasti saan lähetteen yksityissairaalaan lihavuusleikkaukseen ja kela maksaa...
selville? Ainahan voin lääkkeillä vammauttaa itseni siihen kuntoon etten pärjää ilman ympärivuorokautista hoivaa ja hoitoa, ei ole kuin järjestelykysymys jos muut keinot ei auta.
Ja muita toiveitahan mulla ei sit tällä hetkellä tainnu ollakaan??
motivoitunut, haluun vaan viedä senkin paikan joltakin joka oikeesti muka tekee kuten ne antaa ohjeita.
Kyl mä teeskentelen motivoitunutta, mutta lihotan itteni heti laihtumisen jälkeen takas ja rahat meni hukkaan.
soittelenkin siitä sit joka päivä niille vittupäille sinne MTT-toimistoon, kulutan päivystäjän aikaa ja annan jonkun sillankaiteella seisovan onnettoman kuunnella varattuna piippaavaa numeroa minuuttikaupalla turhaan.
oli että sua hoitaa ainoastaan pätevät henkilöt (ei AMK).
Not gonna happen.
ainoastaan jos on pakko, kommunikoin niiden kanssa jos päivystyksessä vuoroon sattuvat.
Samaistun sun tuskaiseen olotilaan jonkin verran. Mulla oli surkea lapsuus ja myöhäisessä teini-iässä kaikki paha olo alkoi vyörymään yli ilman minkäänlaisia turvaverkkoja. Tunnistan tuon tunnevyöryn joka sulla on meneillään. Halusin satuttaa itseni ihan vain että saisin kokemuksen siitä että joku välittäisi ja saisin apua. En siis oikeasti halunnut satuttaa itseäni, mutta ajattelin sen olevan ainoa tie ulos. Onneksi en tehnyt mitään ja asiat selvisivät. Se vaati paljon työstämistä mutta nykyään voin hyvin.
On ikävää miten sinuun suhtaudutaan, koska pelkkä ihmisen oma kokemus siitä että tarvitsee apua pitäisi riittää sen saamiseen. Voin vain kuvitella kuinka paljon turhauttaa kun pyydät apua etkä sitä saa. Itse sain jonkin verran apua tommy hellstenin kirjoista ja loput Jumalasta. Kukaan ihminen ei olisi pystynyt minulle enään antamaan sitä hoivan kokemusta mitä olin lapsena jäänyt ilman.
Sun tuskasi on nyt kova mutta siitä voi parantua.
Mitä se niille lehmille siellä mtt:ssä kuuluu minkälainen nauhuri mulla on laukussa tai taskussa.
Taidat kyllä olla sellaista wt-ihmissaastaa että ovat tajunneet että suhun ei kannata resursseja tuhlata.