Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauhoitan tulevat MTT-keskustelut osoittaakseni ettei sieltä mitään apua saa.

Vierailija
17.10.2011 |

Soitin potilasasiamiehelle, joka sanoi että minulla on oikeus nauhoittaa hoitokeskustelut mielenterveystoimistossa. Kohteliaisuudesta on tietenkin hyvä mainita asiasta hoitotaholle, mutta pakollista se ei ole.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä irronnut. Eikä ne mua osastollekaan ota, eivät edes vapaaehtoiseen hoitoon.

Vierailija
22/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tarjota jotain haistapaska 30min juttutuokioita, joissa ei päästä edes ongelmien lähelle, raapaistaan vaan pintaa.

Tartten hoitoa nyt 24/7, mutten sitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte tappanukkaa itteäs vielä?

Eikös sulla ollu aukoton suunnitelma, tietty niin että eksä ja lapset kärsis siitä mahd. paljon?

Vierailija
24/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoa on saatavilla 24/7 aina kun itsestäni siltä tuntuu. Ettei joka vitun kerta tartte mennä ambulanssilla päivystykseen ja vasta sitä kautta asiat etenee.

Vierailija
25/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ambulanssimieskin sanoi ettei tarvita kuin 15kpl Panacodeja ja se oli sit siinä, mikään hoito ei enää pelasta,varsinkaan jos ottaa viinaa samalla.

Mutta kun en halua sitä suunnitelmaa loppuun asti viedä, tahon vaan hoitoa ja apua, siksi pakko ottaa lääkkeitä.

Vierailija
26/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee heti hänen viesteistään. Kuitenkaan hän ei ole riittävän hullu päästäkseen suljetulle (vaikka kyllä onkin, mutta ei riittävän itsetuhoinen). MTT voisi toki tehdä järkiratkaisun ja lopettaa myös nuo supportio/tsekkauskäynnit, kun ne tuntuvat ennnestään ärsyttävän ap:ta eivätkä johda mihinkään. Mutta veikkaanpa, että hän riemastuisi siitäkin..

Mua kiinnostaa, miten ihminen voi olla noin hullu ja narsistinen? Minäminäminä haluan ympärivuorokautista hoitoa. Vain pieni lapsi tarvitsee ympärivuorokautista hoitoa. On kehitys mennyt sitten oikein huolella vinoon..

.. onneksi en tunne vastaavia ihmisiä, koska heidän lähellään on varmasti sietämätöntä olla hetkeäkään. Läheisiä käy sääliksi.

Vierailija
27/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lastensuojeluun jos on. Koko perhettä siellä yritetään auttaa, tosin tietysti lasten hyvinvoinnin kannalta, mutta ehkä pystyisivät jotenkin jouduttamaan apua tai tarjoamaan jotain muuta?

Vierailija
28/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuuden puutteiden ja kokemusten aiheuttamia traumoja ja luonnehäiriöitä. Mutta kun ei edes sitäkään apua saa.

Vierailija
29/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksi havaitulla linjalla, että soittelen 112 ja kerron ottaneeni yliannostuksen lääkkeitä, kytät tulee kylään ja pitää seuraa siihen asti että lanssi ehtii paikalle ja saan taksia halvemman kyydin päivystykseen, jossa lääkäri vaudittaa asiaani kirjoittamalla M1-lähetteen tai määrää edes hetkellisesti tarkkailuosastolle tai teholle.

Kun näkyy olevan niin, että epävakaa-diagnoosilla ei hoitoa saa, ellei tee asioita vaikeimman kautta.

Eihän se multa ole pois jos kytät mulle seuraa pitää tai lanssi kuskaa päivystykseen, sehän on pois vaan joltain sydärin saaneelta tai siwan kassalta, kun kytillä ei oo aikaa jahdata siwan ryöstäjiä.

Ja itse en maksa "hoidosta" kuin lanssikyydin 9,25. Omavastuu täynnä, en maksa edes päivystyskäynneistä.

Vierailija
30/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin joku toinen provo sammuu ja uusi syttyy. Niin melkoista tähdenlentoa tämä av:n aloitusten tehtailu.

Ei tarvitse olla sherlok, kun näkee kuka on taas aloittanut uuden.

Vierailija
31/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun on tätä aikaa, vaikkakin hoitoonpääsytaistelu nyt viekin suurimman osan ajastani, mutta onpahan eläkeläiselläkin jotain tekemistä, jääkööt kotihommat, lastenhoito ja muut vähäpätöisemmät.

Ja kannattaa jo etukäteen selvittää IP:ni, on sit helpompaa ja nopeempaa soittaa mulle poliisit kylään tai ilmoitella MTT-päivystykseen suunnitelmistani.

Vierailija
32/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun on tätä aikaa, vaikkakin hoitoonpääsytaistelu nyt viekin suurimman osan ajastani, mutta onpahan eläkeläiselläkin jotain tekemistä, jääkööt kotihommat, lastenhoito ja muut vähäpätöisemmät.

Ja kannattaa jo etukäteen selvittää IP:ni, on sit helpompaa ja nopeempaa soittaa mulle poliisit kylään tai ilmoitella MTT-päivystykseen suunnitelmistani.

et voi tehdä hänestä olkinukkea.

Lapsihan nukkuu tällä hetkellä ja herää päiväunilta pian. Olk

Siivota ei tarvitse jokaisena päivänä. Tietenkin hikoilet samalla, kun tehtailet näitä provojasi.

Vierailija
33/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sunkin pitää tehdä siellä MTT:ssä jotain sen eteen, että niistä keskusteluista on hyötyä. Tämä tulee mieleen vaan sen takia, että sun asenne on yleensä sitä, että kaikki syy on aina toisissa, eikä sun tarvitse tehdä mitään minkään eteen. Jos menet sinne keskustelemaan asenteella kiukutteleva murkku, ei varmasti mistään tuukaan mitään. Ei kukaan voi sua parantaa, ellet itse ole mukana siinä hommassa. Jos haluat vaan passiivisesti olla paranneltavana, kokeile lobotomiaa.

Vierailija
34/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on mt-ongelmainen.

Lähtökohtainen oletusarvo on heti se, että et ole luotettava toimija elämäsi millään osa-alueella, sinua ei oteta vakavasti jne.

Voisitte miettiä asenteitanne hyvät vastaajat.

t. sivusta seuraaja

Vierailija
35/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisia, l'himmäisiä ja hoitotahoa ja se puhumisen/huomion saamisen tarve on tosiaan loputon, 24/7. Mutta hoitoa, oli se sitten kuinka loistavaa tahansa, epävakaa ei ota vastaan, koska epävakaa haluaa kaiken ahdistuksen sormia napsauttamalla pois eikä halua nähdä minkäänlaista vaivaa itse ongelmiensa ratkaisemiseksi. Onneksi epävakaus yleensä vuosien varrella helpottuu, ellei ihminen vahingossa tapa itseään teatraalisten "itsemurhayritysten" ja nirhaamisistensa kanssa :) ja useimmiten nuo ongelmat on itseaiheutettuja eli sössittyjä ihmissuhteita, päihteidenkäyttöä ym ym. Pitäisi vaan kasvaa aikuiseksi ja hillitä sitä epävakautta, tähän ne sinusta AP turhilta tuntuvat keskustelut sen AMK sairaanhoitajan kanssa tähtäävät. Mutta kun kärsivällisyys ja vastuunkantokyky on 2-vuotiaan tasolla, niin pitää kiukutella täällä.

Vierailija
36/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoito on tuota tasoa, ei vittuakaan kiinnosta edes alkaa käydä läpi ongelmia.

Ja mitä hyötyä hoidosta, joka kesken loputtuaan jättää pintaan aggressiot ja olon että menen ja tapan ensimmäisen vastaantulevan ihmisen?

Viimeksi kun lähdin 30 min juttutuokiosta oli hilkulla etten hakannut ketään vastaantulevaa, kun vitutti ne mtt-tyypit, että sellaista hoitoa sain.

Mutta mennään vaikeimman kautta, kyllä se mulle sopii.

Vierailija
37/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä kiukuttelisit tuohon sävyyn, tarjottais sulle sitten ihan mitä hoitoa vaan.

Vierailija
38/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki luvatut kirppismyynnit lähetettyä ja sit taas mennään lanssilla päivystykseen kun poliisit tulee eka kylään.

Vierailija
39/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöyristelisi ja olisi kunnolla, ihan sama lopputulos.

Vierailija
40/92 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökotaisesti mt-ongelmainen voi muuttaa elämäänsä päällisinpuolin. Ongelmia harvemmin lääketiede poistaa.

Paras tuki mitä mt-ongelmainen voi saada on pamit. Tässäkin keskustelussa huomaa että on pakko provoilla ja jakaa ymmärrystä. Vähintä mitä lääkärit voisivat näille kurjille tehdä on täyttää kiltisti pamireseptit ja eläkepaperit.