Mies ja seksi
MIstä johtuu tällainen? Mies vonkaa ja vonkaa seksiä, sillä seisoo koko ajan. Sitten suostun ja mennään sänkyyn, niin parin vedon jälkeen erektio lopahtaa.... MIes ei itsekään tajua mistä on kyse.
Kommentit (11)
kun mies ei ole saanut siemensyöksyä, tänään oli eka kerta kun ei seisonut. Mies itse sanoo että olen kiihottava, ja haluaa minua. En enää jaksa uskoa, ja ero on mielessä päivittäin. Vielä kesällä rakasteltiin kaksikin kertaa illassa eikä ongelmia ollut. ap
helppo tutkia onko jotain pielessä,et kai sä nyt ton takia eroa,typerys!
Anna koko ajan tai käske miehen runkata ennen seksiä. Sillä se korjautuu!
Onko tilanne korjaantunut ajan kanssa?
Jep, jep, kerranko on seisokki lakannut ja ero mielessä? :)
Tee palvelus, päästä miehessi jollekin ihmiselle, ei kaltaisesti ääliön kanssa tarvitse kenenkään olla.
Jospa sais ensin hiukan tausta tietoa, niin katsotaan, löytyiskö yhtäläväisyyksiä.
Minkä ikäisestä miehestä on kysymys?
Onko elämäntilanteessanne tapahtunut muutoksia?
Onko miehelläsi lääkärin määräämiä lääkkeitä käytössä, esim verenpaine- tai kolesterolilääkitys?
kun mies ei ole saanut siemensyöksyä, tänään oli eka kerta kun ei seisonut. Mies itse sanoo että olen kiihottava, ja haluaa minua. En enää jaksa uskoa, ja ero on mielessä päivittäin. Vielä kesällä rakasteltiin kaksikin kertaa illassa eikä ongelmia ollut. ap
Jos kesällä naitte pari kertaa illassa ja nyt olet pihtari ja mies joutuu jatkuvasti vonkaamaan niin hänelle varmaan tulee naidessa mieleen että annat vain säälipillua! Ei kivaa, eihän siinä seiso!
Jos kesällä naitte pari kertaa illassa ja nyt olet pihtari ja mies joutuu jatkuvasti vonkaamaan niin hänelle varmaan tulee naidessa mieleen että annat vain säälipillua! Ei kivaa, eihän siinä seiso!
samoilla linjoilla!
Jos antaisit miehellesi seksiä kun hän sitä haluaa, tuskin tuota ongelmaa olisi.
kertako käy näin? Mitä se mahtaa ajatella seksin aikana?