Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja seksi

Vierailija
16.10.2011 |

MIstä johtuu tällainen? Mies vonkaa ja vonkaa seksiä, sillä seisoo koko ajan. Sitten suostun ja mennään sänkyyn, niin parin vedon jälkeen erektio lopahtaa.... MIes ei itsekään tajua mistä on kyse.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertako käy näin? Mitä se mahtaa ajatella seksin aikana?

Vierailija
2/11 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei ole saanut siemensyöksyä, tänään oli eka kerta kun ei seisonut. Mies itse sanoo että olen kiihottava, ja haluaa minua. En enää jaksa uskoa, ja ero on mielessä päivittäin. Vielä kesällä rakasteltiin kaksikin kertaa illassa eikä ongelmia ollut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo tutkia onko jotain pielessä,et kai sä nyt ton takia eroa,typerys!

Vierailija
4/11 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna koko ajan tai käske miehen runkata ennen seksiä. Sillä se korjautuu!

Vierailija
5/11 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne korjaantunut ajan kanssa?

Vierailija
6/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep, kerranko on seisokki lakannut ja ero mielessä? :)

Tee palvelus, päästä miehessi jollekin ihmiselle, ei kaltaisesti ääliön kanssa tarvitse kenenkään olla.

Vierailija
7/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sais ensin hiukan tausta tietoa, niin katsotaan, löytyiskö yhtäläväisyyksiä.

Minkä ikäisestä miehestä on kysymys?

Onko elämäntilanteessanne tapahtunut muutoksia?

Onko miehelläsi lääkärin määräämiä lääkkeitä käytössä, esim verenpaine- tai kolesterolilääkitys?

Vierailija
8/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taju lähtee.

Vierailija
9/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei ole saanut siemensyöksyä, tänään oli eka kerta kun ei seisonut. Mies itse sanoo että olen kiihottava, ja haluaa minua. En enää jaksa uskoa, ja ero on mielessä päivittäin. Vielä kesällä rakasteltiin kaksikin kertaa illassa eikä ongelmia ollut. ap

Jos kesällä naitte pari kertaa illassa ja nyt olet pihtari ja mies joutuu jatkuvasti vonkaamaan niin hänelle varmaan tulee naidessa mieleen että annat vain säälipillua! Ei kivaa, eihän siinä seiso!

Vierailija
10/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesällä naitte pari kertaa illassa ja nyt olet pihtari ja mies joutuu jatkuvasti vonkaamaan niin hänelle varmaan tulee naidessa mieleen että annat vain säälipillua! Ei kivaa, eihän siinä seiso!

samoilla linjoilla!

Vierailija
11/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaisit miehellesi seksiä kun hän sitä haluaa, tuskin tuota ongelmaa olisi.