Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain eilen hirvimetsällä!

Vierailija
16.10.2011 |

oli mahtavaa. Luonnon helmassa ja eilen paistoi aurinkokin. Olin jo ajatellut etten jaksa miesporukalla kun suuri osa jo vanhemmanpuoleisia ukkoja, mutta onneksi yksi nuoremmista osoittautui kelpo tyypiksi.

Pakko oli jonnekin saada kertoa, ja nyt täytyy keskittyä taas passissa itse asiaan :D

Lisäksi luulen että miehen kotona on aika kireää naisensa kanssa muutenkin, joten tekee varmasti hänellekin hyvää. Omaa parisuhdetilannettani en kerro, meitä naisia ei kuitenkaan hirviporukoissa NIIN paljon ole mukana enkä toki halua paljastua.

Mutta jos miehesi on tänään hirvimetsällä, anna hänen nauttia olostaan äläkä vähän väliä soittele turhanpäiväisiä! Kohta tavataan makkaranpaiston merkeissä

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietää mistä kohtaa hirvet on menossa ketjun läpi. Ja yleensä tiedetään.

Mun äijä on joskus lähettänyt kuvia naamastaan yms kun passissa on ollut tylsää.

mua on siinä lähinnä ärsyttänyt se, että itse lasten kanssa on tuntunut ettei kädet riitä ja sitten toinen lähettelee joutavia kuvia tekemisen puutteessaan aikaa tappaakseen. Hirvipassissa.

Mutta puhumisesta lähtee, ja hirvillä on tarkka kuulo...

Vierailija
22/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äijä on joskus lähettänyt kuvia naamastaan yms kun passissa on ollut tylsää.

mua on siinä lähinnä ärsyttänyt se, että itse lasten kanssa on tuntunut ettei kädet riitä ja sitten toinen lähettelee joutavia kuvia tekemisen puutteessaan aikaa tappaakseen. Hirvipassissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan, koska tietää, ettei saa. Just siksi paljastukin koko juttu ap:n toiveuneksi.

Vierailija
24/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo mien koko ajan puhelimessa puhuisi. Voihan se puhelin olla äänettömällä ja sitten evästauolla katsoo että vaimo soittanut monta kertaa. Tuo on varmaan ihan tavallista useammassakin porukassa. Onneksi täällä ei hirviporukassa ole yhtään naista niin ei tarvitse epäillä, etenkin kun mun miehellä on tänään kanssa se nylkemishuki!!!

Vierailija
25/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan, koska tietää, ettei saa. Just siksi paljastukin koko juttu ap:n toiveuneksi.

mun mies ainakin näistä on kertonut kuinka joidenkin vaimot koko ajan soittelee ties mistä asioista. Jotkut vaan ovat sellaisia.

t. olenkohan toisista edellinen, en muista numeroa

Vierailija
26/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pitää hirvimetsälläkin alkaa paneskella. Mitä leuhkimista tuossa nyt on, kotona kelpaamaton antaa helposti vieraalle.

taitaa olla itsekin varattu? Tai ei uskalla leuhkia kun mies on varattu ja jos menee kertomaan niin mies suuttuu?

Vierailija
27/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaan, etten paljasta sua täältä jos kerrot! mun mies ei ole eilen ollut mutta epäilen vahvasti paria tuntemaani miestä. Tilaisuuksia olisi heillä eilen ollut!

Vierailija
28/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla vaaleat pitkät hiukset, olet isäsi kanssa puoliksi samalla luvalla ja teidän hirviporukassa on myös punatukkainen keski-ikäinen nainen?

tuollainen tapaus jossa hirvi ajautunut mun miehen hirviporukan puolelle oli eilen täälläpäin, sopisi hyvin..

Vierailija
29/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä

Vierailija
30/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua paljastaa asiasta enempää, kerrotaan nyt vain että ei ollut provo, tänään miehen kanssa juteltiin eilisestä ja hyvässä hengessä jatketaan, katsotaan tuleeko vielä mahdollisuuksia

ap

Vierailija
31/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla vaaleat pitkät hiukset, olet isäsi kanssa puoliksi samalla luvalla ja teidän hirviporukassa on myös punatukkainen keski-ikäinen nainen?

tuollainen tapaus jossa hirvi ajautunut mun miehen hirviporukan puolelle oli eilen täälläpäin, sopisi hyvin..

se keski-ikäinen ja yrittää kohottaa latteaa itsetuntoansa provoamalla täällä?

Vierailija
32/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se keski-ikäinen ja yrittää kohottaa latteaa itsetuntoansa provoamalla täällä?

ei, meidän porukassa ei ole ainakaan ketään punatukkaista naista. t. ap

Vierailija
33/33 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä pitäs antaa miehen joka on pannu hirvimettällä huoraa niin nauttia olostaan??

Keskittysit itsekkin asiaan etkä jakais sitä pilluas varatuille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän