sain eilen hirvimetsällä!
oli mahtavaa. Luonnon helmassa ja eilen paistoi aurinkokin. Olin jo ajatellut etten jaksa miesporukalla kun suuri osa jo vanhemmanpuoleisia ukkoja, mutta onneksi yksi nuoremmista osoittautui kelpo tyypiksi.
Pakko oli jonnekin saada kertoa, ja nyt täytyy keskittyä taas passissa itse asiaan :D
Lisäksi luulen että miehen kotona on aika kireää naisensa kanssa muutenkin, joten tekee varmasti hänellekin hyvää. Omaa parisuhdetilannettani en kerro, meitä naisia ei kuitenkaan hirviporukoissa NIIN paljon ole mukana enkä toki halua paljastua.
Mutta jos miehesi on tänään hirvimetsällä, anna hänen nauttia olostaan äläkä vähän väliä soittele turhanpäiväisiä! Kohta tavataan makkaranpaiston merkeissä
Kommentit (33)
taidan tietää kuka olet.
kuulin kautta rantain kun eräs kännissä rehvasteli.
sakki on tänäänki aloitanut aamun valjettua. Koiraansa oli ainakin reippaana päästämässä maastoon kun aamulla nähtiin.
Ja tapahtui siis eilen. En usko että rehvastelee, tuskin haluaa naisensa kuulevan asiaa.
oli siis vanhempi mies, joka kertoili heidän hirviporukastaan. tarina ei kerro mistä hän sai tietää.
hyvä provo saada hirvimiesten av-mammat epäilemään omaa miestään :D hyvä vihje tuo koira-juttu, rajaa aika paljon :D
Ihan kiva fantasia ap:llä, mutta taisi jäädä oikeasti saamatta. Hirvimetsällä on aina isot jutut.
hyvä provo saada hirvimiesten av-mammat epäilemään omaa miestään :D hyvä vihje tuo koira-juttu, rajaa aika paljon :D
mutta kai nyt sentään sen verran ettei tuo vielä mitään kerro.
Mutta tosiaankaan ei mies varmasti kerro kenellekään eli ei varmasti ole vanhempi mies kertoillut. Eikä silminnäkijöitä varmasti ole, radiopuhelimilla kertoillaan missä päin mennään, ihan jo turvallisuudenkin vuoksi. Että näin.
Ja onhan homoja varmaan hirviporukoissa kuten muissakin harrastuspiireissä, mutta mä kyllä satun olemaan nainen.
Eikä tarvi stressata, en varmasti tänään satu niin läheisille paikoille että ihan aktiin asti pääsee, eilen sattui vaan hyvä tilanne ja olihan se flirtti jo pitkälle päässytkin ;D Hirvipeijaisissa tuskin pääsemme mitään tekemään ja se olisikin suuri moka, viinan kanssa tulee aina niitä lipsahduksia jotka sitten helposti tulee muidenkin tietoon. Lisäksi siellä on muitakin tekijöitä...
tämä provo.
kerroppas miksi olitte samalla passipaikalla?
eikös siellä hirvimetsällä pitäisi olla nytkin?
tai varmaan kerrot että kännykällä nettailet passissa :D
tietenkään.
En viitsisi kovin tarkkaan asiasta selostaa, mutta siis "koiramiehenä" oli toinen meistä ja toinen passissa ja koira haki/haukkui siinä lähellä, ei tätä nyt voi tarkemmin kertoa kun sitten joutuisi selostamaan jo niin että joku voisi vaikka arvata paikan. Mutta en nyt kenenkään passiin tarkoituksella samalle lavalle mene.
Yhteensattumien summa. Ja sitäpaitsi, passissa olen NYT, ei tuo passissaolo tuohon eiliseen siis sinänsä liittynyt mitä aloituksessa kerroin. Hirviä ei ole tälle paikalle varmasti nyt tulossa, mutta pitää välillä passipaikallakin olla. Eilinen toiminta korvaa kovasti, ei haittaa vaikka nyt onkin tylsempi väli vaikka yleensä tälläinen sivussaolo harmittaa. Etenkin jos illemmalla joutuu vielä nylkemiseenkin osallistua :(
aikapaljon taas paljastit. koira haukkuu hirveä ja ahaa ruvetaas panemaan ja annetaan hirven olla. ihan varmasti joo. porvoon hirviporukassako olet?
aikapaljon taas paljastit. koira haukkuu hirveä ja ahaa ruvetaas panemaan ja annetaan hirven olla. ihan varmasti joo. porvoon hirviporukassako olet?
tiedätkös sellaisesta mitään, että ihan kaikkia hirviä ei käy ampua, koira voi myös haukkua vaikka toisen hirviporukan alueella jonne ei voi itse mennä haukulle ampumistarkoituksissa? Toki voi yrittää vähin äänin karkkoa antaa, että hirvet siirtyisivät oman seuran alueelle.. toki voi antaa koiran myös haukkua vähän pidempään siellä toisella puolella, kun kiirettä ei ole ja näkee jotain mielenkiintoisempaa siinä ihan lähellä..
Eli sait sitten kokea sen porukoissa kehuskellun "ensikorkkauksen", joka kaikille naisille hirviporukassa suodaan. Onnea - sinut on vihitty täysiverikseksi jäseneksi! Toivottavasti kestät sen, että pikkuhousujesi väri ja malli ovat nyt kaikkien tiedossa :-)
taitaa olla ap ihastunut hirviseuransa mieheen ja nyt yrittää kuvailla fantasiaansa että saisi vaimon mustasukkaiseksi tai epäilemään =D jatkahan siellä fantasioimistasi =D
Eli sait sitten kokea sen porukoissa kehuskellun "ensikorkkauksen", joka kaikille naisille hirviporukassa suodaan. Onnea - sinut on vihitty täysiverikseksi jäseneksi! Toivottavasti kestät sen, että pikkuhousujesi väri ja malli ovat nyt kaikkien tiedossa :-)
taidat olla metällä käyny vaan unelmissas...
taidat olla metällä käyny vaan unelmissas...
mutta miten niin ei voi vastata puhelimeen? Ei siellä nyt koko päivää olla sellaisessa tilanteessa ettei puhelimeen voisi vastata. Mun mies on tälläkin hetkellä metsällä ja on monta vuotta metsästänyt; 95%sesti vastaa puhelimeen kun soitan. Tietenkään en turhia soittele, mutta joskus on pakko. Ja nuo tässä mainostetut koiramiehet ainakin soittelee jopa toisien porukoiden miehille miten koirat pelaa, missä hirvet juuri liikkuvat toisten porukoiden alueille jne.
En ollenkaan pidä mahdottomana että jossain välissä ehtisi vaikka seksiäkin harrastaa, jos siis todella haluaisi. Yleensä juuri nuo koiramiehet tahtovat vaan olla tosi kiinnostuneita siitä itse harrastuksesta, eli täytyisi olla nainen tosi houkutteleva että malttaa vehtailla kun koiran työskentely kesken.
Ja tuosta "korkkaamisesta", täälläpäin ainakin ne naiset jotka seuran toiminnassa ovat mukana, eivät vaikuta sellaisilta että miehet kovin innoissaan siinä tietyssä mielessä olisivat. Lisäksi ovat metsämiesten vaimoja, eli omat miehet metsällä mukana. Naapuriseurassa tiedän olevan pari parikymppistä neitoa, jotka ovat isiensä matkassa metsästäjiksi innostuneet, heidänlaisistaan en sitten osaa sanoa.
juuri passissa ei vastata puhelimeen. koiramiehet voi vastata.
jos tietää mistä kohtaa hirvet on menossa ketjun läpi. Ja yleensä tiedetään.
Mun äijä on joskus lähettänyt kuvia naamastaan yms kun passissa on ollut tylsää.
mua on siinä lähinnä ärsyttänyt se, että itse lasten kanssa on tuntunut ettei kädet riitä ja sitten toinen lähettelee joutavia kuvia tekemisen puutteessaan aikaa tappaakseen. Hirvipassissa.
onko sulla vaaleat pitkät hiukset, olet isäsi kanssa puoliksi samalla luvalla ja teidän hirviporukassa on myös punatukkainen keski-ikäinen nainen?
tuollainen tapaus jossa hirvi ajautunut mun miehen hirviporukan puolelle oli eilen täälläpäin, sopisi hyvin..
sitä pitää hirvimetsälläkin alkaa paneskella. Mitä leuhkimista tuossa nyt on, kotona kelpaamaton antaa helposti vieraalle.
taidan tietää kuka olet.
kuulin kautta rantain kun eräs kännissä rehvasteli.