Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistämme...

Vierailija
16.10.2011 |

Sitä oli viimeksi 2vkoa sitten 1x.

Sitä ennen maaliskuussa 2x.

Sitä ennen joskus syksyllä 2010.

Nyt riipii niin paljon tämä 2vkoinen mikä TAAS jo mennyt, että saan todella pidätellä itseäni etten hyökkää miehen kimppuun ja ala nuijia sitä.

Ja etten puhu sille todella rumasti ja rumia asioita.

Ok, toki tämän 2vkoisen aikana on ollut kuukautiseni 4vrk ja nyt vikat 3vrk olen ollut hieman flunssassa mutta SILTI, ei elettäkään seksin suuntaan, ei mitään kosketuksia ei niin mitään.

Tästä se taas lähtee ties miten monen kuukauden täys-selibaatti kiitos mieheni haluttomuuden ja/tai vähäisen libidon.

Hormonitasot normaalien sisällä ja kyllähän tuo toissavuonna silti piikitti lisätestoa itseensä 1v ajan (100e/kpl ja omasta pussista) mutta eipä halunnut silloinkaan sen enempää.

Ei myöskään eroa sillä olemmeko lomalla, arjen pyörityksessä, kotona tai hotellissa, ilman lapsia tms, ei vaikutusta.

Hauskaa sunnuntaita muille!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuaikoina oli joku kolmisen kertaa viikossa, siitä sitten pikkuhiljaa on vähentynyt. Nyt viimeiset pari vuotta on ollut tätä lähes nollalinjaa. Yhdessä ollaan oltu nyt 5vuotta.

t. 18

mies ei varmasti pidä sinua rumana tai mitään, mutta voi olla että hän on vähän kyllästynyt saman naisen kanssa sekstailuun.

Vierailija
22/22 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan mieheltä, että

1. Lupaako hän antaa mulle säännöllisesti esim. kerran viikossa KUNNON seksiä

2. Antaako luvan hankkia rakastajan

3. Vai erotaanko.

Itse en näe muita vaihtoehtoja omalle kohdalleni. En suostuisi tuollaiseen, eikä mun miehenikään tarvitsisi suostua. Jopa raamatussa kielletään se, että aviopuolisoilla ei olisi säännöllistä seksielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi