Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi normimamma saa ruikuttaa palstalla, mutta minä en?

Vierailija
15.10.2011 |

Normimammaa vituttaa tismalleen samat asiat mitä minua, mutta jos minä ilmoitan tyytymättömyyteni johonkin asiaan, nämä "Hantat" ja "Marikat" alkaa heti vinkumaan että "älä Psykis valita"

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaikka rukoilemaan perse mekkaanpäin tai sisusta sitä kämppääsi avioeron jäljiltä.

Vierailija
2/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kysyit suoran kysymyksen, niin saat suoran vastauksen. Sun ongelmat tulee vuosikymmeniä olemaan samat; et kestä etkä jaksa huolehtia niistä velvollisuuksista joita sulla on, et vaan osaa etkä pysty. On aivan sama mitä sulle sanoo, millään ei ole mitään merkitystä. Sun valituskiintiö on jo täynnä, eikä loppua näy.

Saathan sä valittaa. Siitä vaan ei ole kerta kaikkiaan mitään hyötyä.Sun olo ei parane, asiat ei muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selviäisin velvoitteistani milloin vain, mutta ei ole motivaatiota helpottaa lasten isän elämää, ei hänkään vastavuoroisesti tehnyt mitään helpottaakseni minun elämääni kun olin lähivanhempi.

Hoidan kyllä lapsia, mutta isää en päästä helpommalla, koska se ei sitä ansaitse.

Ja miksi olisi äijälle ystävällinen, eihän se anna mulle mitään takaisin, se tulkitsee asian vaan niin, että jos en vittuile sille, olen valmis antamaan sille pillua ja ottamaan suihin.

Eikä sen tietenkään itse tarvitse mulle mitään antaa, ei orkkua eikä ota suihin.

Ja miksi tyytyä siihen mitä annetaan, kukn voi valittamalla saada parempaa?

Vierailija
4/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pennut luokseni, mutta eihän se siihen ala, se on liian laiska ja kotiäiti-äitinsä pilalle passaamaa.

Anoppi on kuulemma syöttänyt lapsiaan vielä silloinkin nämä olivat 7-vuotiaita.

Vierailija
5/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä olet tunnistettava/nikillinen.

Ei millään palstalla kukaan nikillinen saa valittaa mistään.

Toisekseen sä olet alinta pohjasakkaa, mt-ongelmainen, ja etä-äiti. "Tavis" saa valittaa vaikka kynnen katkeamisesta tai vessapaperirullan asennosta, mutta sä et sitten mistään.

t. toinen samanlainen

Vierailija
6/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄVELET AVAUKSISSA.... Mä käyn palstalla about pari, kolme kertaa viikossa yleensä niin päivinä kun olen iltavuorossa ja saanut lapset kouluun ja on pieni rauhallinen hetki. Se on hiljasta aikaa palstalla ja silti Psykomamma tuntuu olevan joka tapauksessa paikalla.

Mut tää nyt oli vaan yks esimerkki.

Mua sun ruikutukset ei häiritse. Jos avaus ärsyttää, niin sit sen laittaa vaan kiinni ja sillä siisti. Sehän just hyvää keskustelussa on, ettei ole pakko takertua mihinkään.

Vierailija
7/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaistukiryhmään jos eivät osaa edes sanoa a) milloin ryhmä alkaa, b) mitä siellä käytännössä tehdään.

Haluavat vaan pitää "valta-aseman" itsellään, koska eivät voi edes antaa ryhmän vetäjän puhelinnumeroa, että soitan ja kysyn mitäs vittua me siellä ryhmässä puuhataan ja milloin se sit alkais.

Sanotaan vaan, että oottele, kyllä sulle kirje kotiin tulee ja haastattelutilaisuudessa kuulet mitä ryhmässä tehtäis. Niitä vaan vitutta kun en matele paskanjauhantakerhojen kirjettä odotellessa.

Vierailija
8/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammanen, mitä muutakaan mulla elämässä ympärivuorokauden olis? Tai olis nytkin vaikka mitä, koulujuttua, mutta ne naputtelen sitten kun saan pennut illalla hoitoon.

Ja ruikutus jatkuu niin kauan että saan sillä jotain aikaiseksi ja saan tahtomani muutokset.

Olen sinnikäs, en heti luovuta ja ala matelemaan muiden pillin mukaan.

Vierailija
9/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen vaimonsa pihalle potkima reppana ja lähi-isä jo silloin, asuivat mummolassa lastensa kanssa, kun sen exä oli nakannut äijän ja pennut pihalle uuden rakkauden tieltä.

Ja onhan se muusikko, käy keikoilla ja sillai. Siihen mä varmaan retkahdin, koska halusin lapsistani musikaalisia. mutta totuushan on että tuo on vaan lökäpöksy humppaorkassa pimputtelija, joka ei osaa edes keikoille seksikkäästi pukeutua, vaikka kyllä se soittaa osaa.

Mut sit kun tuli lapsia se tietynlainen "renttuus" alko ukossa vaan vituttamaan.

Vierailija
10/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä pimputtelis humppaa kaikki illat vaikka keikkavaatteet lököttää perseestä ja keikkapaidalle tippui kastiketta, jota äiti ei pyyhkinytkään pois.

Vierailija
11/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen vaimonsa pihalle potkima reppana ja lähi-isä jo silloin, asuivat mummolassa lastensa kanssa, kun sen exä oli nakannut äijän ja pennut pihalle uuden rakkauden tieltä.

Ja onhan se muusikko, käy keikoilla ja sillai. Siihen mä varmaan retkahdin, koska halusin lapsistani musikaalisia. mutta totuushan on että tuo on vaan lökäpöksy humppaorkassa pimputtelija, joka ei osaa edes keikoille seksikkäästi pukeutua, vaikka kyllä se soittaa osaa.

Mut sit kun tuli lapsia se tietynlainen "renttuus" alko ukossa vaan vituttamaan.

Ei tziisus......

Vierailija
12/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ukko haisee paskaisessa Jahti-puvussa sohvalla ja putsaa haulikkoon ja hoitaa enemmän eräkoiraansa mitä omia lapsiaan. Tai jotain jäähallilla asuvaa junttia.

Kun ukko on muusikko, on lapsilla 50% mahdollisuus periä se.

Soittaminen onkin ainoa asia, minkä ukko ilman vittuilua osaa kunnolla, vaikka kappalevalinnoissa onkin toivoimista.

Vierailija
13/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis tekemään mitään ongelmillesi, vaan syytät niistä toisia. En sano, että sun kaikki ongelmat olisi itseaiheutettuja, mutta totuus on, että vain sinä voit korjata elämäsi paremmaksi, mutta ilmeisesti et ole siihen halukas.

Vierailija
14/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kuolema ja siksi valitan siihen asti kuin kuolen. Ja mitä pohjasakkaa mä sulle olen, mulla sentäs lapset suomalaisen kanssa, enkä ole joku amis jolla vitun rumat lapset ja niillä omituiset nimet.

Ja sen verran on tullut hoidossa oltua että siellä on kuulkaa melko monta ihan oikeeta maisteria tullu nähtyä ja ne on ihan sekasin ja jauhaa vaan toiminnallisissa ryhmissä jotain filosofista paskaa ja siks tekee mieli heittää niitä kukkapurkilla että ovat hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan