Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotenkin väärin tai liikaa tai itsekästä odottaa että mies

Vierailija
15.10.2011 |

edes joskus, edes jotenkin, yllättäisi??

Vaikka sitten suunnittelemalla iltapalan tai ruoan tai ehdottamalla leffan vuokrausta tai haluamalla seksiä edes 1x/vkossa tai tuomalla kukkasen tai miten tahansa??

En tiedä, olen vain äärimmäisen tympääntynyt ja kyllästynyt tähän touhuun ja siihen että se olen minä joka suunnittelee ja näkee vaivan jos jotakin "spesiaalia" haluan arkeemme ja elämäämme.

11v hääpäivä ensivkolla ja tiedän tasan tarkkaan ettei mies siihen mitään ole miettinyt eikä mieti.

Ei sillä että pitäisikään hääpäiviä mitenkään juhlistaa mutta olishan siinä "edes" se syy suunnitella jotain kun ei kerta koskaan ikinä muulloin.

Ahdistaa, kyllästyttää, tympii ja vituttaa:´(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat aloitekykyisempiä ja luovempia. Joskus mies saattaa myös olla aloitekyvytön, koska nainen on polkenut hänen toiveensa ja ajatuksensa jo suhteen alussa. Minun veljeni ex teki veljestäni täysin aloitekyvyttömän, kun mitään mitä veljeni teki ei loppujen lopuksi (ja usein aluksikaan) ollut hyvä.

Vierailija
2/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti, edes joskus, edes jotain!!

Mutta mitäpä sitä mitään vaivaa näkemään kun ei edes sitä seksin menetyspelkoa miehellä ole.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei itse kaipaa sellaista niin hänen voi olla vaikea ymmärtää asiaa vaikka siitä sanoisikin koska hän ei käsitä asian tärkeyttä.

Vierailija
4/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule varmasti tuhansia kertoja näiden 19v aikana mitä on yhdessä oltu.

ap

Jos mies ei itse kaipaa sellaista niin hänen voi olla vaikea ymmärtää asiaa vaikka siitä sanoisikin koska hän ei käsitä asian tärkeyttä.

Vierailija
5/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuvuodesta tulossa 11v. hääpäivä ja ilmoitin miehelle jo monta kuukautta sitten, että nyt on hänen vuoro järjestää meille ohjelmaa ja lapsille hoitaja. Ja kun tässä on vielä kuukausia aikaa niin ei voi sitten vedota hääpäivänä, ettei ole ollut aikaa.

Katsotaan nyt miten käy.