Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KOLIBRIT uuteen viikkoon 45**

07.11.2005 |

Laitanpas nyt kerrankin avauksen, kun kerkeän.. :)

Mies kellistyi illalla, joten nyt se " epävirallinen" aloitus on siis totta.. Ja heti tänä aamuna iski jo pieni paniikkituntemus... ;D Noh, eiköhän se liene ihan normaalia tässä vaiheessa, että alkaakin vähän hirvittää!

Hö en ehdikään enempää nyt, joku huutaa minua sen verran vaativasti, että parempi mennä.. Palailen asiaan myöhemmin! Mutta siis, oikein mukavaa viikonalkua kaikille! :)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vuodenajoista oli puhetta eilen.. Meillä esikoinen on syntynyt toukokuussa ja kakkonen maaliskuussa, eli kevätlapsia molemmat. Kevät oli kyllä ihanaa aikaa saada vauva, vaatteita sai pukea vähenevässä määrin ja päivät/yöt oli koko ajan vain valoisampia jne. :)

Sikäli kyllä mieluusti lisää kevätvauvojakin huolisin, mutta " vaihteen" vuoksi nyt loppukesän/syksyvauvaa siis yritetään.. :) Molemmilla kerroilla alkuraskauden pahoinvoinnit on ollut kesän lämpimimpään aikaan (yöööök...) ja sitten talvi on mennyt kasvavan mahan kanssa.. hullu kai olen, kun nyt kerrankin haluaisin olla kesämaha... ;D (ketkä on ollut viimesillään kesällä voi varmasti kertoa tuskaisista kokemuksistaan..) Ei tartteis toppautua ite eikä lapsia pukea paljoa (no, ens kesänä kumpikin pukee jo ite..) ja mieskin olisi kesälomalla sitten loppuajasta (=kotona auttelemassa) jne jne.

Mutta turha tätä on liikoja suunnitella.. vauva kuin vauva, syntyi sitten mihin vuodenaikaan tahansa! :) Tästä oivan aasinsillan kautta päästäänkin sitten tämän hetken tilanteeseen.. ;) Mies ei illalla oikein syttynyt, ja nyt sitten jännätään riittääkö sunnuntai-illan toiminta tulosta.. Eilen illalla ilmestyi limaa (hyh) ihan niinkuin jo ounastelinkin.. eli ovis menossa/ihan just tulossa.. Katsotaan mihin riittää! Tänään ei kyllä sitten " uskalleta" , koska tarkoitus olisi nyt touhuta vain ennen sitä ovista... jos sillä tapaa sen tytön saisi aikaiseksi.. ;D Tässä ekassa kierrossa vielä malttaa tollasia kokeilla, voipi olla että seuraavaan sitten laitetaan täydet panokset varmistellen ;)

Kurja sateinen sää taas... Edes ulos ei jaksa lähteä. :( Kovasti odotan sitä lunta ja pakkasta! Ja joulua.. ihan vielä en ole jouluvaloja laittanut, yleensä vasta ekana adventtina, mutta katellaan nyt. JOTAIN valoa tähän pimeyteen tarvittais kyllä!

Peukutukset piinailijoille ja kaikille joilla on tärppipäivät meneillään!! Ja mukavaa tiistaipäivää!

Vierailija
22/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu... vuodenajoista.. meillä esikoinen syntyi elokuun lopussa ja kuopus helmikuun alussa. Omat tuskaisuudet oli molemmissa :) eli Jedelede minulta et ainakaan kuule, että olisi ollut erikoisen tuskaista olla viimeisillään loppukesästä. Tottakai turposin kuin vesimeloni, enkä saanut kenkiä jalkaan enää eloluussa, mutta ihanaa se silti oli :)

Outoako??

Meikäläisellä alkaa kierto lähentyä puoltaväliä... en ole koskaan varsinaisesti seuraillut limoja tms. mutta täytyy myöntää, että tällä kertaa on tullu hieman tutkailtua missä mennään...

Hieman kyllä alkaa pelottamaan, kun H-hetki lähestyy... onko minusta vielä tähän... olisi kerrankin kiva olla joulu, uusivuosi, vappu ja kesä niin että saisi nauttia muutaman siiderin juhlan kunniaksi... Tässä on meinaan synnytetty nuo kaksi lasta niin, että viimeisen 3 vuoden aikana on kaikki juhlapyhät menneet kuskina... Sitten taas toisaalta kaipaan kauhiasti uutta nyyttiä kainaloon... No, ehkä tämä on vain rimakauhua, koska tiedän itsestäni sen, että jos nyt tekisin + testin niin hyppisin onnesta ja alkaisin sisustamaan lastenhuoneita uusiksi :)

Tärppionnea kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vihdoin alkoi menkat joten nyt sitten innolla odotellaan että ne loppuisivat ja pääsisi taas petipuuhiin. =)

Suunnittelin parin viikon päähän rauhallista koti-iltaa jos joku suostuisi ottamaan muksut hoitoon vaan saapa nähdä, meillä ei nuo isovanhemmat kovin innostuneita ole ja kun vielä ovat työssäkäyviä niin siinäpä se.

Meillä on pojat tehty kaksi päivää ennen ovista joten nyt sitten pitäisi yrittää juuri oikeaan aikaan jos sillä saataisiin se rauhallinen tyttö =) Pelottaa jo oma asenne kun melko varmasti tämä tuleva lapsi on viimeinen ainakin tuon saman ukon kanssa =) niin mitenkähän suuri pettymys se onkin jos sitä tyttöä ei tuliskaan. No ei pojat on aivan yhtä ihania, mutta jotenkin nyt on niin suunnaton halua saada nimenomaan se pikku tyttö. Vaan menipä asioiden edelle reippaasti.

Pitää lähteä itsekin päiväunille kun väsyttää niin pirusti ja pojatkin nukkuu. Ihanaa muuten tämä pari tuntia hiljaista hetkeä. Välillä oikein huono omatunto vaivaa kun väsyneenä toivoo aamulla että menispä aika äkkiä että sais pojat päiväunille...Mitenhän sitä kolmen kanssa sitten jaksaa kun vanhin sitten tuskin enää päiväunia nukkuu...

Plussaonnea kaikille!!

Vierailija
24/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään testin ja negatiivinenhan se oli.Pettymys oli todella suuri, kun olin aivan varma että olen raskaana.Tämä päivä onkin mennyt vähän surullisissa fiiliksissä...Onneksi on nuo kaksi ihanaa lasta, jotka pitävät nyt äitiä pystyssä.En käsitä mikä mussa mättää kun kaksi ekaa lasta lähti noin vaan ja nyt tämä kolmas ei sitten millään (yritystä 05/05 lähtien).No, eipä ole vielä menkatkaan alkaneet joten täytyy testata vielä loppu viikosta uudelleen jos ei tätiä sitä ennen näy...

Toivottavasti muilla on ollut tänään vähän parempi onni ja saanut testattua plussan!!!

Tsemppiä kaikille:)

Vierailija
25/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen on joulun lapsi ja nuorempi taas heinäkuun helteillä syntynyt. Kesällä oli mukavaa verrattuna talveen koska ei tarvinnut miettiä mistä saisi sopivan takin päälleen ja talvikengät kiinni tms.

Toisaalta kun hellekauden päätteksi synnytin ja lapsi syntyi vihreästä vedestä niin kätilö totesi että näin usein hellekaudella enemmän syntyy näitä " vihreävetisiä " vauvoja, tosin perustui hänen mutu-tuntumaan ei tilastotietoon. Se oli mukavaa että pääsi pian ulos koska esikoinen alkoi jo kiivetä seiniä pitkin sisällä..

Ajatuksena kevätvauva olisi kiva mutta katsotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan, kaikki otetaan vastaan ilolla !

Tuosta tytön ja pojan yrityksestä omalta osalta voin sen verran mainita että meillä esikoinen ( tyttö ) tuli niin että edellisenä iltana oltiin puuhissa kun seuraavana päivänä tunsin ovulaation. Pojan kanssa taas varmisteltiin sinä päivänä kun ovulaation tunsin..

Nyt ihmetellen odottelen menkkoja jotka ovat pari päivää myöhässä. Raskaana ei pitäisi olla tai sitten on kysymyksessä kierukkaraskaus. Eli meillä sovittu kierukanpoisto kuukauden päästä ja sitten pääsee tositoimiin : ) Voiko elimistö ruveta kiukuttelee kun oikein kovasti odottaa niitä menkkoja ???

Vierailija
26/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ovista tehdyistä tulee tyttöjä ja jälkeen poikia. Täytyy siis hommata ovistikut!!! Kahden pojan jälkeen tyttö ois kiva... Kierukan poistoon kuukausi aikaa.

Vierailija
27/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kai mikään vanha viisaus ole, vaan joku.. no, en mene tiedon alkuperää vannomaan, mutta näin olen kuullut... ;) Perustuisi kai siihen, että tyttösiittiöt ovat hitaampia liikkumaan ja eläisivät pitempään (eli jos ennen ovista pääsisivät jo sinne lähelle odottelemaan munasolun irtoamista,,) ja sitten taas poikasiittiöt ois nopeita mutta lyhytikäisiä eli jos touhuaa just ovishetkellä, nämä nopeat veijarit sitten ehtisi ensin... Tiedä näistä sitten.. Taitaa olla monilla käynyt just päinvastoin jne. ;) Mutta kaikkiin oljenkorsiin täytyy tarttua ;D

Joku (en nyt millään muista nimeä... )puhui aiemmin tuostsa, että miten sitä sitten saattaisi " pettyä" , jos tulisikin kolmas poika eikä tyttöä ollenkaan.. Mulla on vähän sama tunne, vaikka poikakin on tervetullut, eikä sikäli " pettymys" , mutta se ois pettymys, jos tyttöä ei tulisikaan... :O Niin kovasti sitä toivon, että sellainen tyttönenkin meille saatais! :)

Jaahans, ruuanlaittoon sitten kiiruhdettava! :)

Vierailija
28/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuosta tyttö-poika-jutusta vielä, että kai siihen se perimäkin jotenkin vaikuttaa.. kun on näitä sukuja, joihin syntyy vain jompaa kumpaa sukupuolta.. Sen verran noista biologian tunneista aikaa, ettei nyt oikein leikkaa, miten se nyt menikään.. ;)

Vierailija
29/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanniina: minulla päättyi syyskuussa 4 vuoden putki, jolloin olin koko ajan joko raskaana tai imetin! Sen jälkeen piti lähteä kunnolla tuulettumaan, mutta kun tänne kotiin on niin jumahtanut, että taitaa jäädä haaveeksi.. ;D Kieltämättä ihana tunne, kun on kerrankin " vapaa" , tai silleen, ei kukaan ole kirjaimellisesti KIINNI itsessä.. :) vaikka aika äitinpoika tuo kuopus nyt juuri onkin!

No, toivotaan kaikesta huolimatta pikaista raskautumista, niin parhaimmassa tapauksessa (aika utopistisessa kylläkin, eli jos heti nyt tärppäisi) viettäisin tulevan joulun pahoinvoinnin kourissa....... ;O Mummolaan vielä ollaan menossa, eli siinähän sitä olisi selittelemistä kaikille! (kun ei ole aikeissa kertoa ennen 12. viikkoa eli ekan ultran jälkeen vasta) MAhatauti varmaan, kun ei muihin tartu... Voi, kaikkea sitä toivookin!!!:D

No, kukas se nyt menikään asioiden edelle.... *nolona*

Vierailija
30/65 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon niin kovasti tyttöä ja tiedän jonkinsorttisen pettymyksen tunteen tulevan, jos mahdollinen tulokas olisikin poika. Olenkin miettinyt, että olenko totaalisen itsekäs ja ansaitsenko näiden ajatusteni kanssa edes sitä kolmatta... :/ kun toisethan eivät saa kumpaakaan... :( Toisaalta uskon kyllä, että sitten jos kolmas meille joskus siunaantuu, niin varmasti ehdottoman onnellisia ollaan ihan vain syntyneestä lapsesta, viis sukupuolesta...

Vierailija
31/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskiviikkoa Kolibrit!!

Täällä onkin ollut keskustelua sukupuolesta ja kuullostaa siltä että näitä kahden pojan äitejä taitaa olla ennemmän kuin meitä kahden tytön äitejä. Näin kokemuksesta voin sanoa, että tytöt ovat kivoja. Itse otan mielelläni kolmannenkin tytön vastaan, mutta toisaalta olisin utelias näkemään millainen poika me " osattais" miehen kanssa tehdä.

Kun meillä kolmannesta alettiin joskus keskustelemaan niin mieheni sanoi että olishan se poikakin ihan kiva, mutta sen takia ei tarvitse kolmatta alkaa yrittämään, että hänelle riittää myös nämä kaksi tyttöä. Mutta jos hän toiveen saa heittää niin toivoo kuulemma poikaa, mutta jos tulisi tyttö niin kuulemma olisi iloinen myös siitä.

Suurimmat pojan odotukset olisi varmaan tuolla anoppilan suunnalla koska mieheni on heidän ainoa poika ja heidän tytär nähtävästi jää lapsettomaksi eli tämä mahdollinen kolkki olisi heidän viimeinen mahdollisuus saada lapsenlapseksi poika. Kummankin tytön syntymän jälkeen olen ollut lukevinani rivien välistä, että he ovat olleet pettyneitä kun ei ole tullut poikaa. Muistan senkin kun kerroimme heille että odotamme toista lasta, niin kommentti oli " no nyt se on sitten poika" ja itse asiassa olin tämän toisen tytön syntymän jälkee iloinen että se oli tyttö koska niin paljon sain niitä vihjailuja pojasta, että olin kärjistetysti sanottuna " vaingoniloinen ja onnellinen tytöstäni jota isovanhemmat eivät halunneet" .

Nyt appivanhemmat ovat kyllä aivan aidosti ihastuneita molemmista tytöistä ja mitään kommenttia pojasta ei ole enään tullut. Tykkäävät aivan varmasti aidosti molemmista tytöistä, myös pappa (leikkii niiden kanssa nukeilla ja rakentaa keinuja pihalle jne). Voin vaan taas kuvitella kuinka kovasti he sitä poikaa alkaisivat toivoa jos alan odottamaan.

No eipä mennä asioiden edelle vaan palataan tähän nykypäivään eli viikonloppuna ovis lähestyy. Huomasinkin juuri että tässä kuussa onkin helppo seuravat kp-päiviä kun ne menee samoin kuin kuukauden päivät eli tänään on kp 9.

Valittelut Morelle negasta, mutta jospa testasit liian aikaisin ?!

Paljon plussasäteitä kaikille niitä tarvitseville!!!

Vierailija
32/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuota sukupuoliasiaa.. ;) Minä kanssa oon pitänyt itteäni jotenkin itsekkäänä ja kamalana! Mutta onneksi on muitakin!

Ja sitten kun esikoinen vielä syntyi sektiolla, niin se oli toinen asia. Siis voitteko kuvitella, että ajattelin niin mielessäni, että jos toinen on tyttö, niin saa minun puolesta syntyä myöskin sektiolla, ei väliä, mutta jos on poika, niin sais tulla sitten ees alakautta! :O Jotenkin sitä ajatteli, että sektioita ei voi kuitenkaan loputtomiin tehdä, eikä tiedä miten kohtu kestää jne jne.. Niin minä sitten ajattelin, että jos ei vieläkään saada tyttöä, niin sitten olisi vielä mahdollisuuksia enempi tulevaisuudessa... (ymmärsikö tästä nyt kukaan..) IHAN järjetöntä! :O

No, tarvitsee tuskin kertoakaan, että toinen oli myöskin poika, joka ei tullut pois mahasta kuin leikkaamalla!! ;P Ihan kamalaa, mutta pientä pettymystä siinä sitten oli ilmassa, kun kumpikaan toive ei toteutunut.. Kesti jonkun päivän, ennen kuin oikeasti aloin innostua ja tajuta, että mikä aarre meillä onkaan! Ja sen jälkeen ei ole enää harmittanut!! Kakkonen on sellainen äitinpoika, oikea päivänsäde ja ihana tapaus, johon EI VOI olla rakastumatta joka päivä uudelleen!! Päivääkään en vaihtaisi pois.. :)))

En usko että se kolmas poikakaan mikään älytön pettymys siis ois, vaikka toki odotukset on tässä vaiheessa taas jo kovat, että josko nyt sitten saatais tyttö.. Mutta sitten taas.. Toisaalta sitä jo vitsaillaan vähän, että menishän tässä se kolmaskin poika! ;)

Huomasin muuten saman kuin Tiinaliisa, että meitä joilla on 2 poikaa, on enemmän kuin teitä joilla on 2 tyttöä.. Oisko se tää sitten, että jos on jo 2 tyttöä, niin se on monille äideille nimenomaan jo " riittävästi" mutta jos on 2 poikaa, niin helpommin äidille tulee toive siitä tytöstä vielä... ??

Tuleva kolmonen olisi vanhempieni 12. lastenlapsi ja tällä hetkellä pojat ovat voitolla 6-5, joten näihin tilastoihin perustuen olisi tytön " vuoro" .. ;D *tilastonikkari* Minun sisaruksillani(3kpl) on tyttöjä ja poikia kaikilla siis :)

Täällä kp 13/26-27 ja eilen nipisteli mahaa ja limojakin näkyi, joten ei tässä nyt sitten muuta kun ootellaan seuraavat 2 viikkoa... Mitenhän sitä saisi ajan kulumaan nopeasti, tai edes tuntumaan siltä!!?!? ;D

Pitkää pinnaa piinailijoille ja tärppionnea ovistelijoille ja voimia miehen ympäripuhujille!!! :)

Vierailija
33/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärvistelen edelleen täällä kun menkat eivät ole alkaneet (kp 23/21-23).Testasin negan eilen ja mietin tässä et pitäisköhän loppuviikosta testata uudelleen jos tätiä ei näy.Mulla on säännöllinen kierto, tosin kierukan poiston jälkeen (05/05) kierto lyheni 28:sta n. 21:een.Voisko tämä olla syynä, että testi näytti negaa?Toivon niin kovasti, että olisin nyt raskaana!!!Pieni toivon kipinä elää siis yhä minussa...

Sukupuolesta vielä...Meillä esikoinen on poika ja kuopus tyttö.Molemmat ovat tosi rakkaita ja ihania joten meille on ihan sama kumpi tulee seuraavaksi.Tosin suku (mun puolelta) puhuu mulla aina että teethän vielä tuollaisen suloisen pienen tytön meille.Meillä kun on suvussa poikavalta 3-1.No, tässä on nyt viimeistään tajuttu että niitä lapsia ei tehdä vaan SAADAAN.Ja mulla on suurimpana toiveena että kolmas lapsi olisi terve!!!

Leppoisaa päivän jatkoa kaikille ja plussatuulia:):):):):)

Vierailija
34/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis ennenstään 2 poikaa ja tyttö olisi enemmän kuin tervetullut meidän perheeseen, ainakin minun mielestäni. Miehestä ei oikein ota selvää, että mitä haluaa vai haluaako mitään...

Varmasti tuttu juttu monelle.

Ja sitten tuo sukupuoliasia. Eli jos olisi 100 % varmaa, että seuraava tulokas olisi tyttö niin olisin sen jo ajat sitten halunnut, mutta kun ei niin ei. Minä ainakin voin tunnustaa, että se olisi " pettymys" jos se olisi joskus poika.

Samaa mieltä olen muiden kanssa, että melko itsekästä ajattelua, mutta ei sille mitään voi. Äidit kai aina toivovat sitä pientä prinsessaa...

Mutta kivaa kun muilla on ihan samoja ajatuksia, ihan kuin olisi itse kirjoittanut!

Vierailija
35/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ennestään tyttö ja poika. Kolmannen sukupuoli onkin jännä juttu. Tavallaan nyt, kun on jo kumpaakin " lajia" , niin sukupuolella ei ole niin suurta merkitystä. Toisaalta, jos nämä kaksi nuorinta olisivat samaa sukupuolta - meidän kohdalla siis poikia - niin ~2 vuoden ikäerolla heistä olisi toisilleen seuraa ja saisivat tulevaisuudessa jakaa huoneen keskenään (meillä 3 makuuhuonetta). Esikoisen syntyessä olin haltioissani tytöstä, mutta kakkosen kohdalla poika on tuntunut yhtä hyvältä ellei jopa paremmalta (lieneekö syynä esikoisemme uhmaikä!!!).

Tällaisia tässä tulee mietittyä... molempi parempi - kunhan nyt ensin vaan tärppäisi :)

Jedelede: meillä taitaa olla samat kp:t? Tänään kp13...?

Vierailija
36/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa minäkin kahden pojan äitinä vielä muutaman kommentin tuohon sukupuoliasiaan :-) Toisen poikamme oodotusaikana en muista että olsin edes miettinyt tuota sukupuoliasiaa, ja asia todellistui vasta sitten synnytyksen jälkeen, kun kätilö ilmoitti, että " Poika tuli!" . Olen ollut oikein tyytyväinen että on kaksi poikaa kivalla ikäerolla (1v9kk) ja toivon mukaan veljeksillä on isommaksi kasvaessaan yhteisiä mielenkiinnonkohteita jne. Isä on ylpeä pienistä pojistaan ja vapaa-aikoinaan ottaa usein molemmat pojat mukaansa ja keksii heidän kanssa ohjelmaa, niin että äitikin saa levätä ;-)

Ehkä pienoinen toive tytöstä johtuu siitä, etten ihan jää ulkopuoliseksi poikien jutuista vaan minulla olisi myös " kaveri" (etenkin ajattelen tulevaisuutta kun lapset kasvavat isoiksi) ja mahdollisuus jakaa asioita ja tehdä yhdessä niitä tyttöjen juttuja. Prinsessaa en meille oikein osaisi kuvitella, kun en itse ole koskaan mistää rimpsuista ja rämpsyistä välittänyt. Ehkä suurin pelkoni vaan on, että murrosiässä jotenkin äiti etääntyy miesten maailmasta ja pojat/miehet ja läheiset välit muttuvat, eikä armeija-aikana enää soitella äidin kanssa jne. Tiedän, että menen asioiden edelle ja tämäntyyppinen kuvittelua on aivan hullunkurista - mieskin vaan naureskelee että onpa minulla huolenaiheet ;-)

Mitä tulee sitten lasten sukupuoliin ja lapsilukuun, niin olen törmännyt kommentteihin, että " Kun meillä on jo molemmat niin ei tarvitse sitä kolmatta enää tehdä" . Tuo " kolibrien tilasto lasten sukupuolista" osoittaisi, että tyttö-poika-asetelmallakin haave kolmannestaa elää näillä palstoilla ;-) Itse olen aina haaveillut, sukupuolesta piittaamatta, kolmesta-neljästä lapsesta, mutta miehen kanssa päästiin yhteisymmärrykseen, että kolmekin lapsilukuna olisi riittävä/sopiva (Itse sanoin kyllä että eihän sitä voi koskaan mennä varmuudella tuollaista sopimaan ;-) )

Tällaisin miettein lopettelen tällä erää...

Vierailija
37/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että tänne on jatkettu edelleen! Eli siirsin tän oman tekstini tämän pinon jatkeeksi ;o)

Ensinnäkin, Onnea Jedelede Yriyksen Aloittamisesta!! Toivottavasti pääset äkkiä plussailemaan++

Mulla alkaa jo olla pää totaalisen sekaisin ton isännän ajatuksista. Tosiaan viime lauantaina taas päästeli täysillä, sen jälkeen ei ole edes halunnut seksiä?!? On ollut kyllä tosi väsynyt töistä viimeaikoina, mutta selvästi ei edelleenkään :o( tiedä mitä oikeasti haluaa. Väitti eilen illalla, että haluttomuus ei todellakaan johdu tästä kolmosesta, vaan ei kerta kaikkiaan jaksa. Nukahtikin kyllä alta kymmenen sekunnin ;o) Tällasta juupas-eipäs vääntöä ei oo kyllä ennen ollut meillä mistään asiasta!

Vuodenajoista; meillä esikoinen on syntynyt helmikuussa ja kuopus huhtikuussa. Olis ihanaa saada kesäinen vauva, pääsis heti ulos kärryttelemään... Olen voinut niin hyvin molemmissa raskauksissa, etten usko että kesän helteet haittais. Voin tietysti olla täysin väärässä... Ja tosiaan, talvella on hankalaa löytää sopivia vaatteita!

Meillä siis kaksi tyttöä, joten totta kai salaa mielessäni toivon sitä pientä poikaa... Meillä isäntä sanoi, että ei toisaalta edes haluaisi poikaa, ovat kuulemma niin villejä (riippuu varmasti pojasta ;o). Ja se on kyllä totta, että tyttäret kietovat isänsä pikkusormensa ympäri vähän liiankin helposti... Itse aina ¿kauhistelen¿ ajatusta kolmesta tytöstä. Ainakaan murrosikä ei luultavasti ole helppoa aikaa äidille... Mutta ilolla otan vastaan, tuli sitten kumpi vaan. Kunhan edes saatais se kolmas alulle!

More75; pahoitteluni negasta, mutta nyt vaan pää pystyyn ja uuteen yritykseen! Kyllä teillä varmasti vielä tärppää!

Nyt en kerkeä kirjoittamaan enempää, on kai pakko tehdä töitäkin välillä ;o)

Hyvää keskiviikkoa Kolibrit!

Vierailija
38/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 13 menossa täälläkin! ;) edelliset kierrot on ollu (viimeisin ensimmäisenä) 26, 24, 27, 29.. eli jotain siltä väliltä.. Limat ja muut tuntemukset tuli tismalleen samana kp:nä kuin viime kierrossa, eli tuo 26 voisi olla se oletus. tai siis toivotaan ettei silloin mitään näy!! Sulle myös peukutukset, piinaillaan yhdessä sitten parin viikon päästä!?!!

Tästä tyttö-poikakeskustelusta vielä.. Minäkin olen ollut kakkosen synnyttyä ja " pettymyksestä" toivuttuani HYVIN onnellinen että on kaksi poikaa juuri tuollaisella pienehköllä ikäerolla (vajaa 1v10kk) -Nyt ovat niin ihania yhdessä ja todella seuraa toisilleen.. Ovat vain niin eriluonteisia, että eri asiat kiinnostaa enimmäkseen ja epäilen, saako noista huonekavereita ikinä.. ;D Esikoinen on tarkka ja tavarat tiptop paikoillaan, kun taas kakkonen rakastaa sotkua ja on muutenkin huolettomampi! ;)

Mies oli enemmän kuin iloinen toisesta pojasta, koska hänellä ei ole pikkuveljeä ja olisi kuulemma aina sellaisen halunnut! (sai kaksi pikkusiskoa..) kateellinen pojille kuulemma ihan, kun näillä on veli! :) Näin jälkeenpäin ajateltuna tämä on kyllä hieno juttu. Ei siis sikäli enää ole tästä pettynyt tai muuta.. ;)

Meillä on pitkään ollut 4 lasta haaveena, että olisi tavallaan " parit" lapsilla, ettei kukaan olisi se kolmas pyörä aina.. Mutta katsotaan nyt ensin tämä kolmas.. ;D Veikkaan, että jos tulisi tyttö, niin ehkä lapsiluku voisi jäädä siihen kolmeenkin, mutta pojan jälkeen vielä ehkä jatkettaisiin... Mutta näitähän voi miettiä vaikka millä mitalla taas..

Kivahan kaikenlaista on näin etukäteen spekuloida ja haaveilla.. Ja miettiä niitä kaukaisen tulevaisuudenkin asioita, kuten sitä mistä joku puhui, että sitten ei enää armeija-aikaan äitille paljon soitella tms.. eli tyttöjen kanssa olisi sitten kuitenkin eri tavalla niitä " juttuja" ja kaikkea sellaista!

haaveillaan ja toivotaan, että jokaiselle se nyytti vielä suodaan, olipa se kumpaa sukupuolta tahansa... ;)

More, toivotaan, että se oli vain liian aikainen testaus, ja että se plussa sieltä vielä on tulossa.. bdbdbdbd

Taas vaihteeksi kakkahommiin ja sitten haisuli päikkäreille! Esikoinen ei ole vuoteen nukkunut enää päikkäreitä, mitä nyt joskus kipeänä tai sitten autossa pitemmällä matkalla.. on nyt siis 3,5v. Mites muilla, joilla lapset on kotona, minkä ikäiset vielä nukkuu unet päivällä?!

Vierailija
39/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikka sanoin että pelkään suurta pettymystä jos tuleekin kolmas poika on se silti kuitenkin yhtä rakas ja toivottu vaikka aluksi vähän pettymystä tuntuisikin. Itse asiassa kuopuksen kohdalla odotin niin kovasti tyttöä ja sitä joka paikassa veikkailtiinkin niin en silti tuntenut minkäänlaista pettymystä kun vauvan sain vihdoin omaan syliin. Oma pienihän se on oli se sitten kumpaa sukupuolta tahansa. =)

Meillä on pojilla 1 v. 5 kk ikäeroa ja nytkin niillä on jo niin yhteiset leikit että eipä harmita enää yhtään ettei tyttöä tullut.

Vaatteista sitten. minä katselen tyttöjen ihania vaatteita kaupassa lähinnä siksi että pojille tehdään uskomattoman rumia vaatteita, eikä tuommoselle vajaa kolme vuotiaalle enää onnistu paljon muun värisiä vaatteita löytämään kuin mustaa ja tumman sinistä. joskus jostakin löytyy joku punainen pusero. Tytöille taas on tarjolla värejä vaaleanpunaisesta tumman siniseen. Olisi kiva ostella niitä ihania vaatteita mitä tällä hetkellä tulee vain katseltua. =)

Meillä kp 3 ja miestä jo varottelin että parin viikon päästä ei nukuta sitten kun pitää touhuta koko ajan. =)

Vaan pitää lähteä kahvin keittoon että tässä heräilisi joskus. Ihana rauhalinen hetki taas kun pojat nukkuu...=)

Tervetuloa uusille minunkin puolesta ja hillittömästi plussaonnea sitä tarvitseville!!!

Vierailija
40/65 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi saattaa posotella kolmekin tuntia kun pienemmälle riittää pari tuntia. Ja samoihin aikoihin menevät sänkyyn joten ihanaa rauhallista aikaa todellakin kahden ihanan villikon vastapainoksi. =)