Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhtä asiaa olen miettinyt bi-seksuaaleista:

Vierailija
14.10.2011 |

Voivatko muodostaa suhteen kumman sukupuolen kanssa tahansa ja pysyä siinä (enemmän tai vähemmän uskollisena, kuten muutkin ihmiset) vai onko se seksuaalisuus sellaista, että on halu/toive/pakottava tarve olla samanaikaisesti suhteessa sekä miehen että naisen kanssa?

Haluan tietää ja laajentaa ymmärrystäni, en ivata, pilkata tai mitään muutakaan kielteistä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottoman yksiavioinen.

Ihan samalla lailla heterot tai homotkin voi olla joko yksiavioisia tai monessa kukassa viihtyviä. Ei se suuntauksesta ole kiinni.

Vierailija
2/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellisessa suhteessa miehen kanssa. Silti fyysisen seksin tarve naisen kanssa on aika pakottava. En kuitenkaan sitä toteuta, koska en halua pettää miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yksilöllistä, eli bi rakastuu kuten hetskukin johonkin ihmiseen, mutta hälle se sukupuoli on sivuseikka vaan puolison valintaan vaikuttaa, mikä nyt kelläkin: ulkonäkö, huumorintaju jne.

Samaa voisin kysyä siulta jos olet hetsku: himoatko koko ajan muita miehiä kun olet parisuhteessa miehen kanssa vai koetko olosi hyväksi suhteessa ja koet että tää riittää sulle

:)

Ps. Ei bi-seksuaalisuus tarkoita mitenkään seksiaktiivista immeistä, yhtä laiskat tai aktiiviset halut voi olla kuin kellä tahansa :)

Vierailija
4/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottoman yksiavioinen.

Ihan samalla lailla heterot tai homotkin voi olla joko yksiavioisia tai monessa kukassa viihtyviä. Ei se suuntauksesta ole kiinni.

Vierailija
5/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on vain pieni osa ihmisen seksuaalisuudesta.

T: seksuaalinen ap

ole yksilöllistä, eli bi rakastuu kuten hetskukin johonkin ihmiseen, mutta hälle se sukupuoli on sivuseikka vaan puolison valintaan vaikuttaa, mikä nyt kelläkin: ulkonäkö, huumorintaju jne.

Samaa voisin kysyä siulta jos olet hetsku: himoatko koko ajan muita miehiä kun olet parisuhteessa miehen kanssa vai koetko olosi hyväksi suhteessa ja koet että tää riittää sulle

:)

Ps. Ei bi-seksuaalisuus tarkoita mitenkään seksiaktiivista immeistä, yhtä laiskat tai aktiiviset halut voi olla kuin kellä tahansa :)

Vierailija
6/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksiavioinen mutta kumppanin sukupuolella ei ole väliä.

Joillakin biseksuaaleilla on tarve olla sekä miehen että naisen kanssa.

Meitä on siis monenlaisia.

Vierailija
7/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksiavioinen mutta kumppanin sukupuolella ei ole väliä.

Joillakin biseksuaaleilla on tarve olla sekä miehen että naisen kanssa.

Meitä on siis monenlaisia.

Vierailija
8/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä erot johtuu, mutta kai se kuuluu ihmiselämän kirjoon, että toiset on yksiavioisempia kuin toiset.

Kyllä välillä mietin, kun huono päivä on ukon kanssa, että olisipa esim. kommunikaatio naisen kanssa helpompaa, mutta missään tapauksessa en jaksaisi tai haluaisi kahta suhdetta itselleni, huh huh. Yhdessäkin on ihan tarpeeksi.

Vierailija
9/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvitse muuta/naista tässä tilanteessa. Tosin bi:stä muistuttaa, että fantasiani ja kiihotuksen kohteeni on edelleen ja silti naisten välinen seksi.

Vierailija
10/15 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suhteessa miehen kanssa. Jos joku ihmettelee että miksi juuri miehen kanssa eikä naisen niin satuin rakastumaan tähän mieheen ja ihan vaan siksi :D

En itse kaipaa naista niin paljon että tarve tuntuisi pakottavalta. En ole pettäjä tyyppiä, joten yksi ihminen riittää minulle, en tarvitse useampaa. Toki jos vastaan tulee hyvännäköinen pylly niin kyllä sitä voin ihailevasti katsoa, mutta ei se tarkoita mitään sen kummempaa.

Vierailija
11/15 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa pariutuminen on kätevää, kun lapsiin on mahdollisuus helpommin kuin muuten. ilman sitä etua olisin varmaan naisen kanssa. jos jostain syystä eroaisimme, alkaisin varmaankin kiikaroida naisia - mutta mitäpä sitä hyvästä suhteesta eroamaan.

Vierailija
12/15 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän rakastuu lähinnä naisiin, mutta ehkä 20% miehiin. Kuulemma se on ihmisestä kiinni, ei sukupuolesta. Sanoi, että jostain syytä naisiin useammin, piättä vain tyyistä. Tosin esim eka suuri miespuolinen rakkaus ei ollut milläin tavoin naismainen. Ja ex-poikaystäväni oli oikeasti aika aseksuaalinen, eli kovin vahvaa seksuaalista tarvetta.

Luin näyttelijä Stephen Fryn muistelmia, jossa itse kuvasi itseään 90% homoksi. Silloin tällöin on rakastunut myös naiseen tai on ollut kiinnostunut. Harvoin, mutta kuitesnkin. Ja hän kertoi eläneensä liki 10 v selibaatissa, suurimman osan ns parhaista vuosistaan.

Vierailija
13/15 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hiukan mielessä elää, että ois NIIN helppo olla "hyvä naisystävä" aviomiehen rinnalla... Vaikka olenkin onnellinen ja tyydytetty. Pieni kaipuu (joskus iso) on silti.

Toisaalta se tarve/ominaisuus on kyllä mun luonteessa, ei biseksuaalisuudessa. Exääni (mies hänkin) petin miesten kanssa, koska meillä oli ihan paska suhde jota ei saanut parannettua.

Vierailija
14/15 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä heterosuhteessa oleva perheenäiti voisi löytää sen "hyvän ystävän?" Kukaan ei tiedä eikä arvaa. Kenellekään ei uskalla kertoa. Kaipuu on. Ja huono ja syyllinen olo, kun näitä edes miettii.

Vierailija
15/15 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla asiasta tietää muutama valittu, mm. joitakin gay-ystäviä, niiden kautta onnistuisi varmasti jos haluaisin löytää jonkun... Ja mun mies tietty tietää että mä olen bi, vaikkei tiedäkään kaipuusta.

...Mä tosin himoitsen eniten yhtä hyvää ystävääni, joka tietää sen ja välillä härnää ja flirttaa ihan kamalasti. :) Ei tosin pettäisi miestään ikinä kenenkään kanssa ja mä tiedän sen... :) Mut kuitenkin...

...Musta ois kiva ees joskus hiukan... jutella tuhmia jonkun naisen kanssa. *huoh*

15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan