Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos teillä on muuten viileä jakso miehen kanssa suhteessa, jätätkö seksin tarkoituksella pois?

Vierailija
14.10.2011 |

Olipas kömpelö virke. Jos teillä ei siis jostain syystä mene tavallisen hyvin, työkiireiden tai jonkin muun syyn vuoksi, haluatko silti seksiä? Tai haluatko, mutta et halua sitä harrastaa?

Meillä on nyt etäinen vaihe miehen kanssa, koska meillä ei ole juurikaan ollut yhteistä aikaa. Siitä syystä välit ovat kiristyneet ja suhteesta on tullut tylsä ja viileä. Minusta tuntuisi hämmentävältä ja jotenkin surulliseltakin harrastaa nyt seksiä, vaikka kroppani sitä välillä haluaakin. Haluan, että kaikki on hyvin, jotta seksiäkin voi olla.

Olenko yksin ajatuksineni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään kaiken pitää olla hyvin, jotta voimme harrastaa seksiä. Jos esim. olemme riidelleet, mies vetäytyy kauas pois muutamaksi päiväksi; meillä ei siis mitään sovintoseksiä harrasteta, eikä riitojakaan saman päivän aikana sovita. Minä koen tämän ahdistavaksi, mutta ei toista voi muuttaa.

Minä koen, että fyysinen läheisyys ja seksi nimenomaan lähentävät pariskuntaa, joten viileämpinäkin kausina voisi olla parempi välillä lempiä kuin antaa toisen ajautua pois sillä verukkeella, että "meillä ei ole nyt aikaa" tai "ei mee kauheen hyvin". Seksi voi joskus pelastaa liiton, sillä yksi vaihtoehto valitettavasti on se, että jompi kumpi lähtee purkamaan tuntojaan ja seksuaalisia paineitaan kolmannen osapuolen kanssa.

Vierailija
2/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmat. Ja niin hän oikeastaan tekeekin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa juuri nyt stressaava vaihe päällä, rahahuolia ja erimielisyyksiä ym. Minua ei haluta silloin, kun meillä on selvittämättömiä vaikeita asioita välillämme. Olen joskus erehtynyt antamaan lähinnä säälistä miehelle, vaikka on juuri ollut riitaa tms., ja sen jälkeen mies luulee monta päivää, että kaikki on nyt hyvin. Hänelle seksi korvaa keskustelun. Kaikki on hänen mukaansa hyvin, kunhan seksiä on.

Minä en pysty nauttimaan seksistä, jos kaikki on päin p******ä muuten. Sori sekava teksti, väsyttää.

Vierailija
4/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama :)

Vierailija
5/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee seksin kuittaavan ongelmat. Ja niin hän oikeastaan tekeekin.

ap

Tietenkin pitää osata olla siinä hetekssä mukana eikä ajatella muita asioita kun harrastaa seksiä.

Vierailija
6/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aloitus. Itse ajattelen asian niin, että pääsen miestäni henkisesti lähemmäksi, jos pidämme kiinni fyysisestä yhteydestä. Jos meillä on kireää, niin siihen usein auttaa seksi: mies rentoutuu (ja toki minäkin) ja on avoin keskustelulle. Kun kumpikin on laskenut sotakirveen, niin sänkykamarikeskustelut on hedelmällisiä. Samalla tulee selkeäksi se, että huolimatta arjen erimielisyyksistä ja huolista, me olemme me, me rakastamme ja rakastelemme.

Me itse asiassa rakastelimme todella paljon esim. viime kesänä, kun meillä meni muuten todella huonosti ja harkitsimme eroa. Osittain sen fyysisen yhteyden yllä pitämisen takia huomasimme toistemme tärkeyden muullakin tavalla.

Vierailija
7/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa juuri nyt stressaava vaihe päällä, rahahuolia ja erimielisyyksiä ym. Minua ei haluta silloin, kun meillä on selvittämättömiä vaikeita asioita välillämme. Olen joskus erehtynyt antamaan lähinnä säälistä miehelle, vaikka on juuri ollut riitaa tms., ja sen jälkeen mies luulee monta päivää, että kaikki on nyt hyvin. Hänelle seksi korvaa keskustelun. Kaikki on hänen mukaansa hyvin, kunhan seksiä on.

Minä en pysty nauttimaan seksistä, jos kaikki on päin p******ä muuten. Sori sekava teksti, väsyttää.

Meilläkin mies saattaa luulla päiviä kaiken olevan kunnossa ja tilanteen normalisoitunut, jos mä vaan olen sattunut avaamaan reiteni sille.

Saattaa alkaa ihmetellä, et mitä mä taas mökötän, kun parin kolmen päivän päästä yrittää taas päästä pukkimaan jua mä pidänkin sillä kertaa sääreni visusti ristissä.

Vierailija
8/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa juuri nyt stressaava vaihe päällä, rahahuolia ja erimielisyyksiä ym. Minua ei haluta silloin, kun meillä on selvittämättömiä vaikeita asioita välillämme. Olen joskus erehtynyt antamaan lähinnä säälistä miehelle, vaikka on juuri ollut riitaa tms., ja sen jälkeen mies luulee monta päivää, että kaikki on nyt hyvin. Hänelle seksi korvaa keskustelun. Kaikki on hänen mukaansa hyvin, kunhan seksiä on. Minä en pysty nauttimaan seksistä, jos kaikki on päin p******ä muuten. Sori sekava teksti, väsyttää.

Meilläkin mies saattaa luulla päiviä kaiken olevan kunnossa ja tilanteen normalisoitunut, jos mä vaan olen sattunut avaamaan reiteni sille. Saattaa alkaa ihmetellä, et mitä mä taas mökötän, kun parin kolmen päivän päästä yrittää taas päästä pukkimaan jua mä pidänkin sillä kertaa sääreni visusti ristissä.

pihtaaminen ei ole ratkaisu. Selvität asian, etkä pidä jalkojas yhdessä. Miehet ei ole mitää ajatustenlukijoita, vaan ihmisiä tunteineen ja tarpeineen, niinkuin me naisetkin. Tollanen lapsellinen pelleily ja pihtaaminen varmasti johtaa vaan pahempiin ongelmiin ja pahimmassa tapauksessa jopa pettämiseen...

Vierailija
9/9 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa juuri nyt stressaava vaihe päällä, rahahuolia ja erimielisyyksiä ym. Minua ei haluta silloin, kun meillä on selvittämättömiä vaikeita asioita välillämme. Olen joskus erehtynyt antamaan lähinnä säälistä miehelle, vaikka on juuri ollut riitaa tms., ja sen jälkeen mies luulee monta päivää, että kaikki on nyt hyvin. Hänelle seksi korvaa keskustelun. Kaikki on hänen mukaansa hyvin, kunhan seksiä on. Minä en pysty nauttimaan seksistä, jos kaikki on päin p******ä muuten. Sori sekava teksti, väsyttää.

Meilläkin mies saattaa luulla päiviä kaiken olevan kunnossa ja tilanteen normalisoitunut, jos mä vaan olen sattunut avaamaan reiteni sille. Saattaa alkaa ihmetellä, et mitä mä taas mökötän, kun parin kolmen päivän päästä yrittää taas päästä pukkimaan jua mä pidänkin sillä kertaa sääreni visusti ristissä.

pihtaaminen ei ole ratkaisu. Selvität asian, etkä pidä jalkojas yhdessä. Miehet ei ole mitää ajatustenlukijoita, vaan ihmisiä tunteineen ja tarpeineen, niinkuin me naisetkin. Tollanen lapsellinen pelleily ja pihtaaminen varmasti johtaa vaan pahempiin ongelmiin ja pahimmassa tapauksessa jopa pettämiseen...

pois. En todellakaan ala mihinkään sääliseksiin.