Psykis! Ootko vielä hengissä? Mitä sulle kuuluu?
Olit eilen aika pahalla päällä. Onko tänään parempi päivä?
Kommentit (11)
mutta hyvässä lihassa ja hyvissä voimissa ollaan kaikki, minä, kakarat ja ne siittänyt kusipää.
Ja mekun ei voida eroa hakea, koska ei olla kusipään kanssa asuttu päivääkään virallisesti yhdessä.
terveisiä poliisivankilasta, täällä saa käyttää nettiä ihan vapaasti. PM
kaikille av-mammoille terveisiä. Annelilla on nettikielto, kun se meni laittamaan nettiin tuhmia kuvia.
Jos se on mulle, niin olen hengissä eikä psyykeäni vaivaa mikään - eikä ole koskaan vaivannutkaan. Onko Matti Nykänen siellä jossain sellissä samassa paikassa? Kerro hänellekin terveisiä. Teillä voi olla hauskempaa siellä lukkojen takana kuin täällä ulkopuolella. Jos nämä täällä olevat sairaat pantaisiin lukkojen taakse niin tajuaisivat pian olevansa pelkkiä valittavia bluffeja ja paranisivat välittömästi.
Kirjoita lisää! Lue blogiani!
kotona. Siivooja käy, lääkkeitä riittää, ruokaa on aivan liikaa ja opinnotkin etenevät, kun on aikaa itselle, eikä tarvitse itse kaikkia jonnin joutavia arkiasioita hoitaa.
Ja kuljetus on ilmaista jos pitää asioilla käydä ja hovineito tulee aina mukana jos ulkomaailmassa liikun.
Ja mikä parasta, tää on ILMAISTA. Ja säästöjä kertyy.
Onko ne siirtäneet sut johonkin ainakin 3 huoneen luksussviittiin kuten tuon Breivikin?
Sulla pitäisi olla vähän isommat huoneet kun hänellä. Hänellä vain 8 m2 huoneita.
Ja palvelu pelaa. En ikinä halua täältä pois.
Yritä nukkua ilman lääkkeitä. Hyvin tämä juttu taitaa mennä sun kannaltasi. Saat jotkut jättikorvaukset ja selviät sitten taloudellisesti lopun elämää. Susta on tullut julkkis ja kun niin on marjat niin voit sitten tehdä vaikka mitä hienoa. Ja olla maailmalle hyväksi! Voit vielä saada marttyyri-enkeli-imagonkin!
Mut mää tarkotin särkylääkkeitä. Ei tartte käydä arvauskeskuksen lääkäriopiskelijalta reseptiä ruikuttamassa jos koivessa on pipi. Nappia kun painaa, nappia tulee eteen.
Sä tiedät jo miten noi kuviot toimii, joten voit auttaa ja juristit tekevät vaan paperit. Sun vanavedessä voi löytyä pilvin pimein vastaavia tapauksia joissa syylliseksi laitettu muu kuin oikea syyllinen. Ne todisteet näes näyttävät kohti väärää henkilöä - ne on tehty siten. Silloin keinot näyttävät laillisilta, mutta motiivit ovat syvästi rikolliset!
Kakaroita aattelin käydä kattomassa, eipä muista suunnitelmia, mutta ehtii tuota senkin jälkeen yhteispäivystykseen yskää hoidattamaan lanssikyydillä ja kytät vois tulla taas kylään, niin naapureillekin riittäis perjantaiviihdettä.