Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN uusi viikko****

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikainen kirjoitus että pino nousee ylöspäin!!

Olen hammaslääkäriin lähdössä niin en ehdi kirjoitella mutta jos vaan jaksan niin tulen myöhemmin sitten palstailemaan lisää. =)

Vierailija
42/58 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan möks. Pitikin lopettaa se kiertopäivien laskeminen, nyt ilmeisesti kuitenkin olis menkat tulossa/parasta-aikaa.. Kierrosta tuli pitkä (kai 41pv), ja kipuja on ihan samalla tavalla kuin ennen kierukkaa. :( EPISTÄ!! Ok, myönnetään, että olen hätäinen, eihän kierukka ole ollu vielä kauaa, ja kestää aikansa ennenkö elimistö tottuu. Harmittaa kuiteskin...

Pikkuneiti on edelleen kiukkunen eikä syö, mutta yläikenestä löytyi eilen niin isot turvonneet punoittavat patit, että eipä ihme.

Nukkunu olen ihan kohtalaisen hyvin, pikkusen kanssa on saanu heräillä muutamia kertoja yössä. Ja keskimmäisen kanssa on nähty pahoja unia ja äitiä kaivattu. Ihan normaalin valvomista kuitenkin, enkä koe sitä rankaksi.

Ja nyt täytyy mennä hurjaa kyytiä, keskimmäinen haettava 11:sta kerhosta, tehtävä ruoka ja, ja, ja, ja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää mökötyksen syitä.. Meni kaupungin hoitopaikkasysteemien takia vakityöpaikka sivu suun, että jos joku tietää lapsipoliittisestikin lapsiystävällisen kaupungin niin ilmoittakaa!!! Tää on valmis muuttamaan jä äkkiä tästä tuppukylästä johonkin mukavampaan paikkaan!!!! *mököttää ja jupisee itsekseen* :(

Vierailija
44/58 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ihmeessä siinä sillain kävi? Kuntahan on velvollinen järkkäämään hoitopaikat 2 viikon kuluessa siitä, kun hoidon tarve alkaa. Oliko se työnantajallesi liian pitkä aika?

Vierailija
45/58 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaan siitä, että kaupunki ei myönnä hoitopaikkaa kun olen virallisesti äitiyslomalla vielä. Työnantaja ei pysty odottamaan vajaata kolmea viikkoa kunnes sen hoitopaikan saisin. Kumma kun toiset saa sen hoitopaikan vaikka aloittavat työt lapsen ollessa 6-7kk!!!

Ja nyt sitten joku kauhistelee kuinka aikaisin olenkaan töihin menossa... Pieni on nyt 8kk, olis melkein 9kk kun työt olis alkanu, vajaa kolme viikkoa ennen äippäloman loppua siis. Ja rahallinen tilanne on se mikä pakottaa minut hammasta purren ja itkua pidätellen viemään pienen jokatapauksessa viimeistään vuodenvaihteessa hoitoon.. :( Mutta se paikka nyt meni, aion kyllä ottaa hoitovastaavaan/esimieheen vielä maanantaina yhteyttä ja selvittää vielä asiaa..

Vierailija
46/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ädä!

kurja juttu tuo töiden puihin meneminen!=(

toivottavasti maanantaina järjestyy paremmin päin!

pikkupoika(1v2kk) oli taas pystyssä kukkapurkissa,kaikista kielloista,toistuvista kielloista,huolimatta.kaikki mullat lattialla.taitaa tulla meidän pojista uudet " aarno kasvit" ,hortonomit=)

se on nimittäin jännä miten 4v on kovin kiinnostunut kukista ja on kuitenkin poika.kun mun kukat kokona kukkii löytää hän kaikki nuput ja kukat ja ihastelee.luonnossa kun kuljemme hän huomaa aina kaikki kauniit kukat.harva se päivä kesällä kun poika ilahdutti minua itse keräämällä kukkakimpulla.millon mitäkin rikkaruohoja joukossa mutta aina kauniita kukkiakin!ja tämän pienenkin ensimmäisten sanojen joukossa on juuri KUKKA!

kuumetta,kuumetta,kuumetta...

pahenee,pahenee,pahenee...

vaikka kuinka yritin taas olla maltillinen,tuntuu edes ensivuoden puolelle pääseminen tolkuttoman pitkältä ajalta odottaa.

yritän järkeistää ja toputtaa itseäni,malttia,malttia,malttia....

mutta sydän huutaa taas!

mun on pakko jaksaa odottaa!edes huhtikuuhun asti.sanokaa että kyllä se aika siitä kuluu kuin siivillä!!!pliis!!!

sitten on se pelko persiissä että jos ei sitä kuulu eikä tuu ja jos kaikki päättyy taas ennen kun kunnolla alkaakaan...

tänään tiedossa kyläreissua!kiva!

ja eilen muuten mun lääkkeet vaihdettiin toisiin ja nyt on olo huomattavasti kohentunut!olin ihan sumussa kun edellistä merkkiä söin,ei siis sopinut mulle.nyt on hyvä olo!

jes,eipä muuta kuin mukavaa lauantaita spk:t(ymmärrätte varmasti lyhenteen)

L+5jne

Vierailija
47/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,että sait uudet lääkkeet!!! Toivotaan,että mikä-se-sitten-lieneekin oli,niin paranisi pian!

Vai pikkuhortonomeja sää siä kasvattelet ;) Mun sisäkukat on kans ihan kärsineet,kun niitä kastellaan välillä jogurtilla ja maidolla, mullat tahtoo olla jatkuvasti muualla kuin ruukuissa. No,aika aikaansa kutakin!

Musta ei taida olla paljon apua täs vauvakuumeen laannuttamises,kun ite oon ihan " järkee vailla" tän suhteen :D Mutta aika kyllä rientää vähän liiankin nopeaa,niin että huhtikuu on kyllä ihan tuossa tuokiossa!!!

mutta mun isänpäiväkakku jää tekemättä,jos en nyt mee. Isäntä lähti muuttoavuks nyt aamupäiväks ja oli tarkotus tehdä kakku ja siivota sillä välin. Muksaa viikonloppua kaikille!!!

Vierailija
48/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tästä lähdössä jo tänään käymään miehen papan luona kun siellä on muitakin sukulaisia kauempaa käymässä niin toivoivat että kävisimme tänään niin ehditään nähdä kun lähtevät huomenna kuitenkin aamusta. Miehen isä taas asuu niin kaukana että mies hänelle vaan huomenna soittaa. Huomenna sitten minä aamuisella keittelen kahvit ja teen voileipiä ja kakku tehtiin jo eilen. Sitten päivällä menemme minun papan luo. Minä käväsen ehkä aamusta omaa isääni katsomassa tai sitten en, hän on alkoholisti emmekä juuri tule toimeen silloin jos hän ottaa ja nyt on takana 10kk:n putki ei siis ainoatakaan selvää päivää niin tuskin selviää huomiseksikaan. En oikein lasten kanssa tykkää siellä käydä senkään vertaa. No se siitä.

Täällä sitä vasta ihmettä odotetaan kun haluan sen vauvan mutta sängyssä meillä ei touhuilla enää näköjään yhtään, eli tärppi mahdollisuudet on nollassa. Ensi viikolla mies on reissussakin. =)

Vierailija
49/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Kurkkaamaan joko T@hti olisi tänne kertonut kuulumisia! Höh, pitää näköjään jännityksessä!

Opemamma, järkytyin kun oletkin täällä. :-((( En ole seurannut maalismassuja aktiivisesti vaikka niihin kuulunkin. Olisi ollut mukavaa jos olisi ollut pinossa joku toinenkin syysmamma -04.

Hatunnosto teille kaikille. Monesta ei ole suurperheen äidiksi. Itsellä on menossa toinen ja viimeinen raskaus. Onnea teidän kaikkien raskautumiselle! :-)

Lila75 rv 24+2 ja Sini 13kk

Vierailija
50/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sille ennustajalle postia, katsotaan toteutuuko toive ja tuleeko meille suurperhe.. :) Vaikka ehkei pidä ottaa niin vakavissaan...

Vierailija
51/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi haaleaa, mutta selkeää viivaa.

Ihan täpinöissään ollaan miehen kanssa. Hymyilyttaa niin, vaikka tuntuu, että liekö tuo kumminkaan tottakaan ja voiko kaikki mennä nytkin hyvin.

Laskurin mukaan la 16. kiekon mukaan 19. 7. Tuolloin esikoinen ois 6v5kk, toinen 4v2kk ja kolmas 1v10kk.

Toivottavasti muilla asiat selviää ja pääsette pian mukaan odotuspuolelle!

Haleja kaikille!

T@hti (rv 4+6)

Vierailija
52/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja supersuuret onnittelut sinulle t@hti plussastasi!!!!!!

En ole paljon koneelle ehtinyt matkan jälkeen...Matka meni loistavasti, tuli levättyä, liikuttua ja syötyä hyvin. Pienimmät nauttivat matkasta ja isoimmilla oli ollut mukavaa isovanhempien luona. Arki vaan on taas palannut uomiinsa...Unohdin reissussa koko vauvakuumeen, mutta nyt on taas palattu ruotuun...Kiertoa seurailen...Ei tainnut olla ovista ainakaan ulkoisten merkkien perusteella, joten menee sitten ensi kiertoon. Kp 22/32-35 on menossa.

Voi Leanna! Kyllä se kevät taas pian saapuu ja tuo uuden elämän merkit tullessaan! Alkuvuoden vauvoja on minulla kolme kappaletta sen pienimmän syyskuisen lisäksi. Saapas nähdä tuleeko taas alkuvuoden vauva tännekin.

Minä sain juuri myönteisen päätöksen kaupugilta hoitovapaa-anomukseeni kesäkuuhun 2007 asti. Minulla on virka, joten on myös paikka johon palata, kun sitten joskus on sen aika. Olen ollut poissa pitkään, joten kuvioihin on tullut ja tulee varmaan ennen sitä paljon muutoksia. Töihin meneminen ei kyllä houkuttele yhtään ainakaan tällä hetkellä, joten toivon todella, että meille se viides pienokainen suotaisiin. Keskenmenon jälkeen olen ollut epävarma kaikesta...

On se sitten mukavaa, kun olette siellä jossain. Palailen lukemaan viestejänne....

Opemamma, nelikko ja suuri haave

Vierailija
53/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada tähän pinoon lisää plussia.. Kumpa minäkin... Saiskohan miehen puhuttua ympäri jos oikein kovasti yrittäis??! Eipä gyne vaan kovin helposti poista kierukkaa vielä, siitä varoiteltiin ennen laittoa.. Sen saa meillä ilmaiseks kun ekan laittaa, eikä sitä sit heppoisin perustein oteta pois. Tietysti vauvahaave varmasti olis pätevä syy, mutta taatusti saisin saarnan perään kuinka tuhlaan kaupungin varoja plaa plaa plaa... :P Eikä mies taatusti suostu, tiedän sen jo yrittämättä puhua sille.

Pieni tais just herätä, huutelee " ÄITTÄÄ!!" :)

Vierailija
54/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja niin salamyhkäistä näin aluksi. Voi kumpa olisi itsekkin raskaana!

T. Petrus

Vierailija
55/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan tänne, alkuun siirrän osan toiseen ketjuun kirjoittamasta viestistäni:

eli lapsia on jo ennestään monta eli 4 ja vielä vaan haluis lisää ja vielä mahdollisimman pienellä ikäerolla. Mut tuntevat varmasti pitäs mua älykääpiönä jos tietäisivät tästä kuumeestani...Vauva täyttää 5kk ja imetän edelleen. Öisin ei syö, nukkuu 20-06 välin hyvin. Sit maistelee jo vähän soseita sekä illalla syö pullollisen velliä. Kahteen otteesee on tullu jo tuhruvuotoa. Nyt pari päivää sitte ja myös kuukausi sitten jotakuinkin. Ihan vähän sitä vaan tuli ja ei mihinkään siteeseen ees kunnolla valunut saati ollu mitää kunnon veristä...

Viimeksi alko kuukautiset 2kk imetyksen kokonaan lopetettuani...silloinen vauva oli 11kk kun kuukautiset alkoi. Kierrot tasaantui vasta monta kuukautta tuon jälkeen....Eli tuskinpa kannattaa toivoa että täti tulis nytkään ennen kun vasta joskus kesän tienoilla..

Mitään ehkäisyä ei nyt ole käytössä kun luonto on hoitanu ehkäisyn niin tehokkaasti, meidän yhteinen päätös siis. Mutta heti kun kuukautiset tekee tuloaan niin sit mies kyllä haluaa ehkäisyn ja se on luultavasti kierukka siis hormoni sellainen. Ainoo toive on siis se mikä on täysin mahdotonta minulle eli raskautua imetysaikana....(vahinko ei miehen mielestä maata kaada muttei halua alkaa yrittämään vauvaa nyt enää)

Onnea niille jotka on sen plussan saaneet!

Vierailija
56/58 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t@htille,ONNEA hirrrrrmuisesti pienestä masukista!!!!!!!

petrus!

onko teillä vauvan yritys käynnissä vaiko vasta haaveissa?

oltiin lapsettomalla,aivan ihanalla pariskunnalla kylässä.

tämä vaimo ei vähästä hätkähdä vaikka tosiaan on nuori ja lapseton.

meidän muksut maalasivat ja pelasivat ja leikkisivät ja soittivat pianoa.ja kukaan ei hermostunut.ja muksut olivat onnessaan.

ei saa tukahduttaa lasten luomis vimmaa,sanoi kun kysyin onko ihan varma että antaa niiden maalata=)

nyt hyvät yöt!

L+5jne

Vierailija
57/58 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki ystäväiset!

Ihanaa, kun aurinko paistaa. Minulla on ollut viime viikon mieli matalalla, joten aurinko tuntuu ihanalta. Km vaivaa mieltä edelleen...tuntuu etten pääse asian yli. Kai aika parantaa haavat sitten vähitellen.

Meillä isäntä nukkuu edelleen, oli yöllä töissä, joten emme aio herätellä häntä vielä pariin tuntiin. Lapset ovat ihan täpinöissä pakettiensa kanssa.

Nyt lähdemme muksujen kanssa onnittelemaan omaa isääni ja palaamme sitten miestä herättelemään. Appiukkoa muistamme vierailulla sitten iltapäivällä.

Nauttikaa perheestänne ja aikaansaannoksistanne!

Opemamma, nelikko ja haave

Vierailija
58/58 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ovis!

mutta hyödyntämättä jää=(

se on jännä miten synnytyten jälkeen ovis oireilee niin ettei millään voi jäädä epäselväksi!

nyt mä sen päätin.

ajattelin jäädä hetkeksi taka-alalle tämän palstailun kanssa.

piinaan vaan itseäni täällä ja kun millään me ei voida yritystä nyt alkaa.

huhtikuusta ollaan nyt lyöty kättäpäälle.

suurin syy tähän on että meillä tiedossa kaksi matkaa ja ei niissä voi olla loppusuoralla raskaana.ja ne on kokemukset joista en halua luopua!

mutta omaa oloani lievittääkseni tänään suljen hetkiseksi,yhteyteni tänne ja palaan kun ollaan H-hetkeä lähempänä.

sydämestä onnea yritykseen kaikille ja turvallista matkaa jo sen alkaneille!

toivottavasti sallinette palata,taas!

L+5 ja haave