Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikille!

29.06.2006 |

Olen notkunut täällä palstalla enemmän tai vähemmän aktiivisesti. v.2001 ilman ehkäisyä, takana IVF hoitoja 3 kpl. tulos nolla. Joku mut varmaan muistaakin..

Tässä yrittäny " pysyä" poissa täältä, ettei pää leviä, mutta tänne eksyin taas.

Noo.. mutta. elämässä mennään eteenpäin. Välillä joku suojeluvaisto nauraa " lapsellisten" lastenhoito-ongelmille ja toisena päivänä mä kaipaan omaa masua, omaa pikku elämää joka olisi lähtöisin minusta ja minun rakkaastani. Ollaan siis 30v. ei sen " vanhempia" .. mutta.. aina ei voi voittaa, ei edes ensi kerralla. Joskus itkettää niin että pää hajoo..

Mutta eteenpäin mennään.

Kuulumisia? Olisi kiva jutella pitkästä aikaa kaikkien kanssa..

Halit!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osanottoni...

tähän lapsettomuuteen ja sen aikaansaannoksiin ;)

Juurikin noita tunteita on tullut tunnettua kauan... teillä ei siis mitään varsinaista löydettyä syytä takana? ei sillä että se tekis asiasta yhtään helpompaa...

Meillä oli juurikin tuossa 3.IVFän jälkeen pahin kriisi... olin niin maassa kuin olla voi... mutta mutta 4.IVF toikin kauan toivotun tytön meille viime juhannuksena. minulla vaikea endometrioosi ja sen takia leikkauksissa olen menettänyt toisen munasarjan ja molemmat munatorvet... että kaikki mahdollinen pieninkin toivo yllätysplussasta on viety...

takana on juuri nega PASissata... (toissapäivänä testattu..) että me suunnataan nyt katse kesälomaan ja mietitään mitä voi tehdä kun EI ole raskaana...tai hormoonihoidon aiheuttamassa myrskyssä....

se on kummallista ajatella noin päin mutta pakko ettei pää hajoa...

tietysti meillä on eri asia kun olemme edes sen yhden saaneet. mutta muistan todellakin oman olotilani tuolloin kun hoidot ei vaan onnistuneet.,,

kaikki mahdoillinen jaksamishalitus sinne ja oikein iiiihanaa kesäää!!

kyllä se teidän vuoro tulee TOIVON NIIIIIIIN !!!

savoska

Vierailija
2/2 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä sut muistan:) en ole pitkääään aikaan pyörinyt näillä sivuilla, kun päätin pitää taukoa. Takana on 4 IVF:ää joista yksi raskaus mutta olikin kohdunulkoinen. Viimeisin hoito oli helmikussa ja sen negan jälkeen oli todella rikki, mikään asia ei kiinnostanut ja olin melkein valmis jo eroamaankin. Silloin päätin että nyt tämä leikki saa riittää enkä enää ikinä mene hoitoihin mutta nyt pikkuhiljaa, kun tässä on saanut aikaa mennä, niin olen alkanut ajatella jos nyt kumminkin vielä kokeillaan. Mies haluaa vielä yrittää ja olisi valmis uuteen koitokseen.

Hoidot julkisella käytetty ja nyt pitäisi siirtyä väestöliittoon mutta jotenkin vaan en ole saanut aikaiseksi varata aikaa (jos sitten tänään yrittäisin). Ajattelin varata aikaan syksyksi, ehkä syys-lokakuulle.

Muuten tässä aika on mennyt todella nopeasti, maaliskuussa alkoi rakennus projekti ja uuteen omaan taloon pitäisi päästä muuttamaan jouluksi, kyllä on ollut paljon hommia ja vielä sitä riittää ihan tarpeeksi.

Kaikille tutuille terveisin ja tsemppiä hoitohin:)

Päivänsäde72

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi