Meinasin alkaa seuraamaan yhtä blogia
sain täältä vinkin mutta en mä voi!
Kävi ottamaan päähän, että joku ostaa yli 200 euron kellon ja leveilee sillä sitten blogissaan. Ikinä en suostuisi ostamaan tuollaista ökykelloa. Vähemmälläkin saa ihan toimivan ja hyvän rannekellon ja mihin sellaista enää nykyään edes tarvitsee kun kaikilla on kello kännykässä. Ainakaan itse en enää tarvitse.
Pointti tässä marinassa oli siis oikeastaan se, että on tosi vaikeaa löytää itseä miellyttäviä blogeja. Ja toisekseen kyllä mua vähän kauhistuttaa, että on ihmisiä, jotka hassaavat suuria summia rahaa joutavanpäiväisyyksiin samaan aikaan kun toiset näkevät nälkää.
Kommentit (4)
Kävi ottamaan päähän, että joku ostaa yli 200 euron kellon ja leveilee sillä sitten blogissaan. Ikinä en suostuisi ostamaan tuollaista ökykelloa. Vähemmälläkin saa ihan toimivan ja hyvän rannekellon ja mihin sellaista enää nykyään edes tarvitsee kun kaikilla on kello kännykässä. Ainakaan itse en enää tarvitse.Pointti tässä marinassa oli siis oikeastaan se, että on tosi vaikeaa löytää itseä miellyttäviä blogeja. Ja toisekseen kyllä mua vähän kauhistuttaa, että on ihmisiä, jotka hassaavat suuria summia rahaa joutavanpäiväisyyksiin samaan aikaan kun toiset näkevät nälkää.
Onko 200 euroa sun mielestä paljon vai onko tossa pilkkuvirhe??!
ei se kellon ostamatta jättäminen poista sen toisen nälkää
Mitä vähemmän ihmiset ostavat turhuuksia, sitä vähemmän niitä tuotetaan ja kenties sen sijaan tuotetaan jotakin järkevää mille on kysyntää. Kyllä ihmisten teoilla on väliä vaikka yksittäisen ihmisen vaikutus onkin pieni, niin jos yksittäisiä samoin toimivia on enemmän, niin vaikutus onkin jo huomattava.
Mä en hyväksy kerskakulutusta.
Kävi ottamaan päähän, että joku ostaa yli 200 euron kellon ja leveilee sillä sitten blogissaan. Ikinä en suostuisi ostamaan tuollaista ökykelloa. Vähemmälläkin saa ihan toimivan ja hyvän rannekellon ja mihin sellaista enää nykyään edes tarvitsee kun kaikilla on kello kännykässä. Ainakaan itse en enää tarvitse.Pointti tässä marinassa oli siis oikeastaan se, että on tosi vaikeaa löytää itseä miellyttäviä blogeja. Ja toisekseen kyllä mua vähän kauhistuttaa, että on ihmisiä, jotka hassaavat suuria summia rahaa joutavanpäiväisyyksiin samaan aikaan kun toiset näkevät nälkää.
Onko 200 euroa sun mielestä paljon vai onko tossa pilkkuvirhe??!
ei se kellon ostamatta jättäminen poista sen toisen nälkää