Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkia oireita tämä helle teille aiheuttaa?

Vierailija
08.07.2011 |

Mulla on vatsa sekaisin, päätä särkee, ajatus ei kulje, henki ei kulje, ahistaa, hikoilen kun sika. Siinä tärkeimmät :(

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa itselleni sen, että vatsa on jatkuvasti sekaisin, ja minua huimaa.

Vierailija
22/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan kyllä kestä kovin monta kesää, kuolette ennen kuin ootte edes vanhuksia. Jos ette kuole kuumuuteen, niin sitten yleiseen vitutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki virtaa, päänahka kutisee, iho palaa sinä aikana kun odottelee bussia kauppareissua ennen+jälkeen. Ärsyttää, raivostuttaa. Ei saa nukutuksi. Ruoka ei maistu mutta heikotus iskee, jos ei syö suolaista tarpeeksi. Yök.

Vierailija
24/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki virtaa, päänahka kutisee, iho palaa sinä aikana kun odottelee bussia kauppareissua ennen+jälkeen. Ärsyttää, raivostuttaa. Ei saa nukutuksi. Ruoka ei maistu mutta heikotus iskee, jos ei syö suolaista tarpeeksi. Yök.

Vierailija
25/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaahan tämä lämpö on!

Vierailija
26/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olotila on tuo, minkä kuvasin..!

Vierailija
27/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi jo vahan valittaa.

Vierailija
28/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain hetkellisesti. Ylipäätään nautin tästä kun tätä kuitenkin vaan vähän aikaa vuodesta kestää.Mitään varsinaisia oireita mulla ei ole. Juon paljon, suolatasapaino pitää muistaa pitää kohdillaan.

Mulla on 3-kuukautinen vauva ja ei sekään kärsi tästä kuumuudesta. Ollaan paljon sisällä päivisin ja iltaisin ulkoillaan. Pelkkä vaippa riittää päivällä kotona.

Isommat lapset nauttii myös. Toivottavasti nää jää niiden muistiin ihanina lapsuuden kesinä.

Vierailija
30/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä on vaan kuuma ja ei paljon huvita esim. siivota, mutta ei mitään sen kummempaa. Mä ihmettelen sitä että miten te joille nyt jo helle auheuttaa tollaisia vaivoja, miten te pärjäätte sitten kun olette vanhoja?

mulla on nyt jo muutama perussairaus.

Vierailija
31/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon salaatteja ja kasviksia ja hyvin sulavaa ruokaa. Näin kroppa ei käytä energiaa ruuansulatukseen josta aiheutuu paljon myös lämpöä. Liharuuat ja voimakkaat mausteet lämmittävät. Kärsin ennen helteistä suunnattomasti ja oli aivan veto pois mutta ruokavalio remontin jälkeen nämä helteet tunnu missään. Hikeä toki pukkaa mutta jaksaa tehdä, touhuta ja urheilla. Terveisin talvi-ihminen ennen henkeen ja vereen, nyt sekä että.

helle aiheuttaa ripulia ja jos syö paljon kasviksia, niin ripuli vain pahenee koska niissä on paljon kuituja.

Vierailija
32/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan kyllä kestä kovin monta kesää, kuolette ennen kuin ootte edes vanhuksia. Jos ette kuole kuumuuteen, niin sitten yleiseen vitutukseen.

sairauksiini ennen vanhuutta. Se ei kuitenkaan ole mielestäni aihe, mistä sinun pitäisi ilkkua.

Vierailija
33/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauksiini ennen vanhuutta. Se ei kuitenkaan ole mielestäni aihe, mistä sinun pitäisi ilkkua.

Itselläni on diabetes ja ykköstyyppiä, ei kiva. Mutta ei mun kukaan ole täällä ilkkunut sille että joku sairastaa jotain, lähinnä ollaan ihmetelty sitä että miten perusterveet ei kestä. Mä olen sairaudestani huolimatta voinut hyvin ja nautin kesästä, mutta mä hoidan itseäni ja tarkkailen olotilaa.

Vierailija
34/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on diabetes ja ykköstyyppiä, ei kiva. Mutta ei mun kukaan ole täällä ilkkunut sille että joku sairastaa jotain, lähinnä ollaan ihmetelty sitä että miten perusterveet ei kestä. Mä olen sairaudestani huolimatta voinut hyvin ja nautin kesästä, mutta mä hoidan itseäni ja tarkkailen olotilaa.

Vierailija
35/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli ihan puun takaa, en olis tiennyt tai arvannut :D

Vierailija
36/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli ihan puun takaa, en olis tiennyt tai arvannut :D

Vierailija
37/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan elettävä. Mun täytyy sanoa että mielestä sä oot tosi herkkänahkainen. Kukaan ei ole kenenkään sairauksille ilkkunut ja varmasti jokainen ymmärtää että sairaille tai vanhuksille tai vaikkapa pienille vauvoille tää voi olla tuskaa. Mutta kyllä mäkin ihmettelen sitä että joku täysin terve viitsii valittaa ja mitä sitten jos jo nyt oireilee noinkin paljon kuin jotkut latelee, niin miten sitten kun ovat vanhoja?

Vierailija
38/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan elettävä. Mun täytyy sanoa että mielestä sä oot tosi herkkänahkainen. Kukaan ei ole kenenkään sairauksille ilkkunut ja varmasti jokainen ymmärtää että sairaille tai vanhuksille tai vaikkapa pienille vauvoille tää voi olla tuskaa. Mutta kyllä mäkin ihmettelen sitä että joku täysin terve viitsii valittaa ja mitä sitten jos jo nyt oireilee noinkin paljon kuin jotkut latelee, niin miten sitten kun ovat vanhoja?

mistä sinä voit tietää, että nuo listoja kirjoittavat ovat terveitä. ... ei psyykkisesti terveet ihmiset tähän aikaan yöstä yleensä valvoskele.

Vierailija
39/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kuitenkin syötettävä tää mun 2-kuukautinen vauva. Mehua kittaan samalla että ei verensokeri laskisi kovasti. Silti mä en jaksa valittaa jostain helkutin helteestä. Saat mun symatiat kun sitä niin kaipaat, mutta en mä tajua tollasta ihme draamaa. Ihan oikeesti.

Vierailija
40/71 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä muuta

Rv 38