Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on niin juntti

Vierailija
13.10.2011 |

että pysäköi lapsiperheparkkiin ilman syytä?

En voi käsittää.

Monesti vielä näkee ihmisiä joilla on lastenistumet takapnkillä, mutta ovat yksin liikenteessä ja pysäköivät lapseperheparkkiin.

Luulisi sellaisetn ihmisten tietävän mitä on roudata lapsikatrasta ja kauppakasseja autolle.

Pelkkä farmari Volvo ei riitä, pitäisi ottaa ne lapsetkin mukaan jotta on oikeutettu niille paikoille.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aiemmin tajunnut, että Suomi on pullollaan näin moukkia ihmisiä. "Mikään laki ei estä mua ajamasta lapsiperhepaikalle, joten ajan sinne kun mua huvittaa, vaikkei tarttis, tarvitsijoista viis..." Anna mun kaikki kestää! On se kumma, ettei osalla porukasta ole nykyään mitään käytöstapoja tai kykyä huomioida muita. Varmaan samat ihmiset on niitä, jotka sitten surutta ajattelevat, että vedetään vaan autolla sen parkkihallissa juoksemaan lähteneen 2 -vuotiaan päälle, mitäs ei vanhempansa valvoneet.

Vierailija
62/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottelsi sua eikä paukuttelis ovella naapuriautoja, niin laita lapsilukko päälle, niin ei kolhi autoja.

Ai niin, palstamamma ei osaa kertoa lapselleen, ettei sitä ovea saa paiskaista auki, kun veiressä on tonen auto.

Mutta toisaalta tekisi mieleni vain antaa paiskoa. Ja edelleen jos osaat lukea, lapsilukko kyllä on päällä. Mutta lapsi osaa aukaista oven ulkoakinpäin. Häntä neuvon ja opetan, mutta joskus hän ehtii aukaista oven ennen kuin itse siihen ehdin. Ja monen monta kertaa viereinen auto on tullut meidän jälkeen ruutuun ja ajanut autonsa aivan viereen. Ilman kunnon väliä, ilman sellaista väliä että auton oven saisi edes pienesti auki, niin että lapset mahtuisivat helposti autoon. Silloin tekisi mieli lasten antaa paiskoa niitä ovia.

Ihan tosissasiko väität että pieni lapsi muistaa heti ensimmäisestä kerrasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkeäkään pohtimatta, onko seuraavan 20 min sisään paikkaa halajamassa joku lähiöäiti liian isolla maasturillaan. Jos naiset ei osaa ajaa autoa, ei se ole minulle ongelma. Menen kauppaan ostoksille enkä kuvittele, että tehtäväni on parantaa lapsiperheiden elämää.

Miten se on jonkun naisen ajotaidosta kiinni, jos mamman kaupassaolon aikana viereen on pysäköity auto niin lähelle, että takaovea ei saa auki sen vertaa, että turvakaukalo mahtuisi sisään?

Ehkä ymmärrät, että näin voi käydä siitä huolimatta, että ko. mamma olisi itse pysäköinyt täysin esimerkillisesti keskelle ruutua. Auton ei tarvitse olla edes iso maasturi, että näin kävisi. Jos tarkemmin mietit, ehkä ymmärrät myös sen, että näitä parkkiruutuja ei ole tehty naisten huonon ajotaidon vuoksi.

Pysäköitkö myös inva-paikoille, kun sun tehtävänä ei ole parantaa invalidien elämää?

Vierailija
64/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ole sydämen sivistystä, sen tästä ketjusta hyvin huomaa... Minäminäminäminä!

Vierailija
65/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aiemmin tajunnut, että Suomi on pullollaan näin moukkia ihmisiä. "Mikään laki ei estä mua ajamasta lapsiperhepaikalle, joten ajan sinne kun mua huvittaa, vaikkei tarttis, tarvitsijoista viis..." Anna mun kaikki kestää! On se kumma, ettei osalla porukasta ole nykyään mitään käytöstapoja tai kykyä huomioida muita. Varmaan samat ihmiset on niitä, jotka sitten surutta ajattelevat, että vedetään vaan autolla sen parkkihallissa juoksemaan lähteneen 2 -vuotiaan päälle, mitäs ei vanhempansa valvoneet.

mäkin olen erittäin järkyttynyt, että jotkut ihan myöntää vielä huono käyttäytymisensä.

Eipä tarvii miettiä mistä ne koulukiusaajat tulee, jos tälläisiä on kasvattajat

Vierailija
66/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin niin ei tarvitse roudata kasseja autolle.

Vierailija
67/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkeäkään pohtimatta, onko seuraavan 20 min sisään paikkaa halajamassa joku lähiöäiti liian isolla maasturillaan. Jos naiset ei osaa ajaa autoa, ei se ole minulle ongelma. Menen kauppaan ostoksille enkä kuvittele, että tehtäväni on parantaa lapsiperheiden elämää.

Miten se on jonkun naisen ajotaidosta kiinni, jos mamman kaupassaolon aikana viereen on pysäköity auto niin lähelle, että takaovea ei saa auki sen vertaa, että turvakaukalo mahtuisi sisään? Ehkä ymmärrät, että näin voi käydä siitä huolimatta, että ko. mamma olisi itse pysäköinyt täysin esimerkillisesti keskelle ruutua. Auton ei tarvitse olla edes iso maasturi, että näin kävisi. Jos tarkemmin mietit, ehkä ymmärrät myös sen, että näitä parkkiruutuja ei ole tehty naisten huonon ajotaidon vuoksi. Pysäköitkö myös inva-paikoille, kun sun tehtävänä ei ole parantaa invalidien elämää?

niin oletettavasti hän on niin pieni, että olet äitiys- tai vanhempainvapaalla, jolloin kaupassakäynti keskellä päivää ei liene ongelma. Ja jos auton takaovea ei saa auki, niin miten oletat sen viereisen auton kuljettajan liuenneen ulos autostaan? Ja ihan vink vink - jos on tuossa tilanteessa, niin ainakin minä osaan laittaa sen lapsen turvakaukalon autoon myös niin, että peruutan autoa hieman ulos ruudusta

Vierailija
68/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin niin ei tarvitse roudata kasseja autolle.

Vierailija
69/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka maksoi lisävarusteineen lähes 80 000 euroa. En tosiaankaan parkkeeraa sitä minkään 30 tonnia maksaneen Avensiksen viereen perusparkkiin, ei hyvää päivää. Ostakaa itse kunnollinen auto, niin katsotaan sitten mihin uskallatte viedä sen parkkiin.

Vierailija
70/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jaksa työntää kärryjä?

Jos yleiskunto on näin huonossa jamassa, niin tehkää jotain pliis.

Vierailija
71/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin raskaana, olihan lapsi kuitenkin mukana! :DD

Vierailija
72/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valitettavasti osaa tai jaksa työntää kauppakasseilla lastattua ostoskärryä vielä...

Vierailija
73/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka maksoi lisävarusteineen lähes 80 000 euroa. En tosiaankaan parkkeeraa sitä minkään 30 tonnia maksaneen Avensiksen viereen perusparkkiin, ei hyvää päivää. Ostakaa itse kunnollinen auto, niin katsotaan sitten mihin uskallatte viedä sen parkkiin.

mitä järkee on ostaa auto, jota ei uskalla käyttää sitä normaaleissa olosuhteissa? Teillä varmaan varaa ostaa mys vähän halvempi aurto, jolla voitte tehdä noi kauppareissut.

Vierailija
74/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vanhemmat opettelevat pitämään lapsensa kurissa siellä kaupassa. Niin kauan kun ipanat saavat riekkua miten tahansa, niin minä riekun siellä parkkiruudussa. Kai te tiedätte, että on muiden huomioimista ja kunnioitusta, että ei huudata lapsiaan kaupassa.

Vierailija
75/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei jaksa työntää kärryjä?

jotka parkkeeraa siihen lapsiparkkiin!

Vierailija
76/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää punkerot mäkin driveineen niin ei tarvii kuules kävellä yhtään. Voitte possutella siellä auton sisällä, eikä askeltakan tarvii kävellä.

Vierailija
77/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vanhemmat opettelevat pitämään lapsensa kurissa siellä kaupassa. Niin kauan kun ipanat saavat riekkua miten tahansa, niin minä riekun siellä parkkiruudussa. Kai te tiedätte, että on muiden huomioimista ja kunnioitusta, että ei huudata lapsiaan kaupassa.

Vierailija
78/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voi vittu, ei voi sanoo kyl tähän muuta.

miks ette saman tien pysäköi inva-paikoille? Tavallaanhan te olettekin invoja, ainakin ajatuksen juoksusta päätellen

Vierailija
79/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää punkerot mäkin driveineen niin ei tarvii kuules kävellä yhtään. Voitte possutella siellä auton sisällä, eikä askeltakan tarvii kävellä.

Tässä puhutaan nyt MARKETEISTA, EI RUOKAPAIKOISTA. Olisiko mahdoton ajatus, että seuraavan kerran kun kommentoit ketjuun, luet ensin vähän, mitä aihe käsittelee ???

Vierailija
80/104 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tuo minun vika ole jos joku ajaa niin kylkeen kiinni ettei niitä ovia pysty aukaisemaan sen vertaa että lapset pääsevät autoon normaalisti.

Jos se toinen auto on ruudussaa ja sinun autostasi joku ipanoista kopauttaa ovella lommon/naarmun, sinä korvaat.

Ja todennäköisesti korvaat, vaikkei se toinen auto ihan mahtuisi ruutuunsakaan. Ei toisen tekemä virhe anna sinulle oikeutta tehdä/sallia lastesi tehdä ilkivaltaa tai vahinkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi