Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä vauva isällä rintarepussa on oikeasti

Vierailija
13.10.2011 |

jo vähän liikaa! Ja kyllä, mulla on erittäin osallistuva mies, mutta kyllä rintareput ja kantoliinat ovat äitien juttu. Se raja kulkee just siinä. On jo yksinkertaisesti niin typerän näköistä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että olette saaneet sellaiset miehet jotka eivät teitä auta :(

Onneksi oma mieheni on erilainen. :)

Mun mies sanoi, kun olimme kotoutuneet sairaalasta, että on niin tyytyväinen, että on kotona töissä, koska saa olla paljon vauvan kanssa. Hänelle on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen, kun yksi kaveri tilitti kokoontumisajoissa, miten ei ollut paikalla, kun lapset oli pieniä, ja on siitä itselleen katkera. Sitä aikaa kun ei saa takaisin.

Omakin mies kotona töissä, on hyvin tyytyväinen kun saa lasten kanssa touhuta työn lomassa. :)

Vierailija
2/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että olette saaneet sellaiset miehet jotka eivät teitä auta :( Onneksi oma mieheni on erilainen. :)

... ei voi millään muulla lailla kuin rintarepussa muksua kuskaamalla? No ylpeilyn aihehan tuokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että olette saaneet sellaiset miehet jotka eivät teitä auta :( Onneksi oma mieheni on erilainen. :)

ja auttaa...... ei voi millään muulla lailla kuin rintarepussa muksua kuskaamalla? No ylpeilyn aihehan tuokin.

että joku pitää rintarepussa lasta kantavaa miestä naurettavana, kertoo jotain siitä, että miehellä ja naisella om vauvanhoidossa hyvin erilaiset roolit. Että äidin kuuluu olla se, joka antaa läheisyyttä, isän antama läheisyys onkin naurettavaa. (Ja toki on on muitakin tapoja antaa läheisyyttä kuin kantoliina, mutta jos kaikki isän antama läheisyys olisi ok, miksi kantoliina sitten on naurettava?)

Vierailija
4/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannan meillä kauppakassit ja kantorepun. Mies on liian ylpeä tehdäkseen tuollaista aasinhommaa, kuten sanoo.

Mutta minulla on kuitenkin hyvä ja ylpeä mies, ei mikään vetojuhta ja aasi. Itsetunto kohdallaan.

Hän kuulemma ottaa vastuun isänä sitten kun menee kouluun. Pienen lapsen hoitamiseen liittyy vaipanvaihtoa ja muuta, mihin miehen ei tarvi osallistua. Tietenkään! Naisten osa on olla pyykkäri ja siivooja tai elleivät nuo kiinnosta, niin huora. Kuten minun mies sanoo. Ihana mies minulla.

Vierailija
5/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ob se niin kauheata jos isä hoitaa lasta...

no mäpä en moisista valittaja akoista en perusta. jos näytän typerältä niin tiedämpähän silti etten sitä ole ;)

vm -74m

Vierailija
6/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tuttavapiirissä niissä perheissä joissa käytettiin liinaa tai reppua niin isä käytti sitä myös 100% tapauksista. Enpä voinut kuvitellakaan että se voisi jonkun mielestä näyttää typerältä tai oudolta.

Vierailija
7/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kolmen lapsen hoitoon vauvoina, mutta ei kyllä ikinä ole kanniskellut niitä kantoliinassa. Siinä vaan menee jonkinlainen raja "raitapaita"isin ja miehisen miehen välillä...

Vierailija
8/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko mies ei jaksa kantaa ilman liinaa! Vauva tai lapsi isän sylissä on puoleastaan hyvin miehekäs näky. Mutta rintareppuja pitävät sellaiset spagettikäsivartiset luikut tai muuten vain nössöt.

Vierailija
9/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliseen kantamiseen. Ehkä jonkinlaiset supervahvikkeet hennoille hartioille olisivat lisätarvikkeina hyvät?

Vierailija
10/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä päivän paras :) Mistä näitä akkoja sikiää

Vierailija
11/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan överihinttimäistä näyttää tunteita sillee!

Vierailija
12/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, todella säälittävää keskustelua. Hei ehkä kaupassa on kiva että vauva on rintarepussa eikä sylissä niin on kädet vapaana kerätä ostoksia. Eikä siinä mun mielestä ole mitään epämiehekästä. Eikä se tosiaan ole ainoa auttamisen keino.

Miettikää nyt vähän mitä täällä kirjoittelette. Kyllä on elämänsisältö todella hakusessa jos kiinnostaa miettiä muiden reppuja tai liinoja ja analysoida niiden perusteella miehekkyyttä tai auttamiskykyä tai niiden puutetta.

Tämä on palstan surkeutta mitä suuremmassa mittakaavassa.

Vierailija
13/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö, oon tavallaan samaa mieltä.

Näin eilen sellasen vastasyntyneen vauvan vanhemmat kaupassa ja kyllä se näytti nössöltä se mies, kun heijas vaunuja oikeasti KOKO AJAN eikä päästänyt silmiään irti siitä vauvasta. Ei siinä mitään, mutta välillä se pälyili ympärilleen muita ihmisiä siihen tyyliin, että meidän kaikkien muidenkin pitäis olla yhtä ihastuneita siihen niiden sinappitehtaaseen.

Tiedoksi ettei meillä kaikilla ole vauvakuume päällä koko ajan ja minä ainakin oon ikionnellinen, että meidän lapset alkaa olla jo aika isoja.

miksi noin vaikea tajuta toisten onnea? törkeetä ja mautonta

Vierailija
14/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva tykkää olla sylissä ja eritoten kantoliinassa, joten jos isä haluaa häntä kanniskella, niin helpointahan se on kantoliinassa.

Sitten kun mennään lenkille niin, että lapsi on liinassa tai kantorepussa, saa mies todellakin kantaa häntä, koska on vahvempi ja varmajalkaisempi. Kyllä mä nyt voin kävellä jossain taajamassa lapsi liinassa, mutten kyllä uskalla tarpoa metsässä tai hiihtää lapsen kanssa.

Vierailija
15/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas kantoliina miehellä on naurettavaa, mutta just rintareppu sopii miehelle.

Vierailija
16/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille sitten taas on tärkeää, että vauva saa läheisyyttä samalla tavalla niin äidin, kuin isän kanssakin. Isä ei sentään imetä, joten nuo kantohommat on aika kätevä keino olla lähellä.

Vierailija
17/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen sellasen vastasyntyneen vauvan vanhemmat kaupassa ja kyllä se näytti nössöltä se mies, kun heijas vaunuja oikeasti KOKO AJAN eikä päästänyt silmiään irti siitä vauvasta. Ei siinä mitään, mutta välillä se pälyili ympärilleen muita ihmisiä siihen tyyliin, että meidän kaikkien muidenkin pitäis olla yhtä ihastuneita siihen niiden sinappitehtaaseen.

Tiedoksi ettei meillä kaikilla ole vauvakuume päällä koko ajan ja minä ainakin oon ikionnellinen, että meidän lapset alkaa olla jo aika isoja.

Vierailija
18/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas kantoliina miehellä on naurettavaa, mutta just rintareppu sopii miehelle.

No ihan pientä vauvaa ei käsittääkseni voi kantaa rintarepussa, joten jäljelle jää liina.

Vierailija
19/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vauvakuumetta, mutta silti mun mielestä meidän vauva on maailman ihmeellisin asia. Aika luonnollista, että ihmisistä niiden oma vauva on maailman hienoin asia, kun elää siinä vauvakuplassa, ihmetyttää, miksei muutkin oo aivan poissa tolaltaan just MEIDÄN vauvan takia...

Eiköhän parasta ole antaa toisten elää siinä vauvakuplassaan ja ohittaa sellaiset ihmiset ilman kummempia tunnekuohuja.

Vierailija
20/35 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun mielestäsi liikaa ja typerän näköistä, mutta minun mieheni tykkää kantaa lasta metsäretkillä Manducassa. Nyt lapsi on jo niin iso, että reppu on selässä, kätevästi kulkee pidemmät matkat.

Tietysti jos pelkästään kaupungissa pyöritte päällystetyillä kävelyteillä ja kauppakeskuksissa niin pelkät rattaat on ok, elämänne on köyhää, mutta ei se ole meiltä muilta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme