Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lirahtaako oikeasti ihan nuorillakin synnyttäneillä naisilla housuun?

Vierailija
13.10.2011 |

Ihmettelen vaan kun noissa virtsankarkailu-mainoksissa näkyy olevan ihan nuoriakin naisia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös naisilla, joilla ei ole ollut raskauksia.

Vierailija
2/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on virtsankarkailua, kuten minulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 41- vuotias ja kaksi lasta alakautta synnyttänyt (nuorempi yli nelikiloinen) eikä minulla ole virtsankarkailua.

Vierailija
4/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi sektiota, eikä mitään karkailuongelmia ole koskaan tullut.

Vierailija
5/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain mainoskikka.

Vierailija
6/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisellä voi revetä paikat,tulla kohdun ja virtsarakon laskeumaa ihan samalla tavalla.Mä luulen ettei nuoret tytöt niin kehtaa kertoo siitä kellekään toisin kuin vanhemmat synnyttäneet.

Vierailija
7/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorena jo alkaa lirahdella housuun niin pitääkö loppuelämä olla vaipat housuissa? Kaameeta!

Vierailija
8/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat kyllä palautui. Olen saanut lapsia 22, 25 ja 36-vuotiaina. Pari kuukautta ennen ja jälkeen lirahteli, mutta nyt 4-kymppisenä ei housut kastu yhtään.

Vierailija
9/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samankokoisen jötkäleen sieltä alapäästä puskee, olit sit 20 tai 40.

Siitä voi parantua, tiesithän...?

Vierailija
10/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorena jo alkaa lirahdella housuun niin pitääkö loppuelämä olla vaipat housuissa? Kaameeta!

Taitaa joku teini kauhistella kuulemaansa juttua Demistä. Ziiiz onx tää totta, hei?!

Vierailija
11/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan minulla

t.22v äiti

Vierailija
12/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon 21-vuotias SYNNYTTÄMÄTÖN että repikää seetä huumoria. Ei vaipoille tai siteille ole kuitenkaan tarvetta mutta aina lorahtaa kun pissalla on käynyt.

Vierailija
13/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden kerran olin flunssassa, kun odotin kuudetta, niin silloin yskiessä lirahti. olin kyllä tosi kipeä ja yskin ihan tolkuttomasti pari viikkoa ja olin viimeisilläni raskaana. Mutta muuten ei ole ollut ongelmia, enkä ole edes kovin aktiivinen lantionpohjalihasjumppaamaan. Nyt vasta olen yrittänyt jumpata lihaksiani, kun kohta alkaa vaihdevuosi-ikä painaa päälle.

Vierailija
14/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on alkanut helpottaa. Mutta ei muuten ole ollut pelkoa lirahduksesta kuin just aivastaessa ja hirveessä yskässä.

Vierailija
15/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 39 vuotias ensisynnyttäjä

Vierailija
16/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tavaksi nuorempana alle 20 jo alkaa käyttämään jumppakuulia ja geishakuulia. Esikoinen syntyi 22 ollessani ja tämä toinen 3v myöhemmin.

Vierailija
17/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan pystynyt pidättämään esim yskiessä. Sama pierujen kanssa, ei niitäkään pystynyt pidättelemään aluksi hellän alapään takia. Mutta meni onneksi ohi.

Vierailija
18/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ikäryhmää nuori (olen 31-v), mutta kyllä mulla on vähän lirahdellut.

Synnytyksen jälkeen sairaalassa lirahteli, mulla oli alapää aivan turta monta päivää (oli melkoisen rankka synnytys). Kun kävin kakalla, en oikeasti tuntenut, missä peräreikäni sijaitsi...

Lantionpohjan lihasten löystyminen raskausaikana on ihan normaalia, ei sillä ole iän kanssa mitään tekemistä. Synnytys hoitaa sitten loput. Ei mullakaan raskausaikana lirahdellut, mutta synnytyksen jälkeen näin on käynyt. Nyt synnytyksestä on 4 viikkoa, ja multa saattaa lirahtaa, kun naurahdan äkkiä. Edistystä on kuitenkin tapahtunut, aloitin lantionpohjan lihasten jumpan heti synnärillä.

Vierailija
19/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vaikka 2500g tai 5000g. Se voi jo vaikuttaakin.

samankokoisen jötkäleen sieltä alapäästä puskee, olit sit 20 tai 40.

Siitä voi parantua, tiesithän...?

Vierailija
20/28 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on MAINOS. Mainoksissa on aina nuoria ihmisiä. Ja halutaan antaa kuva ettei ongelma ole vain vanhoilla. Eli Ap:hen tuo mainos upposi täysillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä