Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei vietetä äitienpäivää, mutta isänpäivä vietetään aina.

Vierailija
12.11.2011 |

Mä en jaksa sellaista keinotekoista äitienpäivää, jolloin "pitää" muistaa mua jotenkin erityisesti. Mulle merkitsee huomattavan paljon enemmän ne arkiset huomaavaisuudet kuin väkisin väännetyt äitienpäiväkortit tai joku uusi silitysrauta :P

Lapset saavat väkertää korttinsa päiväkodissa tai koulussa, mutta muuten en halua äitienpäivää vietettävän. Pidän paljon tärkeämpänä sitä, että äitiyttäni arvostetaan jatkuvasti, eikä kerran vuodessa silloin kuin kaikilla muillakin on äitienpäivä. Mitäs hienoa siinä on? Mikä saavutus se on?

Mieheni taas haluaa aamupalan sänkyyn ja koko perheen yhdessäoloa. Ehkä siksi, että on niin paljon itse poissa kotoa muuten, on pakko vähän pysähtyä.

Voi olla, että vierastan äitienpäivää myös siitä syystä, että äitiäni varten piti siivota viikko, koko päivä piti palvella äitiä, mikään lahja ei koskaan riittänyt ja viimeistään illalla äiti itki, että "kaikkiko täällä mun pitää tehdä - ja vielä _äitienpäivänä_??" vaikka oltiin koko päivä seisty jo päällämme.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, vähän selittelyn makua.

sdulla taitaa olla koko huusholli hoidettavana jos mies on kerta paljon poissa...

luulis, että mies vois palvella sua EDES äitienpäivänä

Vierailija
2/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä kaikki saa haluamansalaisen päivän. Vai mitä ap halusit, että avaukseesi kommentoidaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten arvosteta arjessa isänä?

Vierailija
4/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:lla. Oli ihan hirveää kun äiti odotti lahjoja ja oli tiukasti laittanut kaikki rahahanat kiinni reilusti jo huhtikuussa. Siis silloin loppui aina jostakin syystä viikkorahat rangaistuksena jostakin. Äitienpäivälahjaan olisi kuulunut säästää jo aikaisemmin.

Äitienpäivä kuluikin leppoisasti lapsia haukkuen. Isäni ei asunut kotona.

Itse nautin äitienpäivästä. Saan aamiaisen sänkyyn ja nautin yli kaiken lapsien tekemistä lahjoista.

Vierailija
5/5 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyden kunnollinen hoitaminen on silti todella arvostettavaa. Samoin isyyden.