haluatko mieluummin lapsijoulukortin vai Tiimarin sarjatuotantoa olevan joulukortin?
Kyllä mieluummin otan sen jossa tuttavien, sukulaisten tai kaverien lapsia.
Kommentit (20)
myös kuva lemmikistä käy =)
Itse olen liian laiska sellaisia teettämään omistani, mutta niitä on kiva saada
Käytän kortteja sisutuselementteinä, ja laadukkaampien korttien väleihins sopii ihan hyvin muutama tiimarikorttikin. Valokuvat sen sijaan pomppaavat ikävästi silmille jouluisesta kokonaisuudesta, joten niitä ei voi käyttää tunnelman tuojana lainkaan.
Just eilen puhuttiin miehen kanssa, kun naapurit lähettävät joka joulu samanlaisen kuvan muksustaan, tonttuhatussa. Lapsi alkaa olla jo kouluikäinen, niin todella typerää, kauankohan meinaavat tuota jatkaa?? Ehkä just ja just ymmärrän ihan vauvasta otetun kortin, mut ei sekään nyt mikään hyvän maun huipentuma ole..
Ja siis meillä on lapsia itselläkin, vaan yhtään tonttulakki kuvaa ei olla lähetetty.
noin provosti esitettyyn kysymykseen provo vastaus;
en halua muiden pallopäisten lasten kuvia,että mielummin vaikka sarjatuotantokortti.
Käytän kortteja sisutuselementteinä, ja laadukkaampien korttien väleihins sopii ihan hyvin muutama tiimarikorttikin. Valokuvat sen sijaan pomppaavat ikävästi silmille jouluisesta kokonaisuudesta, joten niitä ei voi käyttää tunnelman tuojana lainkaan.
Jos haluan sekaan valokuvia, laitan sinne omia lapsiani.
kunhan vaan lähetät sen kortin, etkä mitään typerää tekstaria. Kiitos.
Ja vaikka olisi millaisen askarteluihme, niin ei mua silti nekään kortit niin ilahduta kuin lapsikortit.
Itse en lähetä joulukortteja, tasan kerran olen moiseen ponnisteluun yltänyt.
ja tutut on samaa mieltä. Tänä jouluna saavat meidän vauvatontusta kuvan! Tiimarin kortit on sellaisia että niitä ostetaan äärimmäisessä rahapulassa/kiireessä tai koululaiset antaa niitä kavereilleen.
ihan sama mikä kuva siinä on.
Ei voi olla niin tyhjä elämä kellään, että tällaisesta asiasta tekee numeron.
Olen kuitenkin aina tykännyt eniten niistä korteista, joissa on kuvattu perheen lapset tai lemmikit... tai koko perhe :)
ehdottomasti! muutenkin ilahtuisin jos joku joskus kirjottaisi tavallisen kirjeen ja laittaisi kuvan lapsistaan. tänhän takia ihmiset laittelee niitä kuvia facebookiinkin omista lapsista.
No sukulaisten lapsista voisin kuvankin huolia, mutta kaverien ja tuttujen lasten kuvat ei kiinnosta edes jouluna.
tai muun valmiina ostetun kortin. Itse en lähetä joulukortteja ollenkaan ja valmiina ostetuista mulle ei tule sellainen olo että tuokin raukka on turhaan vaivautunut mun takiani.
ihan siitä et keneltä se kortti tulee.
Tietyiltä perheiltä on kiva saada lasten kuvalla varustettu kortti, joiltakin on ihan sama vaikka olis omasta trampoliinista kuva.
ja valokuvat valokuvina. Mutta ymmärrän niitä, jotka haluavat lapsensa korttiin, mutta ei ole oma juttuni.
Mutta kyllä ne Tiimarin sarjakortitkin tekstarin voittaa.
Oli ne valokuvakortteja lapsista, taikka lemmikeistä.
Tiimarin tai muut valmiit kortit. Itsetehdyt.
Tuli millainen kortti tahansa niin mukava, että minua ja meidän perhettä on muistettu.
Myös lemmikkikortit käy, etenkin jos on jotenkin humoristinen ja hurtalla joku älytön ilme tms. Tai sitten oikeasti taidokas kuva. Mulle joulukortit ei ole mikään hengenasia, kaikki käy mutta ne missä ihmisen elämästä näkyy jotain, on parhaimpia. Tylsin muistaminen on ketjutekstari.
Molemmat kelpaa.