Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo ostanut lapsillesi joululahjoja? mitä olet ostanut?

Vierailija
11.10.2011 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ennen ostellut alesta pitkin vuotta kaikkea joululahjoiksi sopivaa ja sitten vaan paketoinut ne ennen joulua.

Tänä vuonna en ole niin tehnyt, vaan aion herkällä korvalla kuunnella toiveet ja toteuttaa niistä ne toivotuimmat.

Välillä on ennen nimittäin tuntunut, että ne toivelahjat jäävät saamatta, kun olen jo kunkin "lahjakiintiön" ostanut täyteeen.

Vierailija
42/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saisi miettiä asiaa enemmänkin, inhoan nimittäin joulukuussa kaupoissa juoksemista.

Me saimme Kalevala Korun joulukoristeen yhtenä vuonna lahjaksi ystäväperheeltä ja siitä tykkäsin tosi paljon. Voisiko tästä olla vinkkiä muillekin aikuisille.

http://www.kalevalakoru.fi/revontuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pinkin digikameran

- mukin, johon painettu tytön lemmikin kuva

- zhu zhu hamsterin

- schleish-eläimiä

Vierailija
44/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihanaa käydä kaupoissa, kun siellä ei ole sitä kauheeta ryysistä. Toki sekin on kiva kokea, mutta silloin on ihanaa, kun ei tartte mitään ostella. Mulla on ostettuna suurin osa lasten lahjoista. Isommilla lapsilla ei ole juurikaan toiveita, mutta pienillä sitten senkin edestä! ;) Eipä noita kaikkia toteuteta, lapset itekin sen tietää. Kolme kaikista mieluisinta lahjaa olen joka vuosi toteuttanut. Leffat tuntuu olevan nyt tänä vuonna huippuja!

Vierailija
45/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tosi osuvakin tuli.

Magneettitikut kuulostavat kivalta lahjalta isommalle. Meillä ei niitä ole.

Pienempi jää vähän ongelmaksi, kun meillä on paljon eläimiä, palikoita ja palapelejä. Äänikirjaa tosin on vain kaksi, jään sitä hiukan miettimään. Isommalla on myös sellainen synkkä linnateltta, jota pienempi rakastaa, joten teltta voisi olla ihan kiva - tilaa vaan ei juurikaan ole...

Tuo sweet home on sellainen, jota olen katsellut, mutta en oikein usko tämän 7-vuotiaan tytön niistä välittävänä. Olen ostanut hänelle 7-vuotislahjaksi Top Modeleita sen aloitusvihon ja sitten sellaisen vaatesuunnittelijasetin, missä on siis mallinuken vartalo, kankaita ja koristeita, joilla voi suunnitella mekkoja (näytti huippuihanalta br-lelussa), mutta tyttö vain vilkaisi enkä usko sen enempää tehneen tänäkään päivänä. On kuulemma tosi hyvä käsitöissä mutta ei sitten välitä harrastaa mitään sellaista kotona. Tai tältä ainakin tuntuu. Hänellä on myös Nomination koru ja haluaisi kovasti Hello Kitty -palaa, mutta äitinsä ei anna ostaa vielä sellaisia roikkuvia (tarttuvat helposti kiinni), joten ei oikein ole vaihtoehtoja.

9-vuotiaalla on Nomination-koru mutta ei käytä sitä koskaan. Tosin tuo pala-idea on hyvä, ja taidanpa käyttää sitä. Lahjakortissa on aina se huono puoli, että sitä summaa on niin vaikea miettiä ja se voisi myös mielestäni olla kviempi synttärilahja.

8-vuotiaalle tuo Sweet home kuulostaa hyvältä.

5-vuotiaalle pojalle voisin tuon Risto Räppääjän hankkia.

Mies on ongelma, kun ostaa itse paljon leffoja. Niinpä kaikkina synttäreinä ja jouluna päädyn ostamaan hänelle vaatteita, kirjoja ja joskus niitä leffoja. Lisäksi äitini ostaa kirjoja hänelle, joten vielä viime vuotisiakin on lukematta. Olen miettinyt, että ostaisin hänelle ja miksei pojillekin yhteiseksi jonkin Wii pelin, mutta kun en tiedä niistä mitään. Ihan on hepreaa se osuus enkä tiedä, mitä meillä jo on ja mitä ei. Mies siis tykkää noista peleistäkin. Koko perheen lautapelikin voisi olla kiva juttu.

Äitini lukee paljon, ja melkein aina ostankin hänelle kirjoja. Mutta olisi kyllä kiva ostaa jotain muutakin, ja isäni on todellinen ongelma, koska ei lue juurikaan. Dvd-boksi voisi olla kiva, esim. siitä Hyacinthista, en muista sarjan nimeä. Sopisi molemmille yhteiseksi ja ehkä jotain pientä päälle! Kiitos!

Anoppini käy kyllä kosmetologilla, mutta ei ole tykännyt, jos olen hänelle jotain sellaista ostanut (kasvohoito, hieronta) eli en enää uskalla ostaa. Muffinssipurkki kuulostaa kivalta. Anoppini ei lue eikä katso elokuvia. Tosin Kauniit ja rohkeat dvd-boksi pitää laittaa harkintaan...

Siskoni ostaa aina leffaliput veljelle ja tämän vaimolle, joten se idea on käytetty. ;) Veli ja vaimonsa taas ostavat meille sellaisen herkkukorin, jossa on ollut mm. itseleivotussa piparirasiassa suklaakeksejä, cd, kynttilöitä jne. Veli ei niinkään lue mutta veljen vaimo kyllä. Olisi kiva kuitenkin ostaa heille jotain yhteistä, viimeksi taisin ostaa lautapelin (pitävät sellaisista). Ehkä nuo muumimukit ja jokin hyvä tee voisi olla kiva ostos.

Paljon sain ideoita ja vinkkejä ja ajattelemisen aihetta. Nyt alkaa kuitenkin kaikkien osalta vaihtoehdot hahmottumaan, joten SUURET kiitokset sinulle! Joulustressikin alkaa helpottaa ennen kuin ehtii kasvaakaan kovin suureksi. :)

Mukavaa joulun odotusta sinullekin. Taidanpa tänään laittaa parvekkeelle lyhdyt palamaan, ja joulukorttien askartelu aloitetaan viikonloppuna. Tuli niin kiva joulufiilis. :)

Vierailija
46/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoja ja kasan vaatteita. Nyt saa alesta vaatteita ja voi ostaa himpun verran isoja niin menevät pitkälle ensi vuoteen .

Vierailija
47/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo todella paljon lahjoja koossa.

Ostan pitkin vuotta. Esim. kevään 3+1-päiviltä ostin heloukitty-posliiniastiaston. Annan sen joululahjaksi ( :

Pojalle ostin HP:n BB:n kalsarisetin, tytölle Scarryn kirjoja ja Myy-mukin.

Miehen sisarusten lasten (4) ja miehen sisaruspuolien joululahjat ovat myös jo selvillä.

t-paita urheiluliikkeestä, sadetakkeja, fleecejä Reiman tehtaanmyymälästä jne. En edes muista mitä kaikkea siellä on ( :

Vierailija
48/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes kaikille muille. Listallani on 40 nimeä, ainoastaan mieheni kohta on aivan tyhjä, samoin lapsen kummisetä.

Miehelle aion ostaa yhden keräilyjutun, odotan nyt Sokoksen ja Stockan marras- ja joulukuun kuvastot ja jos ei tule näihin tarjoukseen ostan sitten normaalihinnalla viimeistään itsenäisyyspäivänä.

Lapselleni annan 2 pakettia legoja, kummatkin ostettu jo alkuvuodesta.

Lisäksi mulla on vinkki jo ensi vuoden joululahjastakin, olen yleensä hyvissä ajoin liikkeellä näissä asioissa.

Kun joulukortitkin menis yhtä vaivattomasti...

Vierailija
49/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille 9 ja 10 v isohko laatikko Petsejä, löytyi -70 % hinnalla.

Molemmille digikamerat -50% alesta

Jumppa- ja harrastusvaatteita.

Tyttöjen muut lahjat kallistunevat noihin harrastuskamppeisiin, muutamiin leluihin ja ehkä johonkin Ninetndo DS peliin.

Pojalle 6 v olen löytänyt vasta yhden Autot 2 elokuvan isomman auton uutena kirppikseltä, eli aika hakusessa on homma. Varmaan hänelle vielä 1-2 Ninetndo DS peliä, riippuen hinnasta ja toiveista (tuppaa vaihtumaan), ehkä Autot 2 DVD jos ilmestyy ennen joulua, legoja ja jotain pikkupaketteja...

Vierailija
50/50 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulufiilikseen kun pääsee, niin se on kyllä ihanaa!! Joulu on niin ihanaa aikaa. Hyvä, jos edes jonkun idean sait. Voihan siitä joku muukin saada ideoita, jos on samanikäisiä. ;)

Ihanaa syksyä ja joulunodotusta kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän