Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin ravintolakokemuksesi?

Vierailija
11.10.2011 |

Mikä rafla, mikä kaupunki ja mikä meni pieleen?

Kommentit (199)

Vierailija
101/199 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette hyväksyneet ilmaisia juomia hyvityksenä asiattomasta palvelusta?

Emme halunneet jäädä ravintolalle mitään velkaa. Tarjoilija yritti ensin väittää, että ruoassa ei ole mitään vikaa.

Pointti on se, että jos asiakas pyytää saada maksaa ja poistua paikalta, niin on asiakaspalvelua toimia näin. Eikä alkaa inttää vastaan.

Olen itse asiakaspalvelualalla ja usein näen näitä tyhjänvalittajia, jotka syövät ensin annoksen makeina paloina ja sitten alkavat valittaa, että oli muuten pahaa, saa kai tästä jälkkärin ilmaiseksi.

Halusimme osoittaa, ettemme valittaneet ruoasta kinutaksemme jotain ilmaiseksi. Vaan valitimme, koska ruoka oli kylmää ja palvelu töykeää.

Vierailija
102/199 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette hyväksyneet ilmaisia juomia hyvityksenä asiattomasta palvelusta?

Emme halunneet jäädä ravintolalle mitään velkaa. Tarjoilija yritti ensin väittää, että ruoassa ei ole mitään vikaa.

Pointti on se, että jos asiakas pyytää saada maksaa ja poistua paikalta, niin on asiakaspalvelua toimia näin. Eikä alkaa inttää vastaan.

Olen itse asiakaspalvelualalla ja usein näen näitä tyhjänvalittajia, jotka syövät ensin annoksen makeina paloina ja sitten alkavat valittaa, että oli muuten pahaa, saa kai tästä jälkkärin ilmaiseksi.

Halusimme osoittaa, ettemme valittaneet ruoasta kinutaksemme jotain ilmaiseksi. Vaan valitimme, koska ruoka oli kylmää ja palvelu töykeää.

Vähän outo ajattelutapa! :-D

Mutta me halutaan ystävällistä palvelua ja ravintolassa ruoka kuumana tai edes syöntikelpoisena. Ja ollaan valmiita maksamaan siitä.

Sen tarjoilijan käytös sen jälkeen, kun huomautimme ruoasta, oli todella ilkeää. Lähes raivokasta, kun hänen työtäämn kehdattiin arvostella. Meni todella fiilikset, ei ollut yhtään sellainen olo, että olisi halunnut jäädä sinne enää hetkeksikään.

Jos olisit itse ollut paikalla ja nähnyt, miten tarjoilija lähes sylki kommenttinsa niskaamme, vaikak huomautimme ihan asialliseen sävyyn, niin et sinäkään olisi sinne mitään ilmaisia ruokia syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/199 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt useampikin ihmetellyt, miksette ottaneet hyvitykseksi niitä esimiehen tarjoamia juomia, vaan teidän piti väkisin maksaa ne?

Ihan ymmärrettävää on, että jos on tiukka aikataulu, ei viitsi jäädä odottamaan uusia annoksia. Mutta sitä ei ole minun lisäkseni kukaan muukaan tajunnut, miksi se hyvityksen ele = ilmaiset juomat ei kelvannut.

Mutta me halutaan ystävällistä palvelua ja ravintolassa ruoka kuumana tai edes syöntikelpoisena. Ja ollaan valmiita maksamaan siitä.

Sen tarjoilijan käytös sen jälkeen, kun huomautimme ruoasta, oli todella ilkeää. Lähes raivokasta, kun hänen työtäämn kehdattiin arvostella. Meni todella fiilikset, ei ollut yhtään sellainen olo, että olisi halunnut jäädä sinne enää hetkeksikään.

Jos olisit itse ollut paikalla ja nähnyt, miten tarjoilija lähes sylki kommenttinsa niskaamme, vaikak huomautimme ihan asialliseen sävyyn, niin et sinäkään olisi sinne mitään ilmaisia ruokia syömään.

Vierailija
104/199 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallinen joulun alla: "kypsä" "ulkofile" oli pinnalta musta, sisältä raaka kengänpohja, täynnä jänteitä ja "sattumia". Lohkoperunat kylmiä, raa'an oloisia ja maistuivat pilaantuneelle. kasvikset vetisiä, punaviinikastike kylmää ja hyytynyttä. Haalea vesijohtovesi tuotiin pöytään likaisessa kuluneessa lasipullossa. Punaviini tuotiin lasissa ja pullo, josta se oli kaadettu, oli selvästi ollut auki jo toista vuorokautta... Maksoi yli 30 e, mutta syömättä jäi. JK. Kävin kotimatkalla syömässä pizzanpalan pikaruokapaikassa, koska oli kova nälkä.

kai te suostu maksamaan vielä tuollaisesta?

Ei latin latia heruisi ja poliisilla uhkailu on turhaa, ei pelota.

Vierailija
105/199 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Oon syönyt kotona viime aikoina. Josko huomenna uskaltautuisi meksikolaiseen...

Vierailija
106/199 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kreikkalainen ravintola, ei pk-seudulla. Järkyttävän hintaiset annokset jotka olivat minimaalisen pieniä, halloum-salaatissa juustoa oli kaksi pientä lätyskää ja ruoka oli aivan etovan makuista, hyvä kun sain nieltyä. Sen jälkeen oli kitalaki rikki jostain syystä. 

Otettiin sitten jälkkärikin kun ajattelin, että saisi sen pahan maun suusta pois. Kahdeksan euron säälittävän pieni kippo jogurttia, saksanpähkinöitä ja hunajaakin oli päällä ehkä pari lirausta. Teki mieli itkeä, onneksi ei ollut hirveä nälkä silloin... Vakkaripaikka oli jostain syystä jo kiinni, muuten en olisi edes päätynyt kyseiseen kreikkalaiseen.. 

Vierailija
107/199 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kotikaupunkimme kreikkalaisessa annoksessani oli hius. Yäk. 

Vierailija
108/199 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset edes astuvat sisään Fransmanneihin, Rossoihin ja Chicosiin? Jos vihreä kortti on ovessa, kierrän paikan automaattisesti kaukaa. Takuusti huonoa ruokaa ylihinnoiteltuna – ja olen valmis maksamaan lounaastani parikin kymppiä – koska raaka-aineet ovat sitä halvinta moskaa.

Vierailija
109/199 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Chicosissa vahingossa :) Ennen sillä paikalla oli ihan kvia ravintola, ja vanhasta tottumuksesta mentiin sinne, sisälläkään ei katsottu muuta kuin että ai ne on ostaneet uudet kalusteet. Vasta ruokalistalta huomasimme ravintolan nimen, mutta ei enää siinä vaiheessa viitsitty vaihtamaan ja ajateltiin että kokeillaan nyt sitten.

Toiste ei kyllä olla käyty, sen verran tylsää ruokaa oli.

Vierailija
110/199 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa työskentelevä voisi tulla kertomaan mielipiteensä tuosta pitsan ei-puolittamisen puolitusmaksusta ja muustakin?!

Vierailija
111/199 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa työskentelevä voisi tulla kertomaan mielipiteensä tuosta pitsan ei-puolittamisen puolitusmaksusta ja muustakin?!

että moni ravintolassa työskentelevä on saattanut pahoittaa mielensä tästä ketjusta... Sorry, se ei ole tarkoitus. Kiitos kun jaksatte hoitaa meille ruokaa pöytään.

Vierailija
112/199 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkyttäviä kertomuksia.

Eihän se saatana asiakaan vika saa olla jos ruoka menee pilalle jo keittiössä valmistettaessa tai saa väärät annokset. Menee ihan vituiksi koko ravintolan maine jos ei olla varauduttu raaka-aine budjetissa siihen että jokin saattaa mättää.

Vielä kerran saatanan tulevat"Gordon Ramseyt" : Vaikka sinua oltaisiin nussittu edellisenä yönä perseeseen piikkinuijalla niin SE EI OLE KOHTELIAIDEN ASIAKKAIDEN VIKA EIKÄ SINUN TULE PURKAA SITÄ SIVULLISIIN. Vittu mitä porukkaa tässä maassa asuu...

Vierailija
113/199 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ketjuun kuulumaton pizzaravintola Helsingissä. Oltiin miehen kanssa syömässä pizzaa. Miehen pizzassa oli yllätystäytteenä puolikas nappi. Kun valitettiin asiasta henkilökunnalle, niin vastaus oli vain, että "ei meidän vaatteissa oo tommosia nappeja". Aha, no sittenhän homma on ihan ok! Mitään hyvitystä, uutta annosta tai muuta ei tarjottu.

Jälkikäteen laitoin palautetta ravintolan ylemmälle taholle, josta tuli kyllä asianmukaiset pahoittelut ja lahjakortti ravintolaan. Se jäi kuitenkin käyttämättä, kun rafla nyt ei ole ihan lähikuppila ja eka kokemus oli kehnonpuoleinen.

Vierailija
114/199 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä Amarillossa kävit. Jyväskylässä olen muutaman kerran asioinut, ruoka ihan ok settiä mutta "lippulaivassa" eli Helsingin Mikonkadulla ala-arvoista. Palvelu huonoa ja hidasta (unohtelevat pikkutytöt), ruoka kaameaa. Kananachoista unohdettiin kana, tortilla viileää ja juusto oli ehtinyt jähmettyä valuvasta kovaksi jo ennen pöytään saapumista. Deco (tai sen puute), puolipimeä valaistus ja tunkkainen kokolattiamatto eivät lisää ruokahalua lounasaikana. Never again.

Vierailija
115/199 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan henkilökunta on asiallista ja suht nopeaa, se riittää. Siksi pettymyksiä on lähinnä ruokapuolelta. Muutama kokemus on erityisesti jäänyt mieleen;

1) Kun söin vielä lihaa, tilasin suht suositussa ravintolassa hieman kalliimman pizzan. Maku sekä ulkonäkö olivat aivan järkyttäviä. Mikä tahansa Kallion pizzerian viiden euron lätty olisi voittanut sen mennen tullen. En edes halua tietää mitä lihaa pizzassa oli, ei vaikuttanut miltään ns. normaalilta ruokaelukalta. Koostumus oli kamala, osa täytteissä oli vielä jäisiä jne. Vieläkin ällöttää.

2) Tämä tosin tapahtui opiskelijaruokalassa, mutta silti. Tarjolla oli jotain lihakastiketta, jota kukaan ei tainnut saada alas. Ruoka näytti sekä maistui IHAN oksennukselta, täysin valehtelematta. Muutama kävi puklaamassa ruokaa pönttöön. Kaikki palauttivat ruuan, en tajua miten henkilökunta ei havainnut lihan pilaantumista (?) ruokaa tarjottaessa.

3) Ehkä ällöttävin kokemus oli silti käydessäni ulkomailla eräässä kebabpaikassa. Tilasin pitafalafelin. Mielestäni annos maistui vähän kummalliselta, mutta söin silti. Melkeen loppuun päästyäni löysin pitaleivän pohjalta ison kebabpalan ja rakennekynnen! Olin siis tässä vaiheessa ollut kasvissyöjä jo kymmenen vuotta. Loppuilta kuluikin yökkiessä, hyi helvetti.

Vierailija
116/199 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että 0,55e kaatais mun taloutta mutta aika typeää että jos ottaa lasten annoksen lihapulla (5kpl) niin tarvii olla alle 12v että saa sen sillä familykortilla "kanta- asakas" hintaan.

Kai se on aivan se ja sama kuka sen annoksen syö?! Ja ei niissä mainoksissa vaan lue että on oltava alle 12..

mutta Ikea on kyllä Raision puolella rajaa. Turussa ei ole kohta yhtikäs mitään, kaikki valuu Raisioon, seuraavaksi keväällä Kodin Ykkönen.

Minun huonoin ravintolakokemukseni osuu Turun Red Hot Chilisiin. Olin hirveän nälkäinen, mutta sain aivan väärän annoksen, ja siitä valitettuani uudessakin annoksessa oli puutteita. Vaikka sainkin laskusta miinus kymmenen prossaa hyvitystä, olin lopulta pirun kiukkuinen enkä ole käynyt siellä syömässä enää uudestaan. Ja tämä lupaus pitää.

Vierailija
117/199 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vantaalla sellossa...

on Espoossa.

Yksi kurjimista ravintoakokemuksistani on itsellänikin Chicosista, tällä kertaa Myyrmäestä.

Seurueemme burgerit oli tilattu soijapihveillä, muilla olikin, minulla lihaa. Ensipuraisun jälkeen menin oksentamaan ja poistuin koskaan palaamatta. Jos haluaisin ureaa (eli kusta, tilaisin sen lihapihvin, en kasvista) suuhuni, kävisin heillä useammin. Törkeää huolimattomuutta ja kusipäisyyttä.

Vierailija
118/199 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkia en kerro. Annos oli Fruity Chicken ja se oli sanoinkuvaamattoman pahaa.

Vierailija
119/199 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suolainen pihvi, jopa mielleni.

muuta ruokapaikkaa ei sillä paikkakunnalla ollut enää auki, pohjoiseen oltiin menossa. tällä paikkakunnalla yövyttiin ja aamulla jatkettiin matkaa.

Vierailija
120/199 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka oli törkyinen ja tarjoiljat teini-ikäisiä pissiksiä, joita ei siivous kiinnostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi