Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa tappelua taas lapsen kanssa (13 v)

Vierailija
11.10.2011 |

Oli ostanut sellaiset korvikset, joilla venytetään reikä suureksi. Kielsin käyttämästä, ja nyt on kamala vänkääminen siitä, että miksei muka saisi.

Jumalauta kun se ulkonäkönsä pitää saada pilattua keinolla millä hyvänsä :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lävistyksistä jää mitään jälkeä. Oma asiansa mitä keholleen tekee. Ette te ole mitenkään parempia ihmisiä, ettekä voi kontrolloida kaikkea, vaikka olisitte kuinka aikuisia.

Vierailija
22/31 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lävistyksistä jää mitään jälkeä. Oma asiansa mitä keholleen tekee. Ette te ole mitenkään parempia ihmisiä, ettekä voi kontrolloida kaikkea, vaikka olisitte kuinka aikuisia.

Usein pieni ja huomaamaton, mutta silti.

Otin lävistyksen 15-vuotiaana huuleen. Silloin niitä oli hyvin harvalla. Mielestäni se oli älyttömän hieno ja pidinkin sitä yli kymmenen vuotta. Sitten tuntui, että aika ajoi siitä ohi ja nykyään mietin, että mitä hittoa oikein ajattelin.

Ei se arpi juuri lainkaan näy, mutta näkyy kuitenkin. Ja ihan turhahan se on. Lisäksi sinne kertyy jotain pahanhajuista ihokuonaa, joka pitää poistaa säännöllisesti. Turhaa hommaa sekin, olisi voinut välttää.

Lisäksi korvalehtien tsiljoonat reiät harmittaa. Korvikset olisivat niin paljon kauniimpia ilman noita arpia. Ja niihinkin kertyy sitä haisevaa mönjää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä teinityttö lävisteli itse huuliaan ja korviaan. en voinut mitään. nyt on onneks jo reiän jäljetkin menneet umpeen.

mutta toi on jo paskempi juttu.

"tää on mun ruumis ja mä määrään sitä"

eiks niin?

voimia :)

Vierailija
24/31 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä teinityttö lävisteli itse huuliaan ja korviaan. en voinut mitään. nyt on onneks jo reiän jäljetkin menneet umpeen.

mutta toi on jo paskempi juttu.

"tää on mun ruumis ja mä määrään sitä"

eiks niin?

voimia :)

Kyllä tyttö. Ja täsmälleen näin: nää on mun korvat :(

Vierailija
25/31 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi 14v vielä ole omin päin mitään vastaavia koruja tai lävistyksiä hankkimaan, vaikka niitä kyllä haluaisi. Olen kieltänyt ehdottomasti lävistykset ja kaikki sellaiset kehon muokkaukset, joita ei saa "peruutettua", siis juuri tuollaiset reikien suurentamiset ja esim. tatuoinnit. Täysi-ikäisenä saa sitten päättää omasta kehostaan.

Mutta en tosiaan tiedä miten toimisin, jos teini tekisi vastoin kieltoani... hankala homma. Jos ne korvareiät eivät vielä ole suurentuneet, yritä keksiä jokin keino millä saat tytön ymmärtämään miten rumat sellaiset reiät voivat sitten joskus olla ja että niitä ei saa tekemättömäksi!

Vierailija
26/31 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi 14v vielä ole omin päin mitään vastaavia koruja tai lävistyksiä hankkimaan, vaikka niitä kyllä haluaisi. Olen kieltänyt ehdottomasti lävistykset ja kaikki sellaiset kehon muokkaukset, joita ei saa "peruutettua", siis juuri tuollaiset reikien suurentamiset ja esim. tatuoinnit. Täysi-ikäisenä saa sitten päättää omasta kehostaan.

Mutta en tosiaan tiedä miten toimisin, jos teini tekisi vastoin kieltoani... hankala homma. Jos ne korvareiät eivät vielä ole suurentuneet, yritä keksiä jokin keino millä saat tytön ymmärtämään miten rumat sellaiset reiät voivat sitten joskus olla ja että niitä ei saa tekemättömäksi!

Lävistyksiä on ruinannut jo vuoden, mutta olen ehdottomasti kieltänyt. Nyt sitten keksi tuon. Voinhan minä takavarikoida, mutta saahan noita uusia :(

Millään ei tajua että on rumaa (tietenkään hänen mielestään ei ole) ja "tietää", että 5mm reikä vielä palautuu..

Vierailija
27/31 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi 14v vielä ole omin päin mitään vastaavia koruja tai lävistyksiä hankkimaan, vaikka niitä kyllä haluaisi. Olen kieltänyt ehdottomasti lävistykset ja kaikki sellaiset kehon muokkaukset, joita ei saa "peruutettua", siis juuri tuollaiset reikien suurentamiset ja esim. tatuoinnit. Täysi-ikäisenä saa sitten päättää omasta kehostaan. Mutta en tosiaan tiedä miten toimisin, jos teini tekisi vastoin kieltoani... hankala homma. Jos ne korvareiät eivät vielä ole suurentuneet, yritä keksiä jokin keino millä saat tytön ymmärtämään miten rumat sellaiset reiät voivat sitten joskus olla ja että niitä ei saa tekemättömäksi!

Lävistyksiä on ruinannut jo vuoden, mutta olen ehdottomasti kieltänyt. Nyt sitten keksi tuon. Voinhan minä takavarikoida, mutta saahan noita uusia :( Millään ei tajua että on rumaa (tietenkään hänen mielestään ei ole) ja "tietää", että 5mm reikä vielä palautuu..

ovat kaduttaneet jälkikäteen.

Muuta en kyllä enää keksi jos mikään puhe ei mene perille.

Jos et sitten halua lähteä kiristys/lahjontalinjalle. Ainahan voi kokeilla tepsiikö joku palkinnolla lahjominen (kun et käytä noita koruja vuoteen, saat X:n tms.) tai rangaistuksella uhkailu (hirveät sanktiot, jos käytät niitä).

Vierailija
28/31 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viisi lävistystä naamassa - ei tosin yhtäaikaa, korvissakin kymmeniä (esim. venytykset) ja nykyäänkin vielä rustokoruja. En ottaisi uudestaan, mutta en kadu myöskään niitä. Arvet on, mutta aika huomaamattomia ne kuitenkin ovat.

Ja tosiaan koruista huolimatta en ole tai minusta ei tullut mitenkään kelvotonta kansalaista ! Antakaa lapsille vapauksia ja voithan aina ehdottaa feikkivenytyksiä.

Sitäpaitsi omat 7mm venytykset on palautunut niin, että nykyään käytän aivan normaaleja korvakoruja.

Vierailija
29/31 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valikoin tappeluni aina tarkkaan, joten sitten on helpompi tapella oikeasti tärkeistä asioista. Koko ikänsähän tuo katuu, jos nyt menee pilaamaan korvansa.

Vierailija
30/31 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sen oma keho ja jos oikesti tietää ja ymmärtää että osa muutoksista (kuten tatuoinnit) ovat ikuisia niin miksi ei.

Mun tyttären isä on narkkari. Käyttänyt huumeita nyt 15 vuotta ja kapinoi vieläkin yli kolmekymppisenä äitiään vastaan. Kohtelee huonosti yms. Mun mielestä on pahempiakin asioita mitä ihminen ja nuori voi tehdä kuin lävistää korvansa. Joten meillä lävistykset yms sallitaan kunhan tyttö pysyy irti päihteistä.

Eli meillä ainut ehdoton kielto läpi teini-iän on ei alkoholia, ei tupakkaa eikä muita päihteitä. Kaikki muu (lain rajoissa) on sallittu.

Vierailija
31/31 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jtn kuvia, missä on venytetyt korvat ilman niitä koruja ja kysy, että haluaako se näyttää siltä, sitte ku elämä oikeesti kouluaikojen jälkeen alkaa.

http://forums.bodyartforms.com/showthread.php?35396-Stretching-how-woul…

ei oo kauheen terveen näköstä ainakaan mun silmään. Hyi hitto jos tosta vielä isommaks menis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi