Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä thaimaan kohde sopii lapsiperheelle?

Vierailija
11.10.2011 |

Suunnittelemme lähtöä ensi keväänä.

Haluaisimme siistin kohteen, puhdas meren ranta lähellä, missä on hyvä olla lapsiperheenä.

Lapset 2,6 ja 8. Tietty jotain tekemistäkin pitäis lapsille löytyä...Eläintarhaa, vesipuistoa tms...

JA yksi ongelma mikä on tullut vastaan... 5 hengelle on huonosti huoneita/huoneistoja, aina tulee ilmoitus ettemme mahdu samaan huoneeseen... ja ehdottomasti haluamme yhden huoneiston.

Isommat perheet, kertokaa kokemuksia! Olisin erittäin kiitollinen. Missä kohteessa ja hotellissa olette olleet ja onko ollut perheelle hyvä? TIetty hotellin uima-allas on tosi tärkeä, lapset täytyy olla huomioitu siellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krabi on yks mitä olen katellut... tai karon tai kata beach phuketissa...

Vierailija
2/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en Thaimaasta kauheasti välitä, turis´min pilaama. Mielumin menisin vaikka Kanarialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan thaimaa toki nykyään tosi suosittu... mutta on siellä ainaki ystävällistä väkeä, toisin kun mitä olen tottunut kanarialla. Ja tosi kaunista.

Mutta toki molemmista löytyy niitä rauhallisempiakin, kun vain osaa etsiä :)

Vierailija
4/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteita on loputtomasti, itse vältän aina nuo kamalat turistirysät kuten phuket yms.

Se aito Thaimaa jää monelta kokematta ja haukutaan koko maa noiden kamalien turistirysien takia / kokemuksella.

isohkolle seurueelle / perheelle voisin suositella ihan talon vuokraamista.

Lentoliput vaan ja itse kohdetta varaamaan. Me olemme olleet monesti niin, saa luksusta edullisesti!

Hyvää matkansuunnittelua ja matkaa ;)

Vierailija
5/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/thaimaa/

Kun noita lukee ja käy läpi, saa aikasta hyvän kuvan minne haluaa mennä.

Vierailija
6/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta olen yrittänyt katella... mutta erityisesti kiinnostaisi kokemukset, mitkä hotellit ovat olleet hyviä isolle perheelle 2+3. Monessa kun ei ole saatavilla yhtä huonetta/huoneistoa, vaan pitäisi jakautua kahteen ja sitä emme halua.

Vierailija
7/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu lasten kans epävarmalta, onko se sitä??? Voiko niihin luottaa, että varaat itse erikseen hotskun ja lennot...

Mitä taloa tai paikkaa suosittelet, laittaisitko vaikka linkin? Mitä ne vois maksaa esim. helmi-maaliskuulla?

Vierailija
8/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Mutta itse en Thaimaasta kauheasti välitä, turis´min pilaama. Mielumin menisin vaikka Kanarialle.

Vierailija
9/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu lasten kans epävarmalta, onko se sitä??? Voiko niihin luottaa, että varaat itse erikseen hotskun ja lennot...

Mitä taloa tai paikkaa suosittelet, laittaisitko vaikka linkin? Mitä ne vois maksaa esim. helmi-maaliskuulla?

me otetaan aina suoraan finnairilta lennot, nyt tosin helmi-maaliskuulle on tietyt päivät jo täynnä... varsinkin jos 5 ihmisille haluatte paikat.

kannattaa toki katsella onko matkatoimistoilla vielä viimeisiä paikkoja myynnissä ja hotelleja, voi saada suht edullisesti.....

Vierailija
10/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki tai paikka? Lähdetään siitä liikkelle.... Kannattaa ihan vaikka googlailla, katsella ja vertailla. Thaimaa on sen verran iso maa että ilman tarkempia tietoja on pikkaisen vaikea neuvoa.

Vierailija
11/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuna hotelli, josta alatte katsella sopivaa taloa.

Me teemme taaskin niin, että otamme Suomessa sen alkupaikan, ja paikan päällä käymme katselemassa.

Oma läppäri auttaa talojen etsimisessä, niin ei tarvitse "ihan kaikkea" käydä katsomassa paikan päällä. Netin kautta voi heti karsia liian kalliit, liian pienet jne.

Joskus olemme ajaneet taksilla katsomaan jos pidemmällä kuin alkumajoitus, joskus kävellen tutustuttu mahdollisen talon vuokraukseen.

Perheelle talon vuokraus parempi ja yleensä halvempi tapa.

Lähdemme nyt joulukuussa, 6 hengen perhe ja emme ota taaskaan kuin ensimmäiselle päivälle hotellin, että alkuun päästään.

Paikan päällä saa tingittyä talon vuokrasta, usko pois.

Kun kerran näin teet, et enää muuten tekisikään.

Kokemusta on.

Paikka johon menenisitte, niin sitä en osaa sanoa, makuja on niin monenlaisia. Krabi on yksi hyvä vaikka hiukan kallis.

Hyvää matkaa, kannattaa nähdä vaivaa hyvän loman saamiseksi.

Vierailija
12/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuna hotelli, josta alatte katsella sopivaa taloa.

Me teemme taaskin niin, että otamme Suomessa sen alkupaikan, ja paikan päällä käymme katselemassa.

Oma läppäri auttaa talojen etsimisessä, niin ei tarvitse "ihan kaikkea" käydä katsomassa paikan päällä. Netin kautta voi heti karsia liian kalliit, liian pienet jne.

Joskus olemme ajaneet taksilla katsomaan jos pidemmällä kuin alkumajoitus, joskus kävellen tutustuttu mahdollisen talon vuokraukseen.

Perheelle talon vuokraus parempi ja yleensä halvempi tapa.

Lähdemme nyt joulukuussa, 6 hengen perhe ja emme ota taaskaan kuin ensimmäiselle päivälle hotellin, että alkuun päästään.

Paikan päällä saa tingittyä talon vuokrasta, usko pois.

Kun kerran näin teet, et enää muuten tekisikään.

Kokemusta on.

Paikka johon menenisitte, niin sitä en osaa sanoa, makuja on niin monenlaisia. Krabi on yksi hyvä vaikka hiukan kallis.

Hyvää matkaa, kannattaa nähdä vaivaa hyvän loman saamiseksi.

Vierailija
13/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

/matkailu/Aasia/Thaimaa

Siellä on paljon asiaa josta saatat hyötyä, täällä ei niinkään moni kirjoita siitä. Mukavia lukuhetkiä.

Ps. Myös Thai-klubi Googleen, niin saat varmasti paljon vinkkejä matkustamisesta Thaimaahan.

Vierailija
14/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedustelin myös huoneistoja 2+3 henkiselle lapsiperheelle. Laittoivat sähköpostiin vastauksena listan hotelleista, joilla tarjolla huoneistoja isommalle perheelle. ongelmana kuitenkin se, että ko. huoneistot myydään aina nopeasti loppuun kun matkat tulevat myyntiin. pitää siis olla nopeana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi