Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä pinniksessä reunapehmusteet, miksi?
10.10.2011 |
Ymmärrän taaperoikäisellä moisen, mutta onko vastasyntyneellä? Meillä ei ole hankittu, koska haluan nähdä vauvan ja nyt näen, jos vain avaan silmät.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up