Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perse! En varmaan osta uutta talvitakkia tänäkään vuonna miehen takia.

Vierailija
09.10.2011 |

Olin kattonu yhtä talvitakkia ja näytin tänään sen miehelle. Mun mielestä istui hyvin, oli mun makuun ja kiva väri (tummanruskea). Miehen mielestä se oli tylsä, tavis ja "ei kannata ostaa kun parempiakin löytyy". Jäi sitten ostamatta, ja kuljen varmaan taas tämänkin talven kymmenen vuotta vanhassa toppatakissani :(

Miehellä on aina vain napisemista minun vaateostoksistani (tylsää, tavista, aina saman väristä), mutta ei koskaan mitään ehdotuksia. Tai jos on, niin mun mielestä epäkäytännöllisiä, huonosti istuvia, ei ollenkaan mun tyylisiä.

Minä ostaisin siis lyhyehkön maihinnousutakin, mies tarjoaa aina jotain liian pitkiä duffelitakkeja tai villakangastakkeja.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mun mielestä tosi kiva ! Osta se !

On kyllä tutun kuuloista, että mies arvostelee vaatetusta. Niin munkin mies. Se on joskus sanonut, että haluaisi, että pukeudun jakkuihin enkä huppareihin, mutta päiväkodissa jakut on aika hankalat. ;D

Oon kanssa yrittäny, että se joskus näyttäis mulle sen mielestä kivan vaatteen, mutta sellasia ei vaan löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden maiharin, on tilanteita joissa on pistettävä päälle villakangastakki ja siihen sopivat vermeet, jokaisella on.

Vierailija
44/72 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt villakangastakki? Ei sekään tietysti ihan mihin tahansa käy, mutta on edes pitkää käytännöllisempi, ja noissa halvemmissakin liikkeissä on niitä ihan hyvä valikoima, osa on vähän sporttisempia ja osa klassisempia.

Vierailija
45/72 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osta se roosa. Ja siihen sitten sopivansävyinen ruskea kaulahuivi, pipo/lakki ja hanskat, niin se roosa taittuu kummasti eikä ole "liian värikäs". Miehelle voit ilmoittaa, että niin kauan hän voi pitää päänsä kiinni, kunnes löytää jonkin ehdotuksen jonka on myös valmis sulle kustantamaan. Vaatteita pitää pitää joka päivä eikä ne ole ikuisia, osta takki pois kuleksimasta.

Vierailija
46/72 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tylsä ja tavallinen, kun oikeasti tarkoittaa että sinä olet tylsä ja tavallinen. Sori vaan ap.

Vierailija
48/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka on aina sitä mieltä, että joku vaate on hyvä ja sopiva, jos se vain on kallis ja "oikeaa" merkkiä. Ja tuntuu olevan miehissä tavallisempaa, varmaan sen takia, että miehet usein on helpommin vedätettävissä laadun ja istuvuuden suhteen, naisilla on usein enemmän silmää laadulle ja istuvuudelle ihan hinnasta riippumatta.

Siis tottakai laadussa on eroa, jos puhutaan ihan halpismerkeistä ja kalliimmista, esim. Euroopassa tehdyistä putiikkivaatteista, mutta tosiasia on, että useimmat ketjuliikkeiden vaatteet, urheiluliikkeiden vaaatteet ja muut keskihintaiset vaatteet tehdään just samoissa hikipajoissa Kiinassa. Eli miehesi on ihan turha luulla, että esim. joku Replay on mitenkään erityisen paljon laadukkaampi kuin H&M.

Vierailija
49/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko kysyä, että eikö sulla muka ole kuin tuo yksi takki talveksi? Käytät siis samaa takkia kaikissa mahdollisissa tilaisuuksissa?

Mä pidän itseäni todella huithapeli-pukeutujana, mutta kyllä mulla sentään on sekä polvimittainen villakangastakki (maksoi Lindexissä alle 100e) että tuollainen ostamasi kaltainen takki aktiivikäytössä. En voisi kuvitellakaan meneväni joka paikkaan "ulkoilutakissa".

Vierailija
50/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko kysyä, että eikö sulla muka ole kuin tuo yksi takki talveksi? Käytät siis samaa takkia kaikissa mahdollisissa tilaisuuksissa?

Mä pidän itseäni todella huithapeli-pukeutujana, mutta kyllä mulla sentään on sekä polvimittainen villakangastakki (maksoi Lindexissä alle 100e) että tuollainen ostamasi kaltainen takki aktiivikäytössä. En voisi kuvitellakaan meneväni joka paikkaan "ulkoilutakissa".

eikä mulla mitään "tilaisuuksia" yleensä edes ole. Kauppaan, töihin, pihalle, kerran tai kaksi vuodessa baariin. Mun mielestä tuo kelpaa kyllä.

ap

Vierailija
51/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä haluaisin, että sen mielestä mulla ois nätit vaatteet. En minä mikään tyyli-ihme ole koskaan ollut, eli todennäköisesti mun ostokset ei niitä parhaita olekaan. Mutta en minä enää yhtää tiedä itsekään, millaista vaatetta mun kannattais hankkia.

ap

Tiedäthän sinä!

Mutta jostakin oudosta syystä sinä kuvittelet, että juuri se 10 vuotta vanha toppatakkisi on miehesi mielestä se ainoa oikea, kaunis ja ihana sinulle sopiva takki.

Olisko hyvä nyt vaihteeksi käyttää järkeään.

Ja kokeilepa ihan kerran elämässäsi ostaa vaate OMAN mielesi mukaan. Ylläty ja hämmästy: se voi olla muidenkin mielestä oikein sopiva.

Jos miehesi haluaa vain alistaa sinua sillä, että moittii makuasi, niin omapa on valintasi jos siihen suostut.

Vierailija
52/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät miestäsi? lyökö se sua jos ostat sellaisen takin kuin haluat

jos se ei ees halua auttaa sua kunnolla ja kokonaisvaltaisesti(olet pyytänyt selamaan takkivaihtóehtoja postimyynnistä mutta hän ei ole viitsinyt) miksi et vaadi sitä valitsemaan sitten kunnolla jos et itse osaa? miksi kuuntelet hänen valitusta

toimi nainen! hanki elämä ja asenne! ja se vitun takki ku olis jo

Vierailija
53/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarkoitus ole, että mies valitsee minulle vaatteita. Minä valitsen itse, mutta haluan miehen makutuomariksi, ettei tartte kotona kuunnella mutinaa. Mutta miehelle ei yleensä kelpaa mikään, mistä minä pidän. Aina pitäis olla "jotain" enemmän tai erilaisempaa. Onneksi nyt tällä kertaa takki kelpasi. Ehkä on mies tarpeeksi kauan katellut sitä mun 10 vuotta vanhaa palttoota ja todennut, että parempi mikä tahansa kuin se :D

ap

Vierailija
54/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä haluaisin, että sen mielestä mulla ois nätit vaatteet. En minä mikään tyyli-ihme ole koskaan ollut, eli todennäköisesti mun ostokset ei niitä parhaita olekaan. Mutta en minä enää yhtää tiedä itsekään, millaista vaatetta mun kannattais hankkia.

ap

Tiedäthän sinä!

Mutta jostakin oudosta syystä sinä kuvittelet, että juuri se 10 vuotta vanha toppatakkisi on miehesi mielestä se ainoa oikea, kaunis ja ihana sinulle sopiva takki.

Olisko hyvä nyt vaihteeksi käyttää järkeään.

Ja kokeilepa ihan kerran elämässäsi ostaa vaate OMAN mielesi mukaan. Ylläty ja hämmästy: se voi olla muidenkin mielestä oikein sopiva.

Jos miehesi haluaa vain alistaa sinua sillä, että moittii makuasi, niin omapa on valintasi jos siihen suostut.

Vierailija
55/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSE!

Vierailija
56/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiv. niillä on vielä mun kokoa...

Vierailija
57/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei määrää mun vaateostoksista.

Takin ostan sellaisen kuin ostan.

Minulla on takki ulkoiluun. Pitkä takki hienosteluun, pari mustaa villakangastakkia housujen/hameen kanssa ja vielä untuvatakki

kovien pakkastan varalle.

Eli monta takkia.

Vierailija
58/72 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellaiseksi meikkaamattomaksi, käytännölliset (rumat) vaatteet ja matalat kengät, joita joku meikeistä ja muodista kiinnostunut täällä aina patistelee kokeilemaan korkkareita ja hulmuhelmoja :D

Ja vaikka sanon, että olisin avoin vaihtoehdoille, niin todellisuudessa en taida olla. Haluan ruman, käytännöllisen, huomaamattoman takin halvalla. En halua pukeutumisneuvojalle, koska luulen olevani ihan eri aaltopituudella sellaisten ihmisten kanssa.En halua satsata vaatteisiin rahaa, koska minulle on ihan sama, onko se takki henkkamaukan vai jonkun merkin.

Heh, ei ihme, ettei miehen kanssa löydy koskaan mitään yhteisymmärrystä tästä asiasta, enhän minä ole ollenkaan valmis joustamaan :D

ap

Vierailija
59/72 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaakin olla 10 vuotta siitä, kun ostin edellisen takkini.

Ostin tämän, vaikka olikin aika kallis (199): http://www.didriksons.com/media/collection/articles/max/veronica_womens…

Toivottavasti kestää seuraavat 10 vuotta!

ap

Vierailija
60/72 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa sun takki miehelle kuuluu? Oletko kovin nuori? Miksi annat miehen mielipiteelle mitään painoarvoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän