Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitti anopille

Vierailija
21.10.2011 |

ja kysyi saako vanhemmat lapset 2 kpl tulla sinne kun minä en lähde anoppilaan kun ollaan vähän kipeinä 1,5 vuotiaan kanssa. Siis miksi piti kysyä kun itsekin iltapäivällä siellä on. Hirvimetsälle lähti. Iltapäivällä viimeistään on jo anoppilassa ja kyllä kait anoppi nyt jonku tunnin lasten kanssa pärjää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen miniä oikeen oot?

Vierailija
2/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sopiiko tälläinen järjestely.

itse ainakin ihmettelisin jos mitään sanomatta tultais ja jätettäis lapset hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin minä jäin kotiin pienimmän kans koska olen kipeä. Ja erittäin harvoin joutuvat lapsia katsomaan kun asutaan sen verta kaukana. Mies kuitenkin siellä itsekin.

Vierailija
4/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin minä jäin kotiin pienimmän kans koska olen kipeä. Ja erittäin harvoin joutuvat lapsia katsomaan kun asutaan sen verta kaukana. Mies kuitenkin siellä itsekin.

että ne lapset jääkin anopin hoidettaviksi,koska sinä jäätkin kotiin.

On sullakin ap ongelmat..

Vierailija
5/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lasten äiti on paikalla, kuin että olla keskenään lasten kanssa. Jos siis ymmärsin oikein, että lasten isä olisi kyllä paikkakunnalla, mutta hirvimetsällä. Fiksusti miehesi toimi kun kysyi.

Vierailija
6/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näkee harvoin lapsenlapsia tarkoita automaattisesti sitä, että haluaa piikoa heitä.

6

Vierailija
7/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riepooko ap:ta puhelinlasku vai mikä?

Vierailija
8/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näkee harvoin lapsenlapsia tarkoita automaattisesti sitä, että haluaa piikoa heitä.

6

jos ei sitä viitsi eläkeläinen ajastaan uhrata niin anti olla.

Vierailija
9/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot saanut fiksun miehen, jolla on hyvät käytöstavat. Samaa ei voi nykyään sanoa ihan kaikista miehistä. Pidä kiinni siitä.

Toivottavasti saatte kunnon kimpaleen hirvipaistia, nam:)

Vierailija
10/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

on ihan yhtä arvokasta kuin muidenkin.

Ja miksi olet nyreissään eläkeiläiselle eli anopille? Eikö se alkuperäinen ongelma ollut se, että miehesi soitti ja kysyi? Vai ehtikö välissä tulla kieltävä vastaus?

Vierailija
11/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot saanut fiksun miehen, jolla on hyvät käytöstavat. Samaa ei voi nykyään sanoa ihan kaikista miehistä. Pidä kiinni siitä.

Toivottavasti saatte kunnon kimpaleen hirvipaistia, nam:)

enpä olis huonoa miestä ottanutkaan:D Anoppi ja appiukkokin kivoja ihmisiä. Tänään vaan on valitus päivä.

Vierailija
12/12 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näkee harvoin lapsenlapsia tarkoita automaattisesti sitä, että haluaa piikoa heitä. 6

Miksi tuntuu siltä, että ap on anopille jostain näreissään vaikka mies on hänelle soittanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi