Siis onko Päivi ja Paavo Lipponen eronneet?
Vai elävätkö vain eri elämiä? Luin joskus taannoin Päivi Lipposen haastattelun, joka tuntui jotenkin omituisen suorasukaiselta - että Paavo on jo vanha ja että he eivät sen vuoksi ole juurikaan tekemisissä keskenään.
Kommentit (44)
Eikös heillä ole omat asunnot, korona-aikaan Paavo muutti erilleen tartuntavaaran vuoksi. "Ja tekee omia juttujaan."
Mä luulin sen Veitolan yökylässä ohjelman takia ,että Paavo olisi dementoitunut. Sanoi että Paavo elää niin omissa maailmoissa. Eipä ole Paavo dementoinut vaan oikein virkeä ja pitää luentoja. Asuu Töölössä ja Päivi asuu Porvoossa.
Päivi luuli pääsevänsä lesken eduista nauttimaan pikaisesti. Eihän sille alunperin edes Paavon sukunimi kelvannut. Kun piti päästä politiikkaan mukaan, jopas vaihtui sukunimi sukkelaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että asuvat erillään.
Ei mitenkään erikoista. Moni muukin aviopari asuu eri osoitteissa. Parisuhteita on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin sen Veitolan yökylässä ohjelman takia ,että Paavo olisi dementoitunut. Sanoi että Paavo elää niin omissa maailmoissa. Eipä ole Paavo dementoinut vaan oikein virkeä ja pitää luentoja. Asuu Töölössä ja Päivi asuu Porvoossa.
Minäkin ihmettelin, kun Paavo oli Linnan juhlissa ja vaikutti ihan skarpilta. Olin luullut hänen olevan pahasti dementoitunut.
Päivi, joka alkoi salasuhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa, on jo kauan sitten saanut mitä halusi, tämä 'eri elämät" oli vain ajan kysymys.
Paavo Lipponen kuuluu Suomen vastenmielisimpiin poliitikkoihin.
Totesi aikoinaan muun muassa, demarien rökäletappion jälkeen, vaalien olleen valheelliset.
Että sellainen häviäjä. :D
Tää Lipposen akka on oksettava opportunisti, sellainen turhan länkyttäjä. Vastenmielisen näköinen naama ja olemus. Sellainen mulle mulle mulle SDP.
No eipä sitä kasikymppisellä muistelmiinsa uppoutuneella ukolla ja aktiivisella työelämässä olevalla ja maailmaa kiertelevällä viisikymppisellä oikein voi olla mitään yhteistä. Paitsi sukunimi ja tytär.
Vierailija kirjoitti:
Päivi, joka alkoi salasuhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa, on jo kauan sitten saanut mitä halusi, tämä 'eri elämät" oli vain ajan kysymys.
Mitä tarkoitat "oli vain ajan kysymys"? Nuohan ovat eläneet erillään jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Paavo kirjoitti joku aika sitten mielipidekirjoituksen muistaakseni Hufvudstadsbladetiin ja oli täysin skarppi.
Vierailija kirjoitti:
No eipä sitä kasikymppisellä muistelmiinsa uppoutuneella ukolla ja aktiivisella työelämässä olevalla ja maailmaa kiertelevällä viisikymppisellä oikein voi olla mitään yhteistä. Paitsi sukunimi ja tytär.
Kolme tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo kirjoitti joku aika sitten mielipidekirjoituksen muistaakseni Hufvudstadsbladetiin ja oli täysin skarppi.
Skarppikin voi olla "omissa maailmoissaan", jos keskittyy esim. kirjoittamiseen oikein intohimoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme tytärtä.
Kaksi. Lisäksi molemmilla jälkikasvua edellisistä liitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme tytärtä.
Onko ne kaikki yhteisiä? Olen ymmärtänyt, että Päivi ei ole ainut, jonka kanssa Paavolla on lapsia.
Elävät eri elämiä, eivät ole eronneet.