Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vaimo jättää keuhkokuumeessa olevan aviomiehensä 4 pväksi ilman ruokaa yksin kotiin?

Vierailija
09.10.2011 |

Olen lukenut lääketiedettä ja tiedän, että ihminen selviää ilman ruokaa pitkäänkin, mutta nesteenpuutteeseen kuolee päivissä. Söin antibiotteja ja elin hanavedellä sen neljä päivää, välillä otin Cocillana-nimistä yskänlääkettä 500 ml pullosta pahimpiin yskänpuuskiin. Kun vaimo sitten palasi, hän vain totesi, että ai, sä olet vielä hengissä, no onhan sulla tota vararavintoa.

Olisiko mun pitänyt tilata itselleni ambulanssi ja mennä sairaalaan vuodeosastolle? Siellä saa ainakin ruokaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli kerran sairas päänsärky ja hoidettava 2 vuotias lapsi.. kun tuntu että en kestä enään niin illalla 9 aikoihin soitin ambulanssin ja poika vaan mukaan..

2 tunti odotin lääkäriä kamalassa päänsäryssä huutavan 2 vuotiaan kanssa kunnes sain tarpeekseni ja lähdin kotiin..

ja minulla rei siis ollu ketään kuka ois heittäny mut sairaalaan.

jos on oikeesti 41 asteen kuumeeessa ni on aika mennä lääkäriin...ei vaimon tehtävä oo sinua hoitaa..

ja minä myös hoidan kipeenä lapsen ja käyn kaupassa vaikka olisin niin kipee etten pystyssä pysy..

Vierailija
2/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap "mukamies" nauraa katketakseen palstamammoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kitinä, ei sun vaimo ole sun äitis.

Vierailija
4/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tarvitse rautalangasta vääntää millainen vaimo... :)

Mutta joo, jos ei sairauden takia pärjää yksin kotona eikä ole hoitajaa, sairaalaan. Tiesitkö, että tämä tilanne on aika yleinen etenkin vanhuksilla?

Vierailija
5/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joita pitäs paapoa 24/7. Hohhoijaa.

Veikkaan että tilanne olis toisinpäin, miestä ei vois vähempää kiinnostaa vaimon terveydentila.

Vierailija
6/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vaimo työmatkalla vai humputtelemassa? Jouditko sairaana hoitamaan lapsia? Etkö tunne ainuttakaan ihmistä, jolle olisit voinut soittaa ja pyytää tuomaan ruokaa?

Cocillana on ihan toimiva yskänlääke.

Vierailija
7/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olen kipeä niin minun täytyy siitä huolimatta hoitaa koti, itseni ja lapset.

Kun mieheni on kipeä, hänen ei pidä tehdä yhtään mitään vaan olla passattavana.

Voisin ihan hyvin jättää keuhkokuumeessa olevan mieheni yksin kotiin. Jos hän ei siellä pärjää, niin luulisi silti aikuisen ihmisen osaavan hakeutua sairaalaan.

Vierailija
8/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA jos sairaana olisikin ollut vaimo, silloin tietenkin hän olisi silti sinulle kokannut ruuat, hoitanut lapset ja käynyt vielä puolikuolleena kaupassakin.

Vierailija
9/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavatko heti ambulanssin kun ovat kipeitä. Ei ole ihme jos sairaalat on täynnä.

Vierailija
10/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA jos sairaana olisikin ollut vaimo, silloin tietenkin hän olisi silti sinulle kokannut ruuat, hoitanut lapset ja käynyt vielä puolikuolleena kaupassakin.

Vierailija
11/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset miehet ovat noin avuttomia nykyisin?

Veikkaan että jos vaimoa ei ole, miestä passaa tämän oma äiti, vaikka olisi kuinka iäkäs ja raihnainen.

Vierailija
12/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä ollut itse keuhkokuumessa? Tiesitkö, että se on hengenvaarallinen? Kävin aikaisemmin lääkärissä ja sain antibiootit ja yskänlääkkeen, mutta epäilen keuhkokuumettani virusperäiseksi, koska antibiootit eivät purreet. 41 asteen kuumeessa tärisevänä ja hikoilevana, kun kaikki pyörii silmissä, on aika vaikea lähteä bussilla lääkäriin yksin. Ibumaxitkin oli loppu. En saanut siis alennettua kuumetta.

ap

Vierailija
13/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko vaimosi passaamaan sinua, vaikka olisi kipeä?

Ja ei... Ei heru sääliä sitten yhtään.

Sitä kun on itsekin oltu joskus keuhkokuun´meessa ja pärjätty ihan itsekin.

Oletko ikinä ollut itse keuhkokuumessa? Tiesitkö, että se on hengenvaarallinen? Kävin aikaisemmin lääkärissä ja sain antibiootit ja yskänlääkkeen, mutta epäilen keuhkokuumettani virusperäiseksi, koska antibiootit eivät purreet. 41 asteen kuumeessa tärisevänä ja hikoilevana, kun kaikki pyörii silmissä, on aika vaikea lähteä bussilla lääkäriin yksin. Ibumaxitkin oli loppu. En saanut siis alennettua kuumetta.

ap

Vierailija
14/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni hoitanut mua kiltisti kun oon sairastanut ja huolehti tietysti myös lapsista.

Vierailija
15/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jouduin minäkin keuhkokuumeessa tekemään.

Vierailija
16/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

:=DDDDD

Nyt täytyy kyllä sanoa, että ap:n tapainen ruikuttaja pilaa koko miespuolen maineen. Onneksi suurin osa miehistä EI todellakaan ole ap:n kaltaisia.

Vierailija
18/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin pikaisesti taksilla sinne lääkäriin.

Vierailija
19/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tilannut vaikka pitsaa henkesi pitimeksi, kotiinkuljetuksella tietenkin. Ja jos ei muuten lääkäriin pääse, niin olisit tilannut sen ambulanssin tai vaikka taksin. Mikset ostanut apteekista Ibumaxia samalla kun hait ne antibioottisi? Vai etkö osaa itse niitä ostaa? Vaimonko homma se on?

Miten aikuinen mies on noin avuton?

Vierailija
20/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, kun oli keuhkokuume ei ollut ruokahaluja ollenkaan.Onhan niitä kotiin kuljeuts palveluitakin.