Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi #¤%& miksi liian helposti raskaaksi tulemista ei saa itkeä?

Vierailija
08.10.2011 |

Istuttiin iltaa ja saunottiin 2 likkakaverin kanssa. Toinen alkoi itkeä, että on taas raskaana ja pakko tehdä abortti. Tähän toinen, tahattomasti lapseton, kaveri alkaa karjua miten julmaa on leuhkia tollasella ja miten noin itsekkään abortti harkitsevan pitäisi kuolla siihen aborttiin ja jo olemassa olevat lapset huostaanottaa.

Tämä raskaana oleva syö sairautensa takia uutta lääkettä, jonka aikana ja pitkään sen jälkeenkin on ehdoton kielto tulla raskaaksi ja hänellä on klipsit munajohtimissa. Me kaikki tiedetään tämä, myös lapseton kaveri.

Mikä "#¤%& siinä on, että lapsottoman on oikeus purkaa katkeruutensa ja kaunansa muihin, terrorisoida milloin mitäkin juhlaa ja käyttäytyä huonosti unohtaen alkeelliset käytöstavat, koska ei ole tullut raskaaksi? Miksi liian helposti raskaaksi tulemista ei saa surra tai valittaa?

Jos J nyt tunnistit itsesi, niin mietipä olisiko sulla syytä soittaa ja pyytää illan emännältä anteeksi! Jos et tajua tekoasi katua, niin oli muuten viimeinen kerta kun ovia paiskoa lähdit tilaisuudesta jossa olen mukana, multa ei ainakaan kutsua tule enää minnekään, nyt mulla tuli mitta täyteen!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä periaatteessa ehkäisy on 99,7 %, miten voi tulla raskaaksi.

Mun ystäväni oli tullut 4 kk sitten äidiksi ja alkoi odottamaan toista. Ei paljoa sympatiaa tullut kun sanoi että imetti eikä kuukautisia ollut vielä tullut.

Mies on sen verran viriili että heillä taatusti harrastetaan patjajumppaa vähintään joka 2 pv.

Oli vielä ollut lopputarkastuksessa ja ottanut pillerireseptin mutta itse päätti olla puhumatta koko asiasta miehelleen ja odotti vaan ekoja kuukautisia.

Jos 35 v nainen ei ton vertaa tiedä, sitten pitää katsoa peiliin.

Vierailija
22/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tämä vahva lääkitys on, muutaman kuukauden kuuri aknen hoitoon?? Vai loppuelämän kestävä? Jos vain muutaman kuukuaden niin sen ajan olisi kyllä voinut olla ihan selibaatissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen alkoi itkeä, että on taas raskaana ja pakko tehdä abortti."

Et kertonut sekavassa viestissäsi, että ekan lapsen oli pitänyt. Jos nyt oli tosiaan eka vahinko niin ymmärrän tilanteen paremmin.

En ole itse lapseton btw, joten piikkisi meni nyt ihan ohi.

Jos joku tuttuni tekisi jo toisen abortin ja sitä nyyhkisi samalla kun itse käyn hoidoissa niin voisi pikkaisen mennä hermo itseltäänkin!!! Kannattaisi varmaan käyttää jotain ehkäisyä, jos jo toisen kerran klipsit pettää??!! Huhhuh.

Tästä huomaa kuinka sitä omaa napaa tuijotetaan.. Halutaan ymmärtää luettukin väärin, että voidaan kiillottaa sitä kruunua, kun on vain itsellä oikeus itkeä lapsettomuuttaan.

Ihan vinkkinä, mäkin saattaisin olla TAAS raskaana, koska on jo KOLME LASTA, mutta olisi pakko tehdä abortti.

Vain ääliö lähtee huutelemaan tuollaisten perusteella.

Vierailija
24/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tämä vahva lääkitys on, muutaman kuukauden kuuri aknen hoitoon?? Vai loppuelämän kestävä? Jos vain muutaman kuukuaden niin sen ajan olisi kyllä voinut olla ihan selibaatissa.

puhua ihan normaaleja illanistujaisten asioita, niin silloin lapsettoman on varmaan hyvä pysyä ihan helvetin pitkällä niistä, eikös niin?

Onneksi mun tuntemilla lapsettomuudesta kärsivillä on kuitenkin vähän vielä järkeä päässään, toisin kuin näillä palstamarttyyreilla.

Vierailija
25/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä harrastaa niin on mahdollista tulla raskaaksi. Nyyh... Jos ei halua tulla raskaaksi niin sitten pitää jalat ristissä.

Vierailija
26/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua ihan normaaleja illanistujaisten asioita, niin silloin lapsettoman on varmaan hyvä pysyä ihan helvetin pitkällä niistä, eikös niin? Onneksi mun tuntemilla lapsettomuudesta kärsivillä on kuitenkin vähän vielä järkeä päässään, toisin kuin näillä palstamarttyyreilla.

Vierailija
27/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu kuvittelevan, että toisen ihmisen vahinkoraskaus on henkilökohtainen loukkaus heitä kohtaan. Että se toisen vahingossa alkanut ja kenties aborttiin johtanut raskaus olisi sitten lapsettoman mahdollisuuksista pois.

Ollaan niin vitun hanakoita moralisoimaan toisten ratkaisuja, mutta itse pillitetään, jos joku sanoo, että lopeta stressaaminen, tai älä juo niin paljoa viinaa, tai mitäs hankit nuorena useamman sukupuolitaudin...

Vierailija
28/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne klipsit 100% ehkäisykeino kuitenkaan ole.

Kuuluttaisin tähän kaikille osapuolille sitä suvaitsevaisuutta. Ihan myös ap:lle.

Abortista en muuten lähtisi noin vaan puhumaan koskaan illanistujaisissa koska asia voi olla monellakin tavalla ihmisille kipeä aihe (itse tehty abortti, lapsettomuus, omat valinnat aiheeseen liittyen nuorempana, pienen vauvan äiti hormonihöyryissään joka ei siedä ajatusta, vakaumus). Tuo on kyllä harvinaisen huono asia ruveta vatvomaan illanistujaisissa ja vielä huonompi jos voi olettaa että asia on jollekin osallistujista kipeä tavalla tai toisella.

Vierailija
29/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ap voisi myös mennä hieman itseensä.

Oma suhtautumisesi asiaan ei millään tavalla helpota tilannetta.

Jos nämä lääkkeet ovat niin "tappokoneita" lapselle niin raskaus keskeytyy itsestään ja asia on sillä hoidettu.

Komppaan aikaisempia siinä että jos ei missään nimessä saa tulla raskaaksi niin sitten on parempi olla harrastamatta seksiä tai ainakaan yhdyntää.

Vierailija
30/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne klipsit 100% ehkäisykeino kuitenkaan ole. Kuuluttaisin tähän kaikille osapuolille sitä suvaitsevaisuutta. Ihan myös ap:lle. Abortista en muuten lähtisi noin vaan puhumaan koskaan illanistujaisissa koska asia voi olla monellakin tavalla ihmisille kipeä aihe (itse tehty abortti, lapsettomuus, omat valinnat aiheeseen liittyen nuorempana, pienen vauvan äiti hormonihöyryissään joka ei siedä ajatusta, vakaumus). Tuo on kyllä harvinaisen huono asia ruveta vatvomaan illanistujaisissa ja vielä huonompi jos voi olettaa että asia on jollekin osallistujista kipeä tavalla tai toisella.

Vierailija
31/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sen verran viriili että heillä taatusti harrastetaan patjajumppaa vähintään joka 2 pv.

Mistä tiedät että joka 2. päivä?

Vierailija
32/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävilleen.

Vierailija
33/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paikassa ja vielä odottavan saavansa ymmärrystä. Mä en sääli enää ketään mahoa, niin itsekkäitä ne on. Kukaan ei saisi olla ylpeä lapsistaan eikä varsinkaan iloita raskauksistaan mahojen seurassa.

Mäkin olin ennen hiirulainen näiden kanssa kunnes tulin TAAS raskaaksi. Gynellä sitten voivottelin, että musta alkaa tuntua että teen väärin kun olen taas raskaana (kolmas lapsi)kun ympärillä on paljon lapsettomuudesta kärsiviä. Gyne katsoi minua tuimasti ja sanoi, että tälläiset asiat on puhtaasti luonnon valinta. Siis että toiset raskautuu helposti ja toiset ei ollenkaan.

Vierailija
34/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne klipsit 100% ehkäisykeino kuitenkaan ole. Kuuluttaisin tähän kaikille osapuolille sitä suvaitsevaisuutta. Ihan myös ap:lle. Abortista en muuten lähtisi noin vaan puhumaan koskaan illanistujaisissa koska asia voi olla monellakin tavalla ihmisille kipeä aihe (itse tehty abortti, lapsettomuus, omat valinnat aiheeseen liittyen nuorempana, pienen vauvan äiti hormonihöyryissään joka ei siedä ajatusta, vakaumus). Tuo on kyllä harvinaisen huono asia ruveta vatvomaan illanistujaisissa ja vielä huonompi jos voi olettaa että asia on jollekin osallistujista kipeä tavalla tai toisella.

puhuu abortista. Ap, pysykää kaukana tuollaisista tyypeistä, ei tuollainen ole ystävä. Outoa minusta on se, että ystävykset eivät voi puhua kipeistä asioista keskenään. Veikkaanpa, että ko. tapaus on jauhanut ap:lle kylllästymiseen asti lapsettomuudestaan.

Vierailija
35/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko on ikää???22 v???

Vierailija
36/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos ei illanistujaisissa voi puhua kipeistä asioista ystävilleen.

Minä en rupea hehkuttamaan uudesta työstäni (1000e lisää palkkaa) ystävälleni, joka on ollut työtön 5kk ja tiedän että hän kärsii tilanteesta suunnattomasti. Hehkutan sitä muille ystävilleni, joille asia ei kipeä oman pettymyksen vuoksi.

En myöskään rupea valittamaan äitini kanssa käymiä väittelyitä ystävälleni, jonka äiti on saattohoidossa ja tulee kuolemaan kuukauden sisällä. :( Valitan niistä sitten tarvittaessa muille ystävilleni.

Enkä tosiaankaan rupeaisi puhumaan tahattomasta raskaudesta ja itkemään pakkoaborttia ystävälleni, joka kärsii lapsettomuudesta. Itkisin muille ystävilleni.

Mutta kas - minä otankin ystävieni elämäntilanteet huomioon. Näin tekevät myös ystäväni. Siksi olemmekin varmasti olleet ystäviä päiväkoti-ikäisestä asti. Otamme toisemme huomioon emmekä halua pahoittaa toistemme mieltä.

Vierailija
37/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on sellainen tilanne että raskaus olisi katastrofi, miksi harrastaa seksiä silloin? Typerää itkeä asiaa jonka on itse aiheuttanut. Liian monella on se asenne että "Jotenkin se vauva vaan sinne mahaan meni, enkai MÄ nyt ole mitään tehnyt, ottakaa se pois!" Mielestäni siis molemmat ap'n kaverit ovat vähän erikoisen kuuloista sakkia. Ja kyllä, jos joku on tahattomasti lapseton niin on kyllä sairasta mainostaa tekevänsä abortti tämän kuullen.

Vierailija
38/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esimerkiksi migreenilääkkeitä, epilepsialääkeitä ja vaikka mitä, joita ei saa käyttää lainkaan raskauden aikana. Ja lääkkeet ovat oikeasti vaarallisia vauvalle, esimerkiksi bentsodiatsepiinit, joilla hoidetaan mm. ahdistushäiriöitä. Monia lääkkeitä syödään "toistaiseksi" joten on aika omituista ajatella, että pitäisi seksistä sinä aikana kokonaan kieltäytyä vieläpä kun ehkäisykin on "varmalla tavalla" hoidettu. Tuskin muuten on mikään aknelääke, kerran on (käsittääkseni) putket laitettu tukkoon lääkkeen takia. Ei seksistä tarvitse toisaalta edes aknelääkkeen takia kieltäytyä, jos ehkäisy on kunnossa. Tässä tapauksessa se vain petti -niin voi käydä kenelle tahansa.

Mutta tuo ystävän reagointi kiteyttää lapsettomien ihmisten ajoittaisen ajattelemattomuuden. Asia stressaa ja inhottaa niin paljon, että se on heille maailman suurin huoli. Jos ystäväsi olisi sanonut pitävänsä lapsen, ovet olisivat todennäköisesti paukkuneet joka tapauksessa. Mielstäni lähinnä lapsettoman ongelma, ei tuollaisten takia tarvitse keskustelun aiheita miettiä. Ei kenenkään ystävän takia pidä olla varpaillaan siitä mitä sanoo, sillä ystävien kesken ollaan avoimia. Muuten tuttavuus ei ole ystävyyttä.

Vierailija
39/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos ei illanistujaisissa voi puhua kipeistä asioista ystävilleen.

Minä en rupea hehkuttamaan uudesta työstäni (1000e lisää palkkaa) ystävälleni, joka on ollut työtön 5kk ja tiedän että hän kärsii tilanteesta suunnattomasti. Hehkutan sitä muille ystävilleni, joille asia ei kipeä oman pettymyksen vuoksi. En myöskään rupea valittamaan äitini kanssa käymiä väittelyitä ystävälleni, jonka äiti on saattohoidossa ja tulee kuolemaan kuukauden sisällä. :( Valitan niistä sitten tarvittaessa muille ystävilleni. Enkä tosiaankaan rupeaisi puhumaan tahattomasta raskaudesta ja itkemään pakkoaborttia ystävälleni, joka kärsii lapsettomuudesta. Itkisin muille ystävilleni. Mutta kas - minä otankin ystävieni elämäntilanteet huomioon. Näin tekevät myös ystäväni. Siksi olemmekin varmasti olleet ystäviä päiväkoti-ikäisestä asti. Otamme toisemme huomioon emmekä halua pahoittaa toistemme mieltä.

Omituista, että edes hyvien ystävien kesken ei saa purkaa pahaa oloaan, olipa syy mikä tahansa.

Vierailija
40/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on sellainen tilanne että raskaus olisi katastrofi, miksi harrastaa seksiä silloin? Typerää itkeä asiaa jonka on itse aiheuttanut. Liian monella on se asenne että "Jotenkin se vauva vaan sinne mahaan meni, enkai MÄ nyt ole mitään tehnyt, ottakaa se pois!" Mielestäni siis molemmat ap'n kaverit ovat vähän erikoisen kuuloista sakkia. Ja kyllä, jos joku on tahattomasti lapseton niin on kyllä sairasta mainostaa tekevänsä abortti tämän kuullen.

maholle ei tule paha mieli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä