Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi #¤%& miksi liian helposti raskaaksi tulemista ei saa itkeä?

Vierailija
08.10.2011 |

Istuttiin iltaa ja saunottiin 2 likkakaverin kanssa. Toinen alkoi itkeä, että on taas raskaana ja pakko tehdä abortti. Tähän toinen, tahattomasti lapseton, kaveri alkaa karjua miten julmaa on leuhkia tollasella ja miten noin itsekkään abortti harkitsevan pitäisi kuolla siihen aborttiin ja jo olemassa olevat lapset huostaanottaa.

Tämä raskaana oleva syö sairautensa takia uutta lääkettä, jonka aikana ja pitkään sen jälkeenkin on ehdoton kielto tulla raskaaksi ja hänellä on klipsit munajohtimissa. Me kaikki tiedetään tämä, myös lapseton kaveri.

Mikä "#¤%& siinä on, että lapsottoman on oikeus purkaa katkeruutensa ja kaunansa muihin, terrorisoida milloin mitäkin juhlaa ja käyttäytyä huonosti unohtaen alkeelliset käytöstavat, koska ei ole tullut raskaaksi? Miksi liian helposti raskaaksi tulemista ei saa surra tai valittaa?

Jos J nyt tunnistit itsesi, niin mietipä olisiko sulla syytä soittaa ja pyytää illan emännältä anteeksi! Jos et tajua tekoasi katua, niin oli muuten viimeinen kerta kun ovia paiskoa lähdit tilaisuudesta jossa olen mukana, multa ei ainakaan kutsua tule enää minnekään, nyt mulla tuli mitta täyteen!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luoja, miten ilkeitä ihmisiä tällä palstalla on. Niin on kyllä ap:n esimerkissäkin: kumpikin osapuoli, niin lapseton kuin aborttia suunnittelevakin, käyttäytyi asiattomasti.

Silti, millainen ihminen kutsuu toista MAHOKSI? Onnittelut teille, jolla on empatiakyky täysi nolla.

Vierailija
2/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahattomasti lapsettoman mielestä yhtä maailman ruminta sanaa. Maho.

Kuinka idiootti ja itsekäs ihminen voit olla? Tiesitkö että kaikki lapsettomuus ei aina johdu naisesta? Ja vaikka johtuisikin, niin tiedätkö kuinka syvältä kouraisee tämä sana? Et, koska sinä olet saanut niitä lapsia.

Ja sinä koet oikeudeksesi nimitellä kaikkia lapsettomia naisia mahoiksi.

En sinällään halua puuttua täähän keskusteluun. Koska kaikissa ihmisissä, lapsellisissa ja lapsettomissa, on ilkeitä ja tahdittomia yksilöitä.

joka paikassa ja vielä odottavan saavansa ymmärrystä. Mä en sääli enää ketään mahoa, niin itsekkäitä ne on. Kukaan ei saisi olla ylpeä lapsistaan eikä varsinkaan iloita raskauksistaan mahojen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman! NAISETKI ON MENNY PILALLE KUN TUOLLAISIA LAPSIA ELI LOISIAS SANAN OIKEASSA MERKTYSESSÄ SISÄLLÄÄN KANTELEVAT!

Vierailija
4/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin eräs reumalääke tekee sen ettei 2 VUOTEEN SAA tulla raskaaksi missään nimessä! Moniko on 2 vuotta selibaatissa? Kyllä sitä olettaa sterkun tehtyään, että voi seksiä nyt harrastaa vai oniko ei luota pillereihinsä ja elää varuiksi selibaatissa pahoina aikoina?

Miksi ei voisi ystävien kesken kertoa urheestaan illanistujaisissa?

Olette tosi oni tosi outoja, alan ihmettelemään miten maailmassa tosiaan voikin olla noin typeriä ihmisiä. Ei voi kun päätään pudistella moisen yksinkertaisuuden edessä. =(

Ei abortti ole kiva asia ja siitä itkeminen on minusta täysin luonnollista. Mahtaa tehdä kipeää kun ei VOI lasta pitää... =(

Vierailija
5/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman! NAISETKI ON MENNY PILALLE KUN TUOLLAISIA LAPSIA ELI LOISIAS SANAN OIKEASSA MERKTYSESSÄ SISÄLLÄÄN KANTELEVAT!

Nyt meni ohi tämä purkautuminen

Vierailija
6/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplaehkäisy?? Jos kerran aikaisemminkin on saanut kierukkavauvan ja on ehdoton raskaaksitulokielto, niin kyllä minä ainakin sterilisaation lisäksi käyttäisin kondomia. Ei sekään ole 100% varma, mutta kuitenkin huomattavasti varmempi kuin pelkkä steri. Steri on muuten epävarmempi ehkäisykeino kuin hormonikierukka!

Ainakin eräs reumalääke tekee sen ettei 2 VUOTEEN SAA tulla raskaaksi missään nimessä! Moniko on 2 vuotta selibaatissa? Kyllä sitä olettaa sterkun tehtyään, että voi seksiä nyt harrastaa vai oniko ei luota pillereihinsä ja elää varuiksi selibaatissa pahoina aikoina?

Miksi ei voisi ystävien kesken kertoa urheestaan illanistujaisissa?

Olette tosi oni tosi outoja, alan ihmettelemään miten maailmassa tosiaan voikin olla noin typeriä ihmisiä. Ei voi kun päätään pudistella moisen yksinkertaisuuden edessä. =(

Ei abortti ole kiva asia ja siitä itkeminen on minusta täysin luonnollista. Mahtaa tehdä kipeää kun ei VOI lasta pitää... =(

Vierailija
7/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitä. Miksi lapseton ihminen on paha ja huono? Hänellä on oma tuskansa kannettavanaan, ja kun tuska on tarpeeksi suuri, se imee kaiken muun energian. Kun siitä selviää, alkaa energiaa löytymään muillekin ihmisille.

Raskaana olevalle, lääkkeitä syövälle abortti on varmasti kauhea asia. Mutta kuka alkaa keskustelemaan tuosta aiheesta lapsettoman kuullen? Molemmat oli tahdittomia, mutta miksi te muut lyötte lyötyä? Ettekö kestä nähdä toisen ihmisen tuskaa? Miksi?

Vierailija
8/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka idiootti ja itsekäs ihminen voit olla? Tiesitkö että kaikki lapsettomuus ei aina johdu naisesta? Ja vaikka johtuisikin, niin tiedätkö kuinka syvältä kouraisee tämä sana? Et, koska sinä olet saanut niitä lapsia.

En sinällään halua puuttua täähän keskusteluun. Koska kaikissa ihmisissä, lapsellisissa ja lapsettomissa, on ilkeitä ja tahdittomia yksilöitä.

joka paikassa ja vielä odottavan saavansa ymmärrystä. Mä en sääli enää ketään mahoa, niin itsekkäitä ne on. Kukaan ei saisi olla ylpeä lapsistaan eikä varsinkaan iloita raskauksistaan mahojen seurassa.

On tosi hyvä esimerkki tasapainoisesta, aikuisesta ja empaattisesta äitihahmosta. Hänet on äitiys tehnyt hyväksi ihmiseksi ja hän kykenee kasvattamaan yhteiskuntakelpoisia lapsia.

Vierailija
9/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä esimerkki tasapainoisesta, aikuisesta ja empaattisesta äitihahmosta. Hänet on äitiys tehnyt hyväksi ihmiseksi ja hän kykenee kasvattamaan yhteiskuntakelpoisia lapsia.

Vierailija
10/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä he kuvittelevat että se oma ONGELMA on se suurin mitä ihmiskunta on kohdannut,en kestä moisten urpojen seuraa laisinkaan ja siksi kaikki lapsettomat ruikuttajat ovatkin tuttavapiiristä tippuneet,ei niitä kestä kukaan!

Vierailija
12/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin on tosi vaikeaa, eläytyä toisten ihmisten maailmaan. Ainoastaan se oma napa kiinnostaa.

Vierailija
13/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuttuni tekisi jo toisen abortin ja sitä nyyhkisi samalla kun itse käyn hoidoissa niin voisi pikkaisen mennä hermo itseltäänkin!!! Kannattaisi varmaan käyttää jotain ehkäisyä, jos jo toisen kerran klipsit pettää??!! Huhhuh.

Vierailija
14/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuttuni tekisi jo toisen abortin ja sitä nyyhkisi samalla kun itse käyn hoidoissa niin voisi pikkaisen mennä hermo itseltäänkin!!! Kannattaisi varmaan käyttää jotain ehkäisyä, jos jo toisen kerran klipsit pettää??!! Huhhuh.

Tästä huomaa kuinka sitä omaa napaa tuijotetaan.. Halutaan ymmärtää luettukin väärin, että voidaan kiillottaa sitä kruunua, kun on vain itsellä oikeus itkeä lapsettomuuttaan.

Vierailija
15/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei tuolla raskaana olevalla ystävällä ole jo lapsia? NYT vain on sellainen tilanne, ettei raskaus ole mahdollinen. Ja mistä hitosta tiedät kuinka kauan ne klipsit ovat olleet paikallaan? Sitä ap ei sano.

Voi hitto, että korpeaa tuollaiset kukkahattutädit, jotka tulevat paasaamaan luettuaan jutun ohimennen sen enempää ajattelematta!

Vierailija
16/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ennen aborttia tehnyt. 2 lapsensa oli kierukkavauva, jonka piti. Keväällä laitettu klipsit ja vahva lääkitys, jonka aikana ehdoton raskauskielto. Kyllä hän ehkäisystä hulehtii!

Vierailija
17/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kun valitin vahinkoraskautta, että oli terapeuttista kerrankin kuulla kolikon toinen puoli kun yleensä vain valitetaan lapettomuusongelmaa. En ollut odottanut häneltä sympatiaa, mutta sitä kuitenkin sain. Elämä ei todellakaan ole mustavalkoista.

Vierailija
18/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen alkoi itkeä, että on taas raskaana ja pakko tehdä abortti."

Et kertonut sekavassa viestissäsi, että ekan lapsen oli pitänyt. Jos nyt oli tosiaan eka vahinko niin ymmärrän tilanteen paremmin.

En ole itse lapseton btw, joten piikkisi meni nyt ihan ohi.

Tästä huomaa kuinka sitä omaa napaa tuijotetaan.. Halutaan ymmärtää luettukin väärin, että voidaan kiillottaa sitä kruunua, kun on vain itsellä oikeus itkeä lapsettomuuttaan.

Vierailija
19/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla! Minä olen tuon kertonut monillekin ihmisille. Kyllä täällä on niin paljon epäonnea ja kurjuutta, eli abortti/lapsettomuus ovat vain muurahaisen mutinaa.

Olen tätä herkästi raskaaksi tulevaa tyyppiä itse ja mm. abortti takana. En minä sitä huutele laajasti, mutta joskus olen miettinyt asiaa, kun joku raivoaa lapsettomuudesta tai abortista.

Kipeitä asioita ovat kaikki ja monenlaisia tunteita herättää. Ja kaikkeen saa varautua.

Vierailija
20/56 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tämä vahva lääkitys on, muutaman kuukauden kuuri aknen hoitoon?? Vai loppuelämän kestävä? Jos vain muutaman kuukuaden niin sen ajan olisi kyllä voinut olla ihan selibaatissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän