Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva+sose+sotku - en vissiin vaan osaa? :-/

Vierailija
08.10.2011 |

Kyseessä siis 5 kuukautta vanha reipas vauva. On niin levoton sitterissä että syötän sylissä. Mä en tajua, mitä teen väärin, niin että syöttämisen jälkeen sekä minä että vauva ollaan yltä päältä soseessa, lattia ja pöytä on soseessa jne. Vaikka kuinka työnnän kätöseen porkkanaa ja lusikkaa, niin vauva tunkee nyrkkinsä suuhun just kun se on täynnä sosetta (tai sitten tunkee sinne varpaansa ja sukkansa) ja huitoo sitten sillä soseisella nyrkillään sinne tänne. Mitä teen väärin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on joidenkin vauvojen kanssa. Jotkut lapset sotkevat aivan kamalasti, toiset ei juuri lainkaan. Ota rennosti, älä tee vauvalla ruokailusta stressaavia ja hermokireitä hetkiä.

Vierailija
2/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti riisuiduin ja riisuin vauvan, kun syötin häntä. Pestävä pipo vauvan päähän, jotta ei likasta hiuksiaan. ruokailun jälkeen pipo tarvittaessa pesuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää pinnaa tarvitaan =)

Vierailija
4/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita molemmille isot essut tai riisut ne vauvan sukat(mä oon joskus syöttänyt vaippasiltaan ja sitten lavuaariin koko vauva pesulle. oikeesti helpompi syöttää jos saat sen vauvan siihen sitteriin

Vierailija
5/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastentarvikeliikkeistä saa sellaisia essuja, peittävät lapselta koko mahan ja hihat.

Vierailija
6/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin toi vinkki piposta ja suojakaavusta oli hyvä! Mietinkin, että mitä iloa on noista kankaisista ruokalapuista, kun niistähän tulee vaan lisäsotkua, kun vauva läppää naamalleen sen soseisen lapun.

Vauva on alkanut ryömimään, eikä pysy sitterissä sekuntiakaan paikoillaan, vaan yrittää kääntyä vatsalleen ja ottaa hatkat. Siinä sit karjuu ja riehuu. Rauhoittuu ainoastaan sylissä sen verran että maltaa syödä. Mut en mä stressaa, meneehän tuota sosetta aina pari lusikallista suuhunkin. :)

Vierailija
7/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms, että ehtii sotkea vieläkin enemmän??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi