Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö miesystävän tässä tilanteessa?

Vierailija
07.10.2011 |

Ei siis yhteistä osoitetta, 2v seurusteltu. Tavataan viikonloppuisin ja usein pidennettyjä viikonloppuja, joskus matkoilla käydään. Meillä on ollut mukavaa yhdessä ja yhteisiä tuttavia on jonkin verran.

Nyt miehelle on alkanut tulla harrastukseen liittyvää menoa useana viikonloppuna ja emme tapaa enää niin usein. Harrastus on hänelle tärkeä, tiedän. Alan tylsistyä, kun tapaamiset harvenevat ja olenkin alkanut miettiä, josko haaskaan aikaani tuon miehen kanssa. Haluaisin yhteisen kodin, mutta tämä ei ilmeisesti toteutuisi aikoihin töitten takia.

Tyydynkö osaani ja odotan mahdollista seuraavaa tapaamista vai laskenko irti ja elän omaa elämääni? Miten sinä tekisit?

PS Harrastuksen "jatkeeksi" kuuluu lisäksi runsas alkoholin käyttö, mikä ei ainakaan paranna mitään suhdetta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein sitten tapaatte?

Vierailija
2/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika 'casual' suhde tuo on tahankin asti ollut. sinuna eroaisin ja odottaisin sita SUURTA rakkautta. minulle tuollainen viikonloppuisin ja sillointalloin tapailu sopisi kuin nyrkki silmaan. en haluaisi mitaan turhan vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no luulisi että miehellä olisi sitten viikolla aikaa jos tosissaan olisi kiinnostunut. Vaikea ylläpitää kunnollista suhdetta jos näkee pari kertaa kuussa.

Vierailija
4/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamme ehkä joka kolmas viikonloppu, koska molemmilla on myös oma elämä. Tää sopii just mulle. Oma tupa, oma lupa ja hauskaa kun tavataan. Toki mun lapset on jo tehty, eikä se voi saada lapsia ja molemmat on tokalla kierroksella, joten mitään perheleikkejä ei ole hätä leikkiä.

En ole toki koskaan ollut kahta vuotta suhteessa, joka ei etene, joten en usko, että jäisin tuohon odottelemaan kovin kauaksi aikaa.

Vierailija
5/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä ,että ET halua tällasta....____kenkää!!!!!

Vierailija
6/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viikonloppu ja nyt on harventunut siten, että parikin viikkoa menee usein. Ja mitä harvemmin tapaan miehen, sitä vähemmän kiinnostaa tavata. Eli ilmeisesti on aika laittaa stop tälle suhteelle.

Minusta on hienoa, että miehellä on harrastus, jossa voi toteuttaa itseään, mutta myönnän, etten ymmärrä runsasta ryyppäämistä, joka liittyy aiheeseen. Tuokin puoli tuskin muuttuisi paremmaksi ajastaan.

Vierailija
7/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu 3 vuotta. Tapaamiset on pitkälti kiinni miehen menoista, joita on usein. Harrastaa aika intensiivistä juttua ja kummatkin olemme päivisin töissä.

Olen tottunut ihan erilaiseen menoon aikaisemmissa suhteissa. Mietin myös, että tuhlaanko vain aikaani. En osaa kyllä neuvoa. En jaksaisi enää erota.

Vierailija
8/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin pitäisin suhteen nimenomaan etäsuhteena.

Vierailija
9/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa kuin yhteisasumisessa. Jos seurusteluaikana jo hankalaa, niin tuskin paremmaksi muuttuu myöhemminkään.

Sehän vasta auvoisaa olisikin, jos mies kiikuttaisi kännisiä kavereitaan yhteiseen kotiin jatkoille.

Vierailija
10/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis kuitenkin sanonut haluavansa seurustella kanssasi? mikä harrastus on kyseessä, jos siihen liittyy olennaisesti dokaaminen?

Vierailija
11/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällaisen ajattelu ei ainakaan kohenna tilaani. Mies on kyllä sanonut rakastavansa minua ja ettei koskaan pettäisi, mutta ehkei ihminen muuta toimintatapojaan ainakin mitä olen täältä lueskellut aiheesta.

ap

Vierailija
12/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on joku "urheilija"...sukeltaja kenties

Vierailija
13/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaille markkinoille, eihän nyt tuollaista saalista saa ihan vaan itselleen omia...

ja tällaisen ajattelu ei ainakaan kohenna tilaani. Mies on kyllä sanonut rakastavansa minua ja ettei koskaan pettäisi, mutta ehkei ihminen muuta toimintatapojaan ainakin mitä olen täältä lueskellut aiheesta. ap

Vierailija
14/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheitten mukaan. Käytäntö ei kohtaa. Harrastusta en voi mainita, mutta jatkoille menee joka kerran miesporukalla ja mistään parista tuopista ei todellakaan ole kyse. Tuntuu, että määrät lisääntyy.

ap

Mies on siis kuitenkin sanonut haluavansa seurustella kanssasi? mikä harrastus on kyseessä, jos siihen liittyy olennaisesti dokaaminen?

Vierailija
15/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoholiin menevä psyyke.

Kaksi vuotta on pitkä aika roikkua etäsuhteessa, joka ei tule johtamaan mihinkään pysyvään noilla aineksilla.

Vierailija
16/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti sanoo yhtä ja tekee toista, ehkä kannattaa keskustella asiasta jos vielä haaveilet yhteisestä tulevaisuudesta.

Vierailija
17/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla suurempia tunteita häntä kohtaan vai etkö vain esim tänne anna koko kuvaa omista tuntemuksistasi?

Minä varmaan jättäisin jos tunteiden luokka on tuota minkä kuvan annat. Jos se ns. elämän rakkaus haluaisi harventaa -jo ennestään harvoja- tapaamisia, niin tuskin puhuisin asiasta noinkin neutraalisti. Jos taas sinulla on vahva tunne että tämä on "SE", niin noista tapaamiskerroista ja tulevaisuudensuunnitelmista pitäisi varmasti puhua. Olette kuitenkin jo 2 vuotta olleet yhdessä niin tuskin se tulevaisuudesta keskusteleminen voi olla enää mikään tabu?

Vierailija
18/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltu kohta 2v, mies ei halua edes kihloihin.. omat menot, välillä viikkoon ei nähdä. Tuhlaan aikaani, tiedän.