Onko reilua että joudun työpaikallani
Kommentit (12)
harmittaa ja väsyttää. aika kuluis muutenkin työkavereitten kanssa mukavasti. olen ajatellut ottaa yhteyttä luottamusmieheen.
Mulle kävi kerran sillain, että en tehnyt työtehtävääni, niin mun pomoni käski sit kuitenkin tehdä sen. Ihan törkeetä simputusta.
Montako teitä on, jos kymmenen kuulostaa lievästi sanottuna epäreilulta?
Joku tekee aina, ainakin meillä...
Tänäänkin mulkoiltiin kun olisin mieluummin istunut koko päivän kahvihuoneessa. Ihme natsitouhua. Ajattelin kyllä soittaa luottamusmiehelle mutta sit funtsailin että onko se nyt reilua että mun pitää itse sille soittaa? Mähän tässä olen joutunut kärsimään. Meni koko viikonloppu pilalle ton takia. ap
Jos ap tekee yksin kymmenen työt,ei ole reilua ei.
Meillä hoituu näin: Pomo antaa minulle tehtäviä. Monet niistä on sellaisia, joista muut kateellisia. Pomon luvalla delegoin nämä tehtävät sitten niile kateellisille. Kateelliset ovat iloisia ja pyytävät vielä neuvoja. Annan jonkin yleispätevän ohjeen. välillä delegoin pomolle takaisin töitä ja valittelen, että nyt on liikaa tehtäviä.
Meillä hoituu näin: Pomo antaa minulle tehtäviä. Monet niistä on sellaisia, joista muut kateellisia. Pomon luvalla delegoin nämä tehtävät sitten niile kateellisille. Kateelliset ovat iloisia ja pyytävät vielä neuvoja. Annan jonkin yleispätevän ohjeen. välillä delegoin pomolle takaisin töitä ja valittelen, että nyt on liikaa tehtäviä.
tehtäviä mulle kahvihuoneeseen?
Kai sulla on luottamusmiehen nro pikavalintana?