Eikö teitä kypsytä toi ilma?
Sataa vettä rankasti, tuulee hirveesti ja on pimeää.
Mä olen niin kypsä tähän, että voisin tältä istumalta tilata matkan aurinkoon tai alpeille lumeen.
Kommentit (10)
Kiva saderopina piiskaa ikkunoita, oikein on talvista ja jouluista stana:((
Palstavahverolta tuli heti tuomio; olen vain asennevammainen ja pirteän keltaiset kurakamat lapsilla auttais, *rrrrrrrräkäinen nauru helvetti*!!!!!
toi Kokoomuksen jatkuva sähellys hallituksessa, ja kun niitä ei saada kulumallakaan pois.
Tänään on vielä lähdettävä ulos ja jos sade jatkuu tuohon malliin niin olen läpimärkänä 10 minuutissa.
Tuuli ja sade vihmoo jopa tuulipuvusta läpi eivätkä toppavaatteetkaan kauaa vettä kestä. Keltaiset kurikset taitavat olla ainoa vaihtoehto:-/
kun vuoron perään sataa lähes kaatamalla vettä ja märkää räntää joka sulaa heti vaatteisiin ja kastelee ne?
toi Kokoomuksen jatkuva sähellys hallituksessa, ja kun niitä ei saada kulumallakaan pois.
paras puolue pitäisi saada pois ja jotain huonompaa tilalle?
Se vasta tyhmää olisi.
Kyllä Arhinmäki esimerkiksi on niin viisas mies, että ratkoisi velkaongelmat heti, kun neuvoa kysyisivät.
mutta tänään, voi onni ja autuus, satoi lunta ja on niin ihanan valkoista että :-)
Ja rankasti! Vettä, kuraa ja paskaa riittää. Tosi kivaa valkoisen koiran ja lasten kanssa ulkoilla, per...!