Ketkä yliopistossa on tyhmimpiä? Eli
mihin tiedekuntaan/suuntaukseen on helpointa päästä ja mistä saa helpoimmin paperit ulos?
Kommentit (80)
löytyy kyllä sellasia mihin on hemmetin vaikea päästä, esim logopedia. Joten en sanoisi. :D
lastentarhanopettajiksi opiskelevia, "leikkaa, liimaa, askartele" -linjalaisia.
Lukiossa tyhminä pidettiin niitä, jotka luki useita (yli neljää) kieliä.
humanistiseen, nykyään on käyttäystymistieteellisessä. Näin siis Hgin YO:ssa.
lienee suosituimpien joukossa, oli ainakin silloin kun mä menin yliopistoon...
Joitakin aineita on suht helppo päästä lukemaan, mutta mistään ei kyllä helpolla saa papereita ulos.
Lukiossa tyhminä pidettiin niitä, jotka luki useita (yli neljää) kieliä.
Musta se oli outoa aina että kuului. :D
Mutta nyt oikeassa paikassa. :)
Musta se oli outoa aina että kuului. :D
Mutta nyt oikeassa paikassa. :)
ole suht uus TDK? Johtunee varmaan siitä.
Fysiikka, matematiikka, kemia. Näistä taas papereiden saaminen on hankalampaa, sillä niissä pitää oikeasti osata.
Äidinkielestä kai yleisesti pääsee helpoimmalla.
että ainakin ruotsinkielisissä kiintiöissä valittavat on muita tyhmempiä, koska heille on alemmat pisterajat kuin suomenkielisille.
helpoiten sisään fysiikkaan ja kemiaan. Koska sinne ei ole tarpeeksi halukkaita. Tutkinto ei sit ole niin helppo vääntää.
Äidinkielestä kai yleisesti pääsee helpoimmalla.
Mihinkähän tämä "tieto" perustuu? Muuten, se oppiaineen nimi ei ole missään Suomen YO:ssa äidinkieli.
Aina sen alan ihmiset, jonka alaa ei itse ymmärrä tai ole edes viitsinyt opetella yleisimpiä termejä.
No, ne toiset tietenkin. Aina sen alan ihmiset, jonka alaa ei itse ymmärrä tai ole edes viitsinyt opetella yleisimpiä termejä.
Aina sen alan ihmiset, jonka alaa ei itse ymmärrä tai ole edes viitsinyt opetella yleisimpiä termejä.
on aika keskivertoporukkaa eli osa ei todellakaan ole mitään välkkyjä. Jos näin kauniisti muotoilisin.
Sieltähän pääsee helpommalla läpi kuin jostain AMK:sta. Myös lääkärikoulutus on kuin peruskoulu tukiopetuksineen jne kunhan vaan ensin pääsee sisään.
tai oikeammin NISTISEEN!
perkeleen hipit menisivät oikeisiin töihin.