Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:( Mies sanoi, että olen älyllisesti

Vierailija
06.10.2011 |

ja sivistyksellisesti Muumipeikon tasolla kun en tiennyt kuka on edesmennyt Steve Jobs. Lisäksi hän nauraen sanoi, että sen lisäksi että olen tyhmä, olen nykyään niin ruma ja epänaisellinen, että hän panisi mielummin mun veljen tanskandoggia kun mua. Nyt olen sitten kuulemma pahoittanut mieleni turhasta ja hänhän vain vitsaili. Keittiön banaanikärpäsilläkin on kuulemma parempi huumorintaju kuin mulla :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata tapaa tappaa sielu.

Olen todella pahoillani puolestasi. Onko henkistä väkivaltaa kestänyt jo kauan?

Vierailija
2/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella miehellä on tänään statuksessaan facessa jotain siitä steve jobsista...en minäkään ennen tätä päivää tiennyt kuka herra on,nyt tiedän..

Miehet miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me riidellään paljon,ihan liikaa,mut koskaan, ei koskaan se nimittele mua,mitenkään.osanottoni!

Vierailija
4/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jää vaan sitä miettimään ja tuumaileen päättymättä mihinkään lopputulokseen ja sitten kirjoittaa tänne.

Vierailija
5/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voisin kyllä peesata, että pitää tietää kuka Jobs on ja oli. On siitä niin paljon uutisissakin ollut viime kuukausina.

Vierailija
6/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

triviaa sanoisin ukko kullallesi, jos minulla olisi noin "huumorintajuinen" mies panisin minäkin ennen tanskandogia.

Vierailija
7/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sivistyksellisesti Muumipeikon tasolla kun en tiennyt kuka on edesmennyt Steve Jobs.

No melkoisessa uutispimennossa elät, jos et tota tiennyt....

Vierailija
8/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos olisit ollutkin nainen, joka ei pienestä hetkahda, niin homma olis jo hallussa, etkä täällä pohtisi ja itkisi, sori.

Yleissivistys ihan vähäinenkin on ihan jees.

Vierailija
9/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät muuta tee,kuin tuijota teeveetä ja lue AVta.

Kuka se sitten on? Ja ei en lähde googlettaan.

Vierailija
10/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vajaa täytyy olla, että tuollaisen miehen ottaa :-(

Vierailija
11/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykytietoyhteiskuntaan kuuluu tietää mm. se kuka oli Steve Jobs tai keitä on ehdolla esim. Nobelin saajiksi ja miksi. Kieltämättä sivistyksen taso taitaa ap:lla olla huonompi kuin sillä doggilla.

Vierailija
12/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät muuta tee,kuin tuijota teeveetä ja lue AVta.

Kuka se sitten on? Ja ei en lähde googlettaan.

mutta älkää pitäkö jännityksessä,kuka se niin tärkeä ihminennyt on?

Vierailija
13/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kertomus tekee todella surulliseksi. Minusta sinua kohdellaan ala-arvoisesti. Vaikka et tietäisi kuka on Suomen presidentti, se ei oikeuta tuollaiseen kielenkäyttöön. Miehesi kuulostaa paskiaiselta.

Vierailija
14/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa jumalanne kuoleman johdosta.

Vierailija
15/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko valikoivasti luette keltaista lehdistöä, jos paasaatte jatkuvasti Timo T. A. Mikkosesta, mutta Steve Jobsin kuolema menee täysin ohi :o

Vierailija
16/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin sadistinen paskiainen. Melko varmasti hänellä on myös narsistinen persoonallisuushäiriö. Nyt oli mennyt taas muutama kuukausi ihan hyvin, mutta taas hän näytti parhaat puolensa. :(

Elokuussa viimeksi harkitsin eroa vakavissani. Hän haukkui minut laiskaksi ja paskaksi äidiksi, kun annoin vauvallemme Tuttelia. Hän oli leikannut jokaisesta tuttipullon tutista pään pois, jotta en voinut antaa korviketta vaan jouduin imettämään erittäin kipeistä nänneistä nälässä huutavaa vauvaa. Hän oli myös lukinnut vaunut pyöränlukolla varastoon kiinni, jotta en pääse hänen poissaollessaan "jakamaan revennyttä persettäni".

Väkivaltainen hän ei fyysisellä tasolla ole, mutta verbaalisesti hän osaa loukata erittäinkin kipeällä tavalla. Toisinaan hän on sitten erittäin ystävällinen, lämmin ja sympaattinen herrasmies. Muiden silmissä jopa charmantti ja uskomattoman älykäs. Nyt kun vain saisi voimia riuhtaista itsensä eroon hänestä ja tästä suhteesta. Ahdistaa vain ajatella, että ilman rankkaa huoltajuustaistelua en tästä selviä.

ap

Vierailija
17/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita muistiin tämä tapaus ja muitakin, mitä muistat. Yritä nauhoittaa puheluja, jos voit. Mies voi yrittää puhua sinua pyörryksiin ja leimata sinut hulluksi, sopimattomaksi kasvattajaksi yms yms. Todisteita tarvitset siis myös itseäsi varten, ettet ala kuvitella olevasi hullu. Rakenna itsellesi jonkinlainen tukiverkko ja lähde yllättäen, ilmoittamatta.

Vierailija
18/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt kirjoittaa ihan täyttä satua ja fantasiaa koko touhusta. Oletko tuo, joka on saanut "väärän diagnoosin"? JOku psykomama tai aborttibloggari vai mitä teitä nyt on.

Vierailija
19/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveältä ja aika tutultakin.

Ex-mies teki täysin samaa. Oli tavatessamme aivan ihana ihminen, kun muutimme yhteen, alkoi ihan hirveä henkinen piina.

Ei auttanut, että olen koulutettu, puhun monia kieliä hyvin ja luen paljon. Hän sain minut vakuuttuneeksi, että olen jollain tavalla viallinen, huono, ehkä tyhmäkin.

Eroa äkkiä! Huoltajuustaistelu on pientä siihen verrattuna, mitä joudut tulevaisuudessa kestämään.

Vierailija
20/25 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin hanki hyvänen aika apua ja hankkiudu eroon tuosta miehestä :( ja kuten joku jo sanoi, niin valmistaudu eroon hyvin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme