:( Mies sanoi, että olen älyllisesti
ja sivistyksellisesti Muumipeikon tasolla kun en tiennyt kuka on edesmennyt Steve Jobs. Lisäksi hän nauraen sanoi, että sen lisäksi että olen tyhmä, olen nykyään niin ruma ja epänaisellinen, että hän panisi mielummin mun veljen tanskandoggia kun mua. Nyt olen sitten kuulemma pahoittanut mieleni turhasta ja hänhän vain vitsaili. Keittiön banaanikärpäsilläkin on kuulemma parempi huumorintaju kuin mulla :(
Kommentit (25)
tutulta!
oisin itse voinut kirjottaa noin vuosia sitten.
ota jalat allesi ja äkkiä! älä enää tuhlaa yhtäkään päivää moiseen paskiaiseen!
onkin sadistinen paskiainen. Melko varmasti hänellä on myös narsistinen persoonallisuushäiriö. Nyt oli mennyt taas muutama kuukausi ihan hyvin, mutta taas hän näytti parhaat puolensa. :( Elokuussa viimeksi harkitsin eroa vakavissani. Hän haukkui minut laiskaksi ja paskaksi äidiksi, kun annoin vauvallemme Tuttelia. Hän oli leikannut jokaisesta tuttipullon tutista pään pois, jotta en voinut antaa korviketta vaan jouduin imettämään erittäin kipeistä nänneistä nälässä huutavaa vauvaa. Hän oli myös lukinnut vaunut pyöränlukolla varastoon kiinni, jotta en pääse hänen poissaollessaan "jakamaan revennyttä persettäni". Väkivaltainen hän ei fyysisellä tasolla ole, mutta verbaalisesti hän osaa loukata erittäinkin kipeällä tavalla. Toisinaan hän on sitten erittäin ystävällinen, lämmin ja sympaattinen herrasmies. Muiden silmissä jopa charmantti ja uskomattoman älykäs. Nyt kun vain saisi voimia riuhtaista itsensä eroon hänestä ja tästä suhteesta. Ahdistaa vain ajatella, että ilman rankkaa huoltajuustaistelua en tästä selviä. ap
katoa, elä, toimi
pitäisin siitä huolen, että alentaisin häntä sanallisesti takaisin, yhtä kovin sanoin. Samaa sanon, kun joku tuolla aikaisemmin, paljon mekin tapellaan, mutta koskaan, ei koskaan, mieheni ole mulle tuollaisia sanonut! ja jos joskus sanoo, niin voi olla varma, että verbaalinen ruoska heiluu takaisin. Miehen arka paikka on esim "sen" koko. Rohkeasti vaan sanot takaisin, että kyllä se tanskandoggi varmaan paremmin panee, kuin sinä, tms. Ja että banaanikärpäsilläkin on isompi.
pitäisin siitä huolen, että alentaisin häntä sanallisesti takaisin, yhtä kovin sanoin. Samaa sanon, kun joku tuolla aikaisemmin, paljon mekin tapellaan, mutta koskaan, ei koskaan, mieheni ole mulle tuollaisia sanonut! ja jos joskus sanoo, niin voi olla varma, että verbaalinen ruoska heiluu takaisin. Miehen arka paikka on esim "sen" koko. Rohkeasti vaan sanot takaisin, että kyllä se tanskandoggi varmaan paremmin panee, kuin sinä, tms. Ja että banaanikärpäsilläkin on isompi.
Jotain vikaa täytyy tuollaisessa miehessä olla, ei tuollaista saa hyväksyä. Itse en ole narsistiin törmännyt, joten sinällään en voi sinua ap auttaa millään kokemuksen neuvoilla. Sitä kuitenkin ehdotan, että hanki mahdollisimman kiinteä tukiverkosto ja irrottaudu miehestä. Kirjaa kaikki mitä on tapahtunut ja milloin, kerää mahdollisimman paljon todistusaineistoa. Älä murehdi huoltajuuskiistoja tai muita, vaan ensisijaisesti hanki itsesi ja lapsi/lapset turvaan. Muita asioita ehtii ajatella sitten myöhemminkin.
Päivällä, kun mies on töissä.