Olipa raskas työpäivä .
Nukuin sit töiden jälkeen pari tuntia .
Onneks on kuitenkin tää viikonloppu vapaata .
Kommentit (10)
Voi voi, sääliks käy sua kun joudut töissä käymään.
Olen lomaillut jo monta kymmentä vuotta ja rahat tulee aina tilille.
Ai niin ap, ennen pistettä (tai mitään välimerkkiä) ei tule välilyöntiä!
Vierailija kirjoitti:
Olen lomaillut jo monta kymmentä vuotta ja rahat tulee aina tilille.
Mäkin olen ollut 34-vuotiaasta asti tk-eläkkeellä, tässä kuussa tulee muuten 10 v. täyteen. Oi tätä autuutta (lue: vittû kun on tylsää ja yksinäistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lomaillut jo monta kymmentä vuotta ja rahat tulee aina tilille.Mäkin olen ollut 34-vuotiaasta asti tk-eläkkeellä, tässä kuussa tulee muuten 10 v. täyteen. Oi tätä autuutta (lue: vittû kun on tylsää ja yksinäistä).
Miksi et matkustele ja reissaile?
Kevät on muutenkin ollut raskas. Ihmiset hirveän kiukkuisia ja vaikeita. Normaalistikin näihin virastolla törmää, mutta nyt ollut selvästi normaalia enemmän.
Muutenkin meillä on töissä ollut hirmu kireä tunnelma jostain syystä. Aiemmin on ollut hyvin joustava työpaikka ja kaikki sujunut helposti. Nyt pienessäkään asiassa ei jousteta ja on alkanut kauhea kyttääminen.
Olen vaativalla alalla asiantuntijana.
Joillain tyypeillä jab on aiheuttanut luonteen muuttumisen negatiiviseen suuntaan. Pelottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lomaillut jo monta kymmentä vuotta ja rahat tulee aina tilille.Mäkin olen ollut 34-vuotiaasta asti tk-eläkkeellä, tässä kuussa tulee muuten 10 v. täyteen. Oi tätä autuutta (lue: vittû kun on tylsää ja yksinäistä).
Miksi et matkustele ja reissaile?
Niin kun on tälleen miljooniakin taskussa? Kun on tarpeeksi kauan äärimmäisen yksinäinen, ei se itseksiään matkustelukaan tunnut kuin pahalta, kun seurana on vain omat ajatukset.
Nyt saunaan ja sitten iso lasi vettä. Muuta neuvoa ei tule