Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joulu suunniteltu?

Vierailija
05.10.2011 |

Me paetaan ulkomaille eikä laiteta kotiin ollenkaa. Anoppi ulee koiraa hoitamaan ja ehkä hänelle tulee vieraita. Muitten suunnitelmisrä en sitten tiedäkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä menee , taas

Vierailija
2/5 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ollaan omassa kodissa. Oman perheen kesken. Laitamme yhdessä joulua. Aloitamme ja suunnittelemme ajoissa. Olen jo aloittanut joulun valmisteluita.

Rakastan joulua yli kaiken. Muista juhlapyhistä en välitä.

Olemme ulkomailla rantalomalla joulukuun alussa viikon. Ja vuoden vaihteessa matkustamme uudestaan. En voisi olla jouluna poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ja kaksi veljeä perheineen tulee meille. Näin on vietetty aatot jo useamman vuoden. Muuta joulunpyhät me ollaan sitten ihan oman perheen kesken. Mummoloissa kyläillään joulun välipäivinä. Joulun aika kuuluu rauhoittaa, niin siksi näin tämä suunnitelma. Mä oon aloittanu jo joulun valmistelut. Joululahjoja oon tehny jo tosi paljon ja suurin osa on jo ostettuna. Mä tykkään tosi paljon joulunajasta!!

Vierailija
4/5 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kaavalla menty kohta 10 vuotta.

Lahjat pitäs ehkä yrittää hankkia ajoissa. Mutta muuten ei ihmeempää. Kaupasta sitte haetaan melkein kaikki tarjottava.

Kerran yritin tehdä lanttulaatikon itse. Tuli ihan kauheaa :D Saarioisten äidit tekee hyvää.

Vierailija
5/5 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulossa hyvinkin erilainen joulu kuin 40:een vuoteen. Aiemmin ollut melko suuret sukujuhlat.

Lapset mummilaan jouluksi(muu suku saapuu sinne, eli sisarukset lapsineen ja miehineen). Itse lähdemme pienelle mökille, teemme kinkun siellä ja toivomme lunta että saisimme hiihdellä. Menuuseen kuuluu perunalaatikko, kinkku, graavilohi, rosolli. Ehkäpä juustoja ja viinirypäleitä. Riisipuuroa teemme sekametelisopan kera.

Sisarusten lapsille ostamme lahjan per nenä. Omille enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi