Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kamalinta mitä olet pudottanut keittiön lattialle re: sotku

Vierailija
05.10.2011 |

Minulla oli tänään varsinainen kömpelyyspäivä, ensin hajosi täysi käytetty kahvisuodatinpussi ja levisi pitkin poikin, ja hetki sitten päsäytin sulaneen pakastemustikkatupperwarelaatikon lattialle... voi ärh mikä siivoaminen!

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun mies sitten sitä alkoi avata se suihkusi keittiön kattoon ja sieltä sitten jokapaikkaan. Oli koht sillään vieraita tulossa...

Vierailija
22/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyllyllinen uunivuokia (kaikki jotka omistin) ja kaikki meni palasiksi

-avaamaton olutpullo kivilattialle, olutta oli joka paikassa

-iso kulhollinen porkkanaraastetta ja siinä meni mukana häälahjaksi saatu Pentikin kulho

-mitähän vielä, no, ei täysi mukillinen kahviakaan puolittain vaalealle matolle ollut kiva, varsinkaan kun 2-vuotiaat kaksoset odotti syöttötuoleissaan ruokaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kiloa vehnäjauhoja. Miehen synttärit parin tunnin päästä, leipominen ja siivoaminen kesken. Ja minä hullu kävin sen kimppuun imurilla, joka melkein hajosi urakkaan.

Vierailija
24/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei toistaseks pahempaa, ku kattilallinen riisiä ja silloin tällöin yksittäisiä laseja. Nekin olleet inhottavia siivota.

Mut oksennukset, jotka ei oo osuneet vessaan/ämpäriin vaan esim. legolaatikkoon tai kerrossänkyä pitkin ympäriinsä on olleet keittiön ulkopuolella ärsyttävintä.

Vierailija
25/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä juttuja :D

Mulla pahin (eikä siis todellakaan paha näihin muihin verrattuna) varmaan kennollinen kananmunia. Se löllö on tosi vaikea pyyhkiä millään.

Toinen mikä tulee mieleen on kokonainen pussi popcorninjyviä. Ne levisivät tosi laajalle alueelle, ja vaikka imppasinkin, niin niitä löytyi pitkän ajan kuluttua vielä mitä yllättävimmistäkin paikoista.

Vierailija
26/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kaikkea voikin tapahtua... :O Mä pudotin tässä yhtenä päivänä lasisen soijapullon, sirut ja soija ei ollut kiva yhdistelmä... Roiskui kans joka paikkaan. Sit oon kaatanu 2 litraa viinimarjamehua... Sitäkin riitti kyllä niin moneen paikkaan. Hetken aikaa meni ennenkun se oli siivottu.

Vierailija
27/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espressoketin "räjähti" siis sellainen mutteripannu kun yksi osa siitä oli jäänyt tiskipöydälle.

Vierailija
28/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tietenkin juuri siivonnut huolella, aattoyönä oli kinkku uunissa. Aamuvarhaisella, oli oikeastaan yö vielä kun kävin kurkkaamassa kinkkua ja se oli valmis. Otin pois uunista.. Olikin sen verran painava pelti, että ote vähän petti ja plurrrrrrtssssssss... paistopussi repesi ja rasvat roiskui kaikki puhtaalle matolle ja lattialle, uunin alle, joka paikkaan... perkele! Täytyy sanoa, että vähemmän jouluiset ajatukset valtasi mielen.

Vierailija
29/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisiä ja oikein ekstracurryistä kanakastiketta. Oli sit kivan keltainen!

Vierailija
30/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kun sais jonkun videokoosteen :oD

Vierailija
31/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilallinen kypsää spagettia oli oikeastaan aika vängän näköinen. Kerran pudotin Universal Stone -pesukivipakkauksen eli sellaisen 500 g muovitötsän sellaista valkoista puhdistusainetta. Olin juuri siivonnut keittiön todella perusteellisesti ja kiillottanut lieden ja tiskialtaan tällä pesuaineella. Se muuttuu kuivuessaan lähes jauhomaiseksi ja eiköhän purkki pudonnut kädestäni juuri kun olin laittamassa sitä pois. Valkoista "puuteria" oli joka paikka aivan täynnä, vähän potutti aloittaa keittiön jynssäys uudestaan kun sitä olin juuri useamman tunnin tehnyt. Tietenkin mukavampi siivota puhdistusainetta kuin vaikka kinkkurasvaa..

Vierailija
32/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin ison (550g) kanelipurkin keittiön lattialle, korkki lähti kokonaan irti ja PUFFF levisi sienipilvenä kaikkialle. Sitten kun imuroin (fiksusta päivää) ne, niin tottakai kanelin tuoksu jäi imuriin. Vielä puoli vuotta myöhemminkin tuli jouluiset tunnelmat aina imuroidessa...

Vierailija
33/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kun sais jonkun videokoosteen :oD

Vierailija
34/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin ison (550g) kanelipurkin keittiön lattialle, korkki lähti kokonaan irti ja PUFFF levisi sienipilvenä kaikkialle. Sitten kun imuroin (fiksusta päivää) ne, niin tottakai kanelin tuoksu jäi imuriin. Vielä puoli vuotta myöhemminkin tuli jouluiset tunnelmat aina imuroidessa...

Aika kiva tuoksu tuli siitäkin ;)

Vierailija
35/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta avasin 1,5 litran CocaCola pullon, joka oli keikkunut koko päivän lastenvaunujen alakorissa. Voitte uskoa, että pullon sisältö lensi kaaressa ympäri keittiötä.

Vierailija
36/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin käyneen kotikaljapullon ja ammmuin kaljat rapattuun kattoon....Siellä ne on vieläkin muistona ;)

Vierailija
37/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikittiin karkkivärillä. Oli sellasta jauhemaista oikeen punasta ja hups! levis sinne keittiöön parketille. Minä paniikissa siivoomaan MÄRÄLLÄ rätillä ja se vaan levis ja levis ja lopulta oli ihanan pinkki koko lattia. Äiti oli ilonen töistä tullessaan...

Toinen kauheen kiva oli, kun oltiin saatu sellanen obh nordican öljyspray-purkki joululahjaks ja mies pumppas oikeen huolella painetta sinne, että spreijaa sitte hyvin ja tadaa!!! Räjähti sitten pitkin lattioita, seiniä ja kattoa.

Vierailija
38/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan keittiön lattialle, mutta viereiselle ruokailutilan lattialle ja palaset lensivät keittiöön asti. Oltiin kantamassa kaappia lapsen makuuhuoneesta olohuoneeseen, kokonaisena. Siis sellaista, jossa on kolme ovea ja keskellä peili. Olisi ollut mielestämme liian kovat työ purkaa ja kasata uudelleen.

Kaappi oli tarkoitus kääntää oikeaan suuntaan ruokailutilan kautta. Noh, siinä kohtaa mun voimat vähän petti, ja yksi kulma osui lattiaan. Sen seurauksena koko kaapiston painopiste jotenkin muuttui, ja sit se tapahtui: kaikki kaapin seinät painuivat vinksalleen, kuului iso räsäys, kun taustalevy ja keskimmäiset sisälevyt paukahtivat rikki, ja sit koko komeus rysähti lattialle! Aivan järkyttävä ääni, ja miten palasiksi se meni. KAIKKI oli ihan tuusannuuskana, ja sellaista lastulevy-töhnää oli ympäri ruokailuhuonetta, olohuonetta ja keittiötä myöten. Peili tietysti tuhannen palasina. Tuijotettiin miehen kanssa hetken ihan hiljaa, kunnes mä sain sanottua, että jaahas, se oli sit siinä. Mies sanoi, että niinpä näyttää olevan. Seuraavaksi mä sain niin hillittömän naurukohtauksen, että vedet valui silmistä, ja sitten piti vain alkaa siivota jälkiä.

Vierailija
39/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin kahvit tulemaan... otin suodattimen pois ja se rpes lattialle samalla tyttö 3 v oli kiivennyt tuolile ja saman kassaan tiputti jauhopussin ja 2 kananmunaa

Vierailija
40/124 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavaperheen 6-vuotias hyvinsyönyt tyttö yrjösi yllättäen keskellä keittiötä. Olin vieressä, mutta mitään en ehtinyt laittaa eteen. Yrjöä oli koko keittiö täynnä. Me kaikki säntäilimme neuvottomina edestakaisin,ja väistelimme lammikoita. Ja roiskeita oli tietysti joka paikassa, kaappien ovissa, pöydän ja tuolien jaloissa. Tytön ja minun vaatteet vaihtoon ja paljon pyyhkeitä pesuun! Huh huh! Sitten ammuttiin vähän vinkeetä raketit ja perhe lähti kotiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi