G: Kamalinta mitä olet pudottanut keittiön lattialle re: sotku
Minulla oli tänään varsinainen kömpelyyspäivä, ensin hajosi täysi käytetty kahvisuodatinpussi ja levisi pitkin poikin, ja hetki sitten päsäytin sulaneen pakastemustikkatupperwarelaatikon lattialle... voi ärh mikä siivoaminen!
Kommentit (124)
Tein kamalalla vaivalla hirveästi erilaisia raakasuklaita ja olin juuri saanut laitettua ne pikkuruisiin karkkivuokiin ja aloin tarjottimella nostamaan niitä pakkaseen. No enköhän kaatanut sen tarjottimellisen suklaalitkua keskelle keittiön mattoa. Yritin ensin pestä sitä harjan kanssa pois ennen kuin päädyin heittämään koko maton roskiin...
En oo värkännyt suklaita sen jälkeen.
Tämä ei tapahtunut minulle vaan äidilleni minun ollessa teini-ikäinen. Iso pata karjalanpaistia oli muhimassa hellalla ruokavieraita varten, kun pata otti ja räjähti. Miten tällaista voi edes sattua! Paistia lensi aivan joka paikkaan, ikkunoissa valui lientä ja lihanpaloja uiskenteli pitkin lattia. Taloon hiljattain hankittu koiranpentu oli riemuissaan, juoksi ja liukasteli, pyllähteli nurin, heitti kuperkeikkaa liukkaalla paistilattialla yrittäen nuolla paistia minkä ehti.
Ensijärkytyksen jälkeen minä ja äitini istuttiin alas ja naurettiin itsemme kipeiksi pennun riemun vuoksi. Siivoaminen olikin sitten tosi iso työ, seinät, ikkunat, katto, matot, kaikki oli pestävä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:20"]Kyllähän parin litran säilykepunajuuripurkkikin saa aikaan melko sotkun. Ja väri on pysyvää.
[/quote
Sama testattu ja väri on puupinnoilla hyvin pysyvää luomuväriä ja kaiken lisäksi myrkytöntä
Karmeita juttuja tosiaan. Tämä ei kyllä ole mitään noihin edellisiin verrattuna mutta silti otti päästä - mies oli tehnyt simaa ja jättänyt pilalle menneen satsin muhimaan jonnekin keittiön kaappiin. Hän päätti sitten tyhjentää pullon lapsen syntymäpäivänä juuri kun sukulaiset oli tulossa parin tunnin päästä kylään. Viikkoja jollei kuukausia käynyt sima tuli ulos paineella, mutta onneksi mies avasi pullon tiskipöydän päällä ja suurin osa tavarasta suihkusi tiskikaapin sisään.